ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/U/1/2011Drukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/U/1/2011

Szczegóły informacji

Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu PSG-I-343/ZP/U/1/2011

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-01-20 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/2011
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych: 23591-2010 z dnia 20 stycznia 2011 r.

Żagań, dnia 20 stycznia 2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” z podziałem na 2 zadania:

Zadanie nr 1 (część I) - Świadczenie usługi polegającej na utworzeniu wydzielonej sieci bez styku z Internetem pomiędzy budynkiem Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ulicy Dworcowej 39 w Żaganiu oraz budynkiem Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ulicy Kościuszki 30 w Szprotawie na okres 36 miesięcy.

Zadanie nr 2 (część II) - Świadczenie usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu w budynku przy ulicy Jana Pawła II 9 w Żaganiu oraz w budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Szprotawie na okres 36 miesięcy.

2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
64200000-8 Usługi telekomunikacyjne

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
od dnia uruchomienia usługi w okresie 36 miesięcy

VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. Ponadto oferta musi zawierać:
3) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
4) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

WYKONAWCY ZAGRANICZNI
W przypadku Wykonawców zagranicznych ma zastosowanie Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r. Nr 226 Poz. 1817).

VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający dla każdej części zamówienia będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin –cena brutto oferty najniższej
Cobad –cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 28 stycznia 2011 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Nie Dotyczy
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
X Nie Tak




Żagań, dnia 25 stycznia 2011 r.
PSG-I-343/ZP/U/1/2011

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”.

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

1. Zapytanie dot. SIWZ, Rozdz. VII, tj. termin wykonania zamówienia
Bardzo proszę Zamawiającego o doprecyzowanie SIWZ i wyjaśnienie w jakim terminie od podpisania umowy z Wykonawcą wybranym w przetargu Zamawiający oczekuje uruchomienia usług?
Czy Zamawiający zgodzi się np. na uruchomienie usług stanowiących przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni od dnia zawarcia umowy przetargowej?
Odp.
VII. Termin wykonania zamówienia - od dnia uruchomienia usług w okresie 36 m-cy – wymagany dzień uruchomienia usług: 01.03.2011r.

2. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. IV, pkt. 2
Zwracam się z zapytaniem, czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ i dopuszczenie możliwości, aby problemy związane z eksploatacją łączy lub usługą były zgłaszane telefonicznie na numer biura obsługi Klientów, dedykowany m.in. do przyjmowania zgłoszeń związanych z problemami i awariami, dostępny przez 24 godziny na dobę?
Wykonawca wyjaśnia, że jest to najszybszy sposób zgłoszenia problemów, niezależny od dostępności osoby kontaktowej.
Odp.
2. Problemy (awarie) związane z eksploatacją łączy lub usługą będą zgłaszane telefonicznie na numer biura obsługi Klientów, dedykowany m.in. do przyjmowania zgłoszeń związanych z problemami i awariami, dostępny przez 24 godziny na dobę. Za moment zgłoszenia problemu (awarii) uważa się dzień i godzinę wykonania zgłoszenia telefonicznego.

3. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. IV, pkt. 3
Bardzo proszę Zamawiającego o doprecyzowanie SIWZ poprzez wyjaśnienie, że w powyżej określonym miejscu SIWZ chodzi o czas usunięcia problemów czy awarii równy 24 godziny, liczony w godzinach od 8.00 do 18.00 w dni robocze, tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.
Wykonawca informuje, że posiada różne poziomy SLA, czy inaczej poziomy serwisowe, w tym SLA 24 godziny, ale ten poziom serwisowy dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Jednocześnie zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że im wyższy poziom serwisowy SLA, tym większe opłaty, które Zamawiający będzie musiał ponosić w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym bardzo proszę Zamawiającego o doprecyzowanie SIWZ i zmianę wymagań dotyczących czasów usuwania awarii na takie, które Wykonawca będzie w stanie spełnić, a dla Zamawiającego zapewnią sprawne funkcjonowanie, bez niepotrzebnego ponoszenia nadmiernych kosztów.

Odp.
3. Wykonawca zobowiązuję się do usunięcia zgłoszonych problemów z eksploatacją łączy lub usługą w czasie równym 24 godziny, liczonym w godzinach od 8.00 do 18.00 w dni robocze, tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.

4. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 2
Zwracam się do Zamawiającego z zapytaniem, czy zgadza się na modyfikację SIWZ i wprowadzenie do Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 2 dodatkowego zapisu gwarantującego symetryczne rozłożenie kar umownych i nie dyskryminujące traktowanie Wykonawcy o następującym brzmieniu:
„W przypadku wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę albo przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w wysokości 10 % miesięcznego wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.” ?
Odp.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach w wysokościach:
1) w przypadku stwierdzonego przez Zamawiającego nie dotrzymania terminów rozpoczęcia usługi lub terminów usuwania usterek i awarii, w wysokości 1/30 miesięcznego wynagrodzenia umownego, za każde rozpoczęte 24 godziny zwłoki.
2) w przypadku wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę albo przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10 % miesięcznego wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
3) w przypadku wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę albo przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w wysokości 10 % miesięcznego wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.

5. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 3, ppkt. 1)
Zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 3, ppkt. 1) nastąpiło błędne numerowanie zapisów.
W związku z powyższym zwracam się do Zamawiającego z zapytaniem, czy zgadza się na modyfikację SIWZ i poprawkę numerowania w proponowany poniżej sposób:
„3. Zamawiający może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadkach wynikających z przepisów prawa, a także w razie gdy, zajdzie co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) nienależytego wykonania umowy, w szczególności w przypadku:
a) pięciokrotnego wystąpienia awarii łącza w jednym okresie rozliczeniowym (miesiącu kalendarzowym),
b) pięciokrotnego opóźnienia czasu reakcji Wykonawcy na zgłoszenia usterek lub awarii w jednym okresie rozliczeniowym (miesiącu kalendarzowym).
2) Wykonawca przekroczył termin rozpoczęcia wykonywania usługi, a opóźnienie przekroczyło 14 dni.”?
Odp.
3. Zamawiający może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadkach wynikających z przepisów prawa, a także w razie gdy, zajdzie co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) nienależytego wykonania umowy, w szczególności w przypadku:
a) pięciokrotnego wystąpienia awarii łącza w jednym okresie rozliczeniowym (miesiącu kalendarzowym),
b) pięciokrotnego opóźnienia czasu reakcji Wykonawcy na zgłoszenia usterek lub awarii w jednym okresie rozliczeniowym (miesiącu kalendarzowym).
2) Wykonawca przekroczył termin rozpoczęcia wykonywania usługi, a opóźnienie przekroczyło 14 dni.

6. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII
Zwracam się do Zamawiającego z zapytaniem, czy zgadza się na modyfikację SIWZ i zmianę zapisu z Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII, pkt. 3 w następujący sposób:
„W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne, przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe dla przedmiotu umowy przepisy prawa.” ?
Zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że do przedmiotu niniejszego zamówienia ma bezsprzeczne zastosowanie również ustawa Prawo telekomunikacyjne.
Odp.
VII. Pozostałe zapisy:
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne, przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe dla przedmiotu umowy przepisy prawa.
…..

7. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII
Zwracam się z zapytaniem, czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ i zapisu Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII w następujący sposób:
„Ewentualne sporne kwestie wynikłe w trakcie realizacji niniejszej Umowy Strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku braku porozumienia Stron właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego” ?
Wykonawca stoi na stanowisku, że zapis taki jest korzystny zarówno dla Wykonawcy, jak i dla Zamawiającego, ponieważ zapewnia w pierwszej kolejności możliwość polubownego uzgodnienia stanowisk i rozwiązania sporu bez konieczności odwoływania się do sądów powszechnych.
Odp.
VII. Pozostałe zapisy:
………
Ewentualne sporne kwestie wynikłe w trakcie realizacji niniejszej Umowy Strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku braku porozumienia Stron właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
………

8. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII
Zwracam się z zapytaniem, czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ i zmianę zapisu z Załącznika nr 4 do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII w następujący sposób:
„Umowę niniejszą sporządzono w czterech egzemplarzach: 2 dla Zamawiającego i 2 dla Wykonawcy” ?
Zapis proponowany przez Wykonawcę sprzyjać będzie terminowej i rzetelnej realizacji zapisów Umowy w organizacji Wykonawcy.
Odp.
VII. Pozostałe zapisy:
………
Umowę niniejszą sporządzono w czterech egzemplarzach: 2 dla Zamawiającego i 2 dla Wykonawcy

9. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. IV, pkt. 5
Zwracam się z zapytaniem, czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ i dopuszczenie możliwości, aby problemy związane z eksploatacją łączy lub usługą były zgłaszane telefonicznie na numer biura obsługi Klientów, dedykowany m.in. do przyjmowania zgłoszeń związanych z problemami i awariami, dostępny przez 24 godziny na dobę?
Wykonawca wyjaśnia, że jest to najszybszy sposób zgłoszenia problemów, niezależny od dostępności osoby kontaktowej.
Jednocześnie zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że nastąpiła błędna numeracja punktów w Rozdz. IV w Załączniku nr 4 a do SIWZ.

Odp.
………..
2. Problemy (awarie) związane z eksploatacją łączy lub usługą będą zgłaszane telefonicznie na numer biura obsługi Klientów, dedykowany m.in. do przyjmowania zgłoszeń związanych z problemami i awariami, dostępny przez 24 godziny na dobę. Za moment zgłoszenia problemu (awarii) uważa się dzień i godzinę wykonania zgłoszenia telefonicznego.
…………

10. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. IV, pkt. 6
Bardzo proszę Zamawiającego o doprecyzowanie SIWZ poprzez wyjaśnienie, że w powyżej określonym miejscu SIWZ chodzi o czas usunięcia problemów czy awarii równy 24 godziny, liczony w godzinach od 8.00 do 18.00 w dni robocze, tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.
Wykonawca informuje, że posiada różne poziomy SLA, czy inaczej poziomy serwisowe, w tym SLA 24 godziny, ale ten poziom serwisowy dotyczy dni roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 18.00. Jednocześnie zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że im wyższy poziom serwisowy SLA, tym większe opłaty, które Zamawiający będzie musiał ponosić w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym bardzo proszę Zamawiającego o doprecyzowanie SIWZ i zmianę wymagań dotyczących czasów usuwania awarii na takie, które Wykonawca będzie w stanie spełnić, a dla Zamawiającego zapewnią sprawne funkcjonowanie, bez niepotrzebnego ponoszenia nadmiernych kosztów.
Jednocześnie zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że nastąpiła błędna numeracja punktów w Rozdz. IV w Załączniku nr 4 a do SIWZ.
Odp.
……….
3. Wykonawca zobowiązuję się do usunięcia zgłoszonych problemów z eksploatacją łączy lub usługą w czasie równym 24 godziny, liczonym w godzinach od 8.00 do 18.00 w dni robocze, tj. z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.

11. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 2
Zwracam się do Zamawiającego z zapytaniem, czy zgadza się na modyfikację SIWZ i wprowadzenie do Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 2 dodatkowego zapisu gwarantującego symetryczne rozłożenie kar umownych i nie dyskryminujące traktowanie Wykonawcy o następującym brzmieniu:
„W przypadku wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę albo przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w wysokości 10 % miesięcznego wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.” ?
Odp.
2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach w wysokościach:
1) w przypadku stwierdzonego przez Zamawiającego nie dotrzymania terminów rozpoczęcia usługi lub terminów usuwania usterek i awarii, w wysokości 1/30 miesięcznego wynagrodzenia umownego, za każde rozpoczęte 24 godziny zwłoki.
2) w przypadku wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę albo przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10 % miesięcznego wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
3) w przypadku wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę albo przez Zamawiającego, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w wysokości 10 % miesięcznego wynagrodzenia umownego, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.

12. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 3
Zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. V, pkt. 3 nastąpiło błędne numerowanie zapisów w podpunktach.
Bardzo proszę Zamawiającego o doprecyzowanie SIWZ i właściwą numerację podpunktów w wymienionym powyżej miejscu SIWZ.
Odp.
3. Zamawiający może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadkach wynikających z przepisów prawa, a także w razie gdy, zajdzie co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1) nienależytego wykonania umowy, w szczególności w przypadku:
a) pięciokrotnego wystąpienia awarii łącza w jednym okresie rozliczeniowym (miesiącu kalendarzowym),
b) pięciokrotnego opóźnienia czasu reakcji Wykonawcy na zgłoszenia usterek lub awarii w jednym okresie rozliczeniowym (miesiącu kalendarzowym).
2) Wykonawca przekroczył termin rozpoczęcia wykonywania usługi, a opóźnienie przekroczyło 14 dni.

13. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 a o SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII
Zwracam się do Zamawiającego z zapytaniem, czy zgadza się na modyfikację SIWZ i zmianę zapisu z Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII, pkt. 3 w następujący sposób:
„W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne, przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe dla przedmiotu umowy przepisy prawa.” ?
Zwracam uwagę Zamawiającego na fakt, że do przedmiotu niniejszego zamówienia ma bezsprzeczne zastosowanie również ustawa Prawo telekomunikacyjne.
Odp.
VII. Pozostałe zapisy:
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisy ustawy Prawo telekomunikacyjne, przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe dla przedmiotu umowy przepisy prawa.
…..

14. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII
Zwracam się z zapytaniem, czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ i zapisu Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII w następujący sposób:
„Ewentualne sporne kwestie wynikłe w trakcie realizacji niniejszej Umowy Strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku braku porozumienia Stron właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego” ?
Wykonawca stoi na stanowisku, że zapis taki jest korzystny zarówno dla Wykonawcy, jak i dla Zamawiającego, ponieważ zapewnia w pierwszej kolejności możliwość polubownego uzgodnienia stanowisk i rozwiązania sporu bez konieczności odwoływania się do sądów powszechnych.
Odp.
VII. Pozostałe zapisy:
………
Ewentualne sporne kwestie wynikłe w trakcie realizacji niniejszej Umowy Strony rozstrzygać będą polubownie. W przypadku braku porozumienia Stron właściwym do rozpoznania sporów wynikłych na tle realizacji niniejszej umowy jest sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
………


15. Zapytanie dot. Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII
Zwracam się z zapytaniem, czy Zamawiający zgadza się na możliwość modyfikacji SIWZ i zmianę zapisu z Załącznika nr 4 a do SIWZ, tj. istotnych dla stron postanowień umowy, Rozdz. VII w następujący sposób:
„Umowę niniejszą sporządzono w czterech egzemplarzach: 2 dla Zamawiającego i 2 dla Wykonawcy” ?
Zapis proponowany przez Wykonawcę sprzyjać będzie terminowej i rzetelnej realizacji zapisów Umowy w organizacji Wykonawcy.
Odp.
VII. Pozostałe zapisy:
………
Umowę niniejszą sporządzono w czterech egzemplarzach: 2 dla Zamawiającego i 2 dla Wykonawcy.



Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/2011
Żagań, dnia 07 lutego 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“

Uprzejmie informuję, że w dniu 28 stycznia 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” – część I
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 23591-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert:1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 63.851,76 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań - 63.851,76 zł -100

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/2011
Żagań, dnia 07 lutego 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu“

Uprzejmie informuję, że w dniu 28 stycznia 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” – część II
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 23591-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert:1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 76.073,04 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
2. Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań - 76.073,04 zł - 100



Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/2011
 Żagań dnia 04 marca 2011 r.
„Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu ”
Numer ogłoszenia: 74207- 2011 data zamieszczenia: 04 marca 2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23591-2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
II.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Świadczenie usług transmisji danych i dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” z podziałem na 2 zadania:

Zadanie nr 1 (część I) - Świadczenie usługi polegającej na utworzeniu wydzielonej sieci bez styku z Internetem pomiędzy budynkiem Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ulicy Dworcowej 39 w Żaganiu oraz budynkiem Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ulicy Kościuszki 30 w Szprotawie na okres 36 miesięcy.

Zadanie nr 2 (część II) - Świadczenie usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu w budynku przy ulicy Jana Pawła II 9 w Żaganiu oraz w budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Szprotawie na okres 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Kod CPV 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne

SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTWORZENIU WYDZIELONEJ SIECI BEZ STYKU Z INTERNETEM POMIĘDZY BUDYNKIEM STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU PRZY ULICY DWORCOWEJ 39 W ŻAGANIU ORAZ BUDYNKIEM STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU PRZY ULICY KOŚCIUSZKI 30 W SZPROTAWIE NA OKRES 36 MIESIĘCY– CZĘŚĆ I
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:25.02.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań, woj. wielkopolskie
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 122.868,29 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 63.851,76
• Oferta z najniższą ceną: 63.851,76 / oferta z najwyższą ceną: 63.851,76
• Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - ŚWIADCZENIE USŁUGI SZEROKOPASMOWEGO DOSTĘPU DO INTERNETU DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻAGANIU W BUDYNKU PRZY ULICY JANA PAWŁA II 9 W ŻAGANIU ORAZ W BUDYNKU PRZY ULICY KOŚCIUSZKI 30 W SZPROTAWIE NA OKRES 36 MIESIĘCY– CZĘŚĆ II
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:25.02.2011
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Telekomunikacja Polska S.A., Pion Klientów Biznesowych Grupy TP, Region Sprzedaży Bezpośredniej GTP do Klientów Biznesowych Zachód, ul. Bułgarska 69/73, 60-320 Poznań, woj. wielkopolskie
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 40.390,25 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (brutto)
• Cena wybranej oferty: 76.073,04
• Oferta z najniższą ceną: 76.073,04/ oferta z najwyższą ceną: 76.073,04
• Waluta: PLN.


Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-01-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-01-20 11:50:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-01-20 11:51:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-01-20 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
14088 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony