ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/RB/1/2011Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/RB/1/2011

Szczegóły informacji

Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/RB/1/2011

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-01-21 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/1/2011
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych: 25293-2011 z dnia 21 stycznia 2011 r.

Żagań, dnia 21 stycznia 2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu”
2. Zakres prac :
Przedmiotowy odcinek drogi powiatowej stanowi ciąg ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu na terenie miejskim. Inwestycja obejmuje wykonanie chodników po stronie lewej i prawej, tam gdzie szerokość pasa drogowego na to pozwala zaprojektowano pasy zieleni pomiędzy chodnikiem a jezdnią. W projekcie ujęto wykonanie wszystkich zjazdów do przyległych posesji.
Projekt przewiduje poszerzenie jezdni do 6,0 m, a następnie wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni na poszerzeniu i nawierzchni istniejącej po uprzednim dostosowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej do potrzeb podbudowy kruszywem łamanym i masą bitumiczną.
Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni:
a) Poszerzenie:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA o grubości 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o grubości 7 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o grubości 20 cm,
- stabilizacja z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 15 cm.
b) Nawierzchnia na nawierzchni istniejącej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA o grubości 5 cm,
- podbudowa zasadnicza betonu asfaltowego o grubości 7zm,
- profilowanie kruszywem łamanym i masą bitumiczną, średnio 50 kg/m2, istniejącej nawierzchni o następującej konstrukcji:
- nawierzchnia bitumiczna 6,0 cm,
- kostka granitowa 10/10,
- podsypka piaskowa 5-6 cm,
- nawierzchnia brukowca.
c) Chodniki:
- kostka brukowa betonowa, szara o grubości 6,0 cm,
d) Zjazdy:
- kostka brukowa betonowa, czerwona o grubości 8,0 cm
e) Krawężniki posadowione na ławie z betonu B15. W ciągu ul. Bolesławieckiej znajdują się krawężniki kamienne, które należy wykorzystać do ponownego wbudowania

Odprowadzenie wód opadowych.
Projekt nie zmienia istniejącego systemu odprowadzenia wody opadowej. Istniejące wpusty uliczne należy wyregulować do nowej niwelety oraz w planie w stosunku do linii krawężników.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w kosztorysie ofertowym/ślepym. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Kosztorys ofertowy, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
8. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy.

9. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składanie ofert częściowych.


Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
45233123-7 – roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2011 r.
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - minimum 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się budowę, przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej.

3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.

1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru – zał. nr 6. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się budowę, przebudowę dróg o nawierzchni bitumicznej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez, co najmniej jednego Wykonawcę.
2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ – dotyczy wyłącznie osób fizycznych). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
5) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
7) Harmonogram rzeczowo – finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
8) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

WYKONAWCY ZAGRANICZNI
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX pkt 3 ppkt 4), 5), 6), SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X ppkt 1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.);
2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 07 lutego 2011r. do godz. 09:00
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
c. kwotę gwarancji lub poręczenia;
d. termin ważności gwarancji lub poręczenia;
e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem „Wadium – Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu”.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem „Wadium – Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu”.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium:
a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy;
b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego;
10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (cena brutto) – 100%.
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

2. Zamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w ppkt 1.
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 07 lutego 2011 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się zgodnie z art. 84 ust. 2 ustwy pzp.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ppkt 2 nie powoduje utraty wadium.
4. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Nie Dotyczy
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie X Tak



W dniu 24 stycznia 2011 r. Zamawiający usunął błędnie zamieszczony dodatkowy kosztorys ślepy dotyczący innej drogi niż Bolesławiecka i Chrobrego, a w ślad za tym zamieścił właściwy kosztorys ślepy.
 
 
Żagań, dnia 01 lutego 2011 r.
PSG-I-343/ZP/RB/1/2011

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu ”.

Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1:
Proszę o udostepnienie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy w celu wyceny oznakowania potrzebnego do kosztorysowania kosztów.

Pytanie 2:
Proszę o podanie kosztów zajęcia drogi na czas remontu.

Pytanie 3:
Zamawiający w SIWZ w dzialen III „opis przedmiotu zamówienia“ napisał, że istniejące wpusty uliczne należy wyregulować do nowej niwelety. Natomiast w projekcie i przedmiarze robót ujęto wymianę studzienek na nowe o średniczy fi 500 mm. Proszę o odpowiedź czy studzienki te należy wymienić na nowe oraz czywpusty ulicznepozostają szare, czy też należy zamontować nowe, a jeżeli tak to wnoszę o podanie klasy obciążeniadla tych wpustów.

Pytanie 4:
Proszę o podanie parametrów rury jaką należyzamontowaćo śr. 150 mm, wykazaną w przedmiarze. Nie sądzę, aby to była rura kamionkowa, czy też żeliwna do jakiej odwołuje się PN ujęta w SST.

Pytanie 5:
W §8 pkt. 1 lit. a) umowy zawierainformację o możliwości fakturowania częściowego do 50% wartości robót. Prosimy o dopuszczenie możliwości fakturowania częściowego do 80% wartości robót

Pytanie 6:
Prosimy o sprecyzowanie §2 ust. 1 i podanie terminu przekazania placu budowy w dniach – licząc od daty podpisania umowy.

Pytanie 7:
Prosimy o sprecyzowanie §3 ust. 2 o : „Wykonawca oświadcza, iż przyjmuje do wiadomości, że ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytułu ewentualnego uszkodzenia istniejących - niezinwentaryzowanych instalacji podziemnych“.

Pytanie 8:
Prosimy o dodanie do §14 ust. 3 – Kary Zamawiającego dla Wykonawcy za: - nieterminowe przekazanie placu budowy z winy Zamawiającego 0,1% wartości wynagrodzenia brutto zadania za każdy dzień zwłoki; - za nieterminowe przystąpienie do czynności odbiorowych 0,1% wartości wynagrodzenia brutto zadania za każdy dzień zwłoki; - zaodstąpienie od umowy z winy Zamawiającego 10% wartości wynagrodzenia brutto zadania.
Pytanie 9:
Prosimy o zmianę §14 ust. 2 – na: Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego, przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar umownych do wysokości rzeczywistości poniesionej szkody.


Zamawiający na złożone zapytania udziela następujących odpowiedzi.

Odpowiedź 1
Zamawiający informuje, że czasowa organizacja ruchu zostanie udostępniona wykonawcy na czas budowy na etapie podpisywania protokołu przekazania placu budowy. Poniżej przedstawiamy zestawienie oznakowania pionowego, które może posłużyć do oszacowania kosztów.

Zestawienie znaków drogowych zawartych w czasowej organizacji ruchu dotyczącej przebudowy ul. Bolesławieckiej i ul. Chrobrego w ciągu drogi powiatowej 1075F w m. Żagań

Lp. Rodzaj znaku Ilość w szt. Uwagi
1 A-12b 1
2 A-12c 1
3 A-14 7
4 A-29 2
5 B-33 7 30 km/h
6 B-42 2
7 Sygnalizator świetlny 2 w razie konieczności
8 U-3d 1
9 U-20b 1
10 U-23 w miarę potrzeb

Odpowiedź 2
Informujemy, że zamawiający nie będzie obciążał wykonawcy kosztami z tytułu zajęcia pasa drogowego na czas trwania przebudowy. Wykonawca będzie wykonywał prace na mieniu zamawiającego na podstawie protokołu przekazania placu budowy.

Odpowiedź 3
Zamawiający informuje, że studzienki znajdujące się w linii krawężnika o ile ich stan techniczny nie budzi zastrzeżeń, należy je wyregulować, pozostałe studzienki znajdujące się w jezdni należy rozebrać i wykonać nowe zgodnie z projektem budowlanym.

Odpowiedź 4
Dotyczy przykanalików. Może być PCV.

Odpowiedź 5
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu w §8 pkt 1 lit a).

Odpowiedź 6
§2 ust. 1 Istotnych dla stron postanowień umowy (załącznik nr 6 SIWZ) otrzymuje nowe brzmienie: „1. Przekazanie placu budowy – do 7 dni od daty podpisania umowy“

Odpowiedź 7
Zamawiający nie zmienia treści w §3 ust. 1 - Istotnych dla stron postanowień umowy.

Odpowiedź 8
Zamawiający nie zmienia zapisu w §14 o ust. 3 - Istotnych dla stron postanowień umowy.

Odpowiedź 9
Zamawiający nie zmienia treści w §14 ust. 2 - Istotnych dla stron postanowień umowy.


Żagań, dnia 03 lutego 2011 r.
PSG-I-343/ZP/RB/1/2011

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu ”.

Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści:
Pytanie :
Według projektu na nawierzchnię istniejącą i na poszerzeniach należy połozyć warstwę ścieralną gr 5cm, czyli 1 662,70mb x 6 m = 9 976,4 m2. Według przedmiarów w poz. 40 podbudowa wynosi 9 876,4m2, ale warstwa ścieralna wpoz. 45 wynosi 1 976,4m2 jak i pozycja dotyczącą skrapiania asfaltu. Proszę poprawę obmiaru.

Zamawiający na złożone zapytanie udziela następującej odpowiedzi.

Odpowiedź
Zamawiający informuje, że nie ma błędu w przedmiarze robót.
Zarówno w pozycji 40, 44 jak i pozycji 45 przedmiaru robót ilość podanych m2 jest prawidłowa i wynosi 9.976,4 m2.



Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/1/2011
Żagań, dnia 21 lutego 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu“

Uprzejmie informuję, że w dniu 07 lutego 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu“
1) Rodzaj zamówienia – robota budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 25293-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 7
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 1.966.377,34 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów Spółka Akcyjna, ul. Krańcowa 7, 21-100 Lubartów - 2.259.902,78 zł - 87,01pkt
2 Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra - 1.966.377,34 zł - 100pkt
3 Firma M&J Zakład Ogólnobudowlany, Marcin Jakowicki, Jacek Jakowicki, ul. Osadnicza 30A, 68-200 Żary - 2.332.879,66 zł - 84,29pkt
4 Konsorcjum firm:
SAN-BUD TRANS-SPRZĘT Sp z o.o., ul. Kostrzyńska 4, 65-127 Zielona Góra – LIDER
Nadodrzańskie Przedsiębiorstwo Inżynieryjne EKOMEL Sp z o.o., ul. Przemysłowa 15, 66-100 Sulechów - PARTNER - 2.753.723,01 zł - 71,41pkt
5 EUROVIA POLSKA S.A. Bielany Wrocławskie, ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce 2.366.318,81 zł 83,10
6 Konsorcjum firm:
SZOSA Polska Sp z o.o., ul. Pokrzywno 3a, 61-315 Poznań – LIDER
Budownictwo Drogowo – Sanitarne **FUCHS** sp z o.o., ul. Pokrzywno 3a, 61-315 Poznań – PARTNER - 2.541.320,55 zł - 77,38pkt
7 TANDEM Przedsiębiorstwo Budowlano – Drogowe Sp z o.o., ul. Pułaskiego 8, 68-200 Żary - 2.368.591,55 zł-83,02
pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/1/2011
Żagań, dnia 04 marca 2011 r.
„Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu”
Numer ogłoszenia: 74165 - 2011 data zamieszczenia: 04 marca 2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 25293-2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Bolesławieckiej I Chrobrego w Żaganiu
II.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Przebudowa ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu”
2. Zakres prac :
Przedmiotowy odcinek drogi powiatowej stanowi ciąg ulic Bolesławieckiej i Chrobrego w Żaganiu na terenie miejskim. Inwestycja obejmuje wykonanie chodników po stronie lewej i prawej, tam gdzie szerokość pasa drogowego na to pozwala zaprojektowano pasy zieleni pomiędzy chodnikiem a jezdnią. W projekcie ujęto wykonanie wszystkich zjazdów do przyległych posesji.
Projekt przewiduje poszerzenie jezdni do 6,0 m, a następnie wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni na poszerzeniu i nawierzchni istniejącej po uprzednim dostosowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej do potrzeb podbudowy kruszywem łamanym i masą bitumiczną.
Zaprojektowano następujące konstrukcje nawierzchni:
a) Poszerzenie:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA o grubości 5 cm,
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego o grubości 7 cm,
- podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego o grubości 20 cm,
- stabilizacja z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 15 cm.
b) Nawierzchnia na nawierzchni istniejącej:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego SMA o grubości 5 cm,
- podbudowa zasadnicza betonu asfaltowego o grubości 7zm,
- profilowanie kruszywem łamanym i masą bitumiczną, średnio 50 kg/m2, istniejącej nawierzchni o następującej konstrukcji:
- nawierzchnia bitumiczna 6,0 cm,
- kostka granitowa 10/10,
- podsypka piaskowa 5-6 cm,
- nawierzchnia brukowca.
c) Chodniki:
- kostka brukowa betonowa, szara o grubości 6,0 cm,
d) Zjazdy:
- kostka brukowa betonowa, czerwona o grubości 8,0 cm
e) Krawężniki posadowione na ławie z betonu B15. W ciągu ul. Bolesławieckiej znajdują się krawężniki kamienne, które należy wykorzystać do ponownego wbudowania

Odprowadzenie wód opadowych.
Projekt nie zmienia istniejącego systemu odprowadzenia wody opadowej. Istniejące wpusty uliczne należy wyregulować do nowej niwelety oraz w planie w stosunku do linii krawężników.

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w kosztorysie ofertowym/ślepym. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Kosztorys ofertowy, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
5. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 – 15.00.
6. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
7. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
8. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233123-7 – roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:04.03.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 2.805.564,17 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 1.966.377,34
• Oferta z najniższą ceną: 1.966.377,34 / oferta z najwyższą ceną: 2.753.723,01
• Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-01-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-01-21 13:15:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-01-21 15:58:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-01-21 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2068 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony