ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011 PSG-I-343/ZP/D/13/2010 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011 PSG-I-343/ZP/D/13/2010

Szczegóły informacji

Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011 PSG-I-343/ZP/D/13/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-12-16 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/13/2010
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych: 362061-2010 z dnia 16 grudnia 2010 r.

Żagań, dnia 16 grudnia 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX (68) 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011” w podziale na

Część I - benzyna bezołowiowa 95 w ilości 2500 litrów (do samochodu służbowego SEICENTO i do sprzętu kosy, piły, płyta wibracyjna) -

Część II - olej napędowy w ilości 24000 litrów (do samochodu brygadowego Lublin, do samochodu Renault Kangoo, koparko- ładowarki, ciągników i do remontera)

Część III – olej napędowy w ilości 2000 litrów (dla samochodów i pojazdów ratowniczych biorących udział w czterech ćwiczeniach organizowanych w ramach projektu SNPL – „Ratownicy ponad granicami”)

Część IV - olej opałowy w ilości 700 litrów (do płukania dyszy remontera)

2. Dostawy dla części I, II, będą realizowane na zasadzie:
a) doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Szprotawa, woj. lubuskie
b) doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Szprotawa, woj. lubuskie

3. Dostawy dla części III będą realizowane na zasadzie doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Żagań, woj. Lubuskie

4. Dostawy dla części IV będą realizowane na zasadzie sukcesywnych dostaw. Punkt sprzedaży oleju opałowego winien być zlokalizowany nie dalej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, filia w Szprotawie (miejscowość Szprotawa), po uprzednim telefonicznym zamówieniu w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2011 r.

5. Dostawy odbywać się będą w transakcjach bezgotówkowych.

6. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normom:
- PN-EN 228:2005 dla benzyny bezołowiowej
- PN-EN 590:2002 dla oleju napędowego.

7. Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 216 z 2005 r. poz. 1825)

8. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
09132100-4 – benzyna bezołowiowa
09134100-8 – olej napędowy
09135100-5 – olej opałowy

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2011 r.
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. Ponadto oferta musi zawierać:
3) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1a – 1d do SIWZ wraz z wykazem dziennych cen sprzedaży stanowiących odpowiednio załącznik od 2a do 2c (w zależności od składanej części).
4) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
WYKONAWCY ZAGRANICZNI
W przypadku Wykonawców zagranicznych ma zastosowanie Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2009r. Nr 226 Poz. 1817).

VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty (osobno na każdą z części) niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (cena brutto) – 100%.
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

2. Zamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w ppkt 1.
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 27 grudnia 2010 roku o godz. 12:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia

XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Część III - PROJEKT DOFINANSOWANY Z UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO – PROGRAM OPERACYJNY WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ POLSKA – SAKSONIA 2007-2013
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Nie Tak X





Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/13/2010
 Żagań, dnia 28 grudnia 2010 r.


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011”.


Uprzejmie informuję, że w dniu 27 grudnia 2010 r. o godz. 12:30 nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011”.
Dla części I dotyczącej dostawy benzyny bezołowiowej 95 (stacja paliw w miejscowości Szprotawa) złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 z powodu błędu w obliczeniu ceny. (Wykonawca w formularzu ofertowym wyliczył wartość podatku VAT poprzez zastosowanie stawki podatku VAT 23%, zamiast obowiązującej w dniu otwarcia ofert stawki 22%).
Dla części II dotyczącej oleju napędowego (stacja paliw w miejscowości Szprotawa) złożono 1 ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 6 z powodu błędu w obliczeniu ceny. (Wykonawca w formularzu ofertowym wyliczył wartość podatku VAT poprzez zastosowanie stawki podatku VAT 23%, zamiast obowiązującej w dniu otwarcia ofert stawki 22%).
Dla części III dotyczącej dostawy oleju napędowego (stacja paliw w miejscowości Żagań) nie złożono żadnej oferty.
Dla części IV dotyczącej dostawy oleju opałowego (stacja paliw w miejscowości Szprotawa) nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2011” część I, II,III, IV.


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-12-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-12-16 12:22:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-12-16 12:30:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-12-16 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1367 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony