ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011 PSG-I-343-ZP/U/10/2010Drukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011 PSG-I-343-ZP/U/10/2010

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011 PSG-I-343-ZP/U/10/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-10-19 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Numer ogłoszenia przeslany do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej:
2010-138689 z dnia 19 października 2010r.

Żagań, dnia 19 października 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011”z podziałem na 10 zadań:

Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań

Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań

Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa

Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa

Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice

Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa

Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice

Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica

Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki

Część X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica

2. Przedmiot zamówienia w podziale na poszczególne części został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ujętej w rozdziale II SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie prac przygotowawczych do sezonu zimowego;
b) trwanie w gotowości do podjęcia działań związanych z odśnieżaniem lub likwidacją śliskości;
c) zabezpieczenie środków, materiałów do posypywania dróg (piasek, sól) oraz sprzętu;
d) niezbędne oznakowanie robót;
e) kompletne i ciągłe zwalczanie śliskości zimowej na drodze i odśnieżanie zgodnie z wymaganiami niniejszej
specyfikacji;
f) prace porządkowe, oczyszczanie z piasku i lodu studzienek ulicznych w okresie trwania sezonu zimowego, uprzątnięcie materiału uszorstniającego z jezdni ulic oraz oczyszczenie studzienek ulicznych po zakończeniu sezonów.
4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składania ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90620000-9 – usługi odśnieżania
90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń
90612000-0 - usługi zamiatania ulic

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
od dnia podpisania umowy do 15.04.2011r.

VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca musi wykazać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż:
Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań – 100.000,00 zł brutto
Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań -200.000,00 zł brutto
Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa- 50.000,00 zł brutto
Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa- 125.000,00 zł brutto
Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice – 70.000,00 zł brutto
Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa -60.000,00 zł brutto
Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice – 170.000,00 zł brutto
Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica- 200.000,00 zł brutto
Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki - 70.000,00 zł brutto
Część X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica – 2.000,00 zł brutto

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż:
Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań – 100.000,00 zł brutto
Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań -200.000,00 zł brutto
Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa- 50.000,00 zł brutto
Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa- 125.000,00 zł brutto
Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice – 70.000,00 zł brutto
Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa -60.000,00 zł brutto
Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice – 170.000,00 zł brutto
Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica- 200.000,00 zł brutto
Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki - 70.000,00 zł brutto
Część X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica – 2.000,00 zł brutto

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
4) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
5) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
8) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3. Ponadto oferta musi zawierać:
9) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
10) Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem do realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
11) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

WYKONAWCY ZAGRANICZNI
1. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczącego niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składanie ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt 2.4), 2.5), 2.6), 2.8) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt 2.7) SIWZ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.
4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiajacy może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji, dotyczących przedłożonego dokumentu.

VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości

Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań – 1.700,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych)

Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań - 3.300,00 zł brutto(słownie: trzy tysiące trzysta złotych)

Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa- 760,00 zł brutto(słownie: siedemset sześćdziesiąt złotych)

Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa- 2.300,00 zł brutto(słownie: dwa tysiące trzysta złotych)

Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice – 1.200,00zł brutto (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych)

Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa - 1.130,00 zł brutto(słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści złotych)

Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice – 3.030,00 zł brutto(słownie: trzy tysiące trzydzieści złotych)

Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica- 3.850,00 zł brutto(słownie: trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych)

Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki – 1.300,00 zł brutto(słownie: jeden tysiąc trzysta złotych)

Część X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica – 38,00 zł brutto(słownie: trzydzieści osiem złotych)

zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.);
2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 29 listopada 2010r. do godz. 09:00
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
c. kwotę gwarancji lub poręczenia;
d. termin ważności gwarancji lub poręczenia;
e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem „Wadium – Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011– część ………..”.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011– część ………..”.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium:
a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy;
b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego;
10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający dla każdej części zamówienia będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
C1 – Cena jednostkowa brutto za 1 km zwalczania śliskości,
C2 – Cena jednostkowa brutto za 1km odśnieżania obustronnego,
Comin – suma najniższych cen brutto oferty najniższej (C1 + C2 )
Cobad – suma najniższych cen brutto oferty badanej (C1+C2)
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 29 listopada 2010 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ppkt 2 nie powoduje utraty wadium.
4. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Nie Dotyczy
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie X Tak


Żagań, dnia 21 października 2010 r.
PSG-I-343/ZP/U/10/2010


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011”

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytaniae o następującej treści:
Pytanie: 1
Czy Zamawiający przewiduje w przedmiocie zamówienia pozycję „jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości“.

Zamawiający udziela nastepującej odpowiedzi:

Ad. 1
Zamawiający nie przewiduje pozycji „jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości“.



Żagań, dnia 28 października 2010 r.

PSG-I-343/ZP/U/10/2010

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011”

Zamawiający w załączniku nr 1 pn „Formularz ofertowy” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wprowadza nowy zapis polegający na dodaniu do tabeli poz. 3 o nowej treści:

L.p. - Przedmiot zamówienia - Cena jednostkowa nettoza 1 km w PLN - Wartość podatku VAT - Cena jednostkowa brutto
(wraz z podatkiem VAT)

1. Zwalczanie śliskości
(posypywanie)

2 Odśnieżanie obustronne

3 Jednoczesne odśnieżanie i posypywanie *

*Cena jednostkowa netto za jednoczesne odśnieżanie i posypywanie winna być skalkulowana tak, aby wynagrodzenie otrzymane przez Wykonawcę za jednoczesne odśnieżanie i posypywanie było niższe niż suma wynagrodzenia za odśnieżanie i posypywanie prowadzone oddzielnie.

Powyższe zmiany zostały uwzględnione w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, która stanowi załącznik do n/n pisma.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że nieuwzględnienie powyższej kalkulacji w formularzu ofertowym spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Żagań, dnia 29 listopada 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” - Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań.

Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie
zimowym 2010/2011”- Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem ogłoszenia: 2010/S 207-316332 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 88,81 zł brutto
(OO) - odśnieżanie obustronne – 51,36 zł brutto
(JOiZŚ) - Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 95,23 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp z o.o.,
ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
3. Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp z o.o.,
ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań , ZŚ – 88,81 zł brutto, OO – 51,36 zł brutto, JOiZŚ – 95,23 zł brutto
100pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Żagań, dnia 29 listopada 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” - Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań.

Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie
zimowym 2010/2011”- Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem ogłoszenia: 2010/S 207-316332 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: 1
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 96,30 zł brutto
(OO) – odśnieżanie obustronne – 48,15 zł brutto
(JoiZŚ) – Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 80,25 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 6 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,
68-113 Brzeźnica
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
6. Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,
68-113 Brzeźnica ZŚ – 96,30 zł brutto, OO 48,15 zł brutto, JoiZŚ – 80,25 zł brutto, 100pkt
12. PHU BARTOSZ Helena Bartosz, ul. Węglowa 75, 68-100 Żagań - OFERTA ODRZUCONA

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Żagań, dnia 29 listopada 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” - Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa.

Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie
zimowym 2010/2011”- Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem ogłoszenia: 2010/S 207-316332 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 87,74 zł brutto
(OO) – odśnieżanie obustronne – 51,36 zł brutto
(JoiZŚ) – Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 93,09 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o.,
ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań ZŚ – 87,74 zł brutto, OO – 51,36 zł brutto, JoiZŚ – 93,09 zł brutto
100 pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Żagań, dnia 29 listopada 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” - Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa.

Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie
zimowym 2010/2011”- Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem ogłoszenia: 2010/S 207-316332 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 90,95 zł brutto
(OO) – odśnieżanie obustronne – 55,64 zł brutto
(JoiZŚ) – Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 87,74 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 5 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Utrzymania Dróg Dominiak Mirosław, Sucha Dolna 40, 67-312 Niegosławice
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
5. Zakład Utrzymania Dróg Dominiak Mirosław, Sucha Dolna 40,
67-312 Niegosławice ZŚ – 90,95 zł brutto, OO – 55,64zł brutto, JoiZŚ – 87,74 zł brutto
100pkt.
 
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Żagań, dnia 29 listopada 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” - Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice.

Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie
zimowym 2010/2011”- Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem ogłoszenia: 2010/S 207-316332 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 101,65 zł brutto
(OO) – odśnieżanie obustronne – 59,92 zł brutto
(JoiZŚ) – Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 80,25 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
2. Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań ZŚ – 101,65 zł brutto, OO – 59,92 brutto, JoiZŚ – 80,25 zł brutto, 100pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Żagań, dnia 29 listopada 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” - Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice.

Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie
zimowym 2010/2011”- Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem ogłoszenia: 2010/S 207-316332 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 88,81 zł brutto
(OO) – odśnieżanie obustronne – 55,64 zł brutto
(JoiZŚ) – Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 92,02 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 4 złożoną przez
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Małgorzata Szylińczuk, Gościeszowice 68, 67-312 Niegosławice
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
4. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Małgorzata Szylińczuk, Gościeszowice 68, 67-312 Niegosławice ZŚ – 88,81 zł brutto, OO – 55,64 brutto, JoiZŚ – 92,02 zł brutto, 100pkt

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010
Żagań, dnia 29 listopada 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” - Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica.

Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie
zimowym 2010/2011”- Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica
1) Rodzaj zamówienia – usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem ogłoszenia: 2010/S 207-316332 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty:
(ZW)- zwalczanie śliskości(posypywanie) – 96,30 zł brutto
(OO) – odśnieżanie obustronne – 42,80 zł brutto
(JoiZŚ) – Jednoczesne odśnieżanie i zwalczanie śliskości – 64,20 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 7 złożoną przez
firma (nazwa) Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,
68-113 Brzeźnica
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
7. Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26,  68-113 Brzeźnica ZŚ – 96,30 zł brutto, OO – 42,80 brutto,JoiZŚ – 64,20 zł brutto, 100pkt




Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” – część VI –gmina i miasto Iłowa, część IX – gmina Wymiarki i część X –miasto Gozdnica.


Uprzejmie informuję, że w dniu 29 listopada 2010 r. o godz. 9:30 nastąpiło otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” – część VI –gmina i miasto Iłowa, część IX – gmina Wymiarki i część X –miasto Gozdnica”.
Dla części VI złożono 2 oferty, które zostały odrzucone z powodu niezgodności treści oferty ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Dla części IX złożono 2 oferty, które zostały odrzucone z powodu niezgodności treści oferty ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Dla części X złożono 1 ofertę, która została odrzucona z powodu niezgodności treści oferty ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie
pod nazwą „Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” – część VI –gmina i miasto Iłowa, część IX – gmina Wymiarki i część X –miasto Gozdnica”.


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/10/2010 Żagań, 13 grudnia 2010 r.
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011“
Numer ogłoszenia: 2010 - 165485 przesłany do publikacji w Suplemencie do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej dnia: 13 grudnia 2010
GŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej: 2010/S 207-316332
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
„Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu żagańskiego w sezonie zimowym 2010/2011” z podziałem na 10 zadań:

Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań

Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań

Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa

Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa

Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice

Część VI (zadanie nr 6) – obręb gminy i miasta Iłowa

Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice

Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica

Część IX (zadanie nr 9) – obręb gminy Wymiarki

Część X (zadanie nr 10) – obręb miasta Gozdnica

2. Przedmiot zamówienia w podziale na poszczególne części został opisany w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ujętej w rozdziale II SIWZ.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie prac przygotowawczych do sezonu zimowego;
b) trwanie w gotowości do podjęcia działań związanych z odśnieżaniem lub likwidacją śliskości;
c) zabezpieczenie środków, materiałów do posypywania dróg (piasek, sól) oraz sprzętu;
d) niezbędne oznakowanie robót;
e) kompletne i ciągłe zwalczanie śliskości zimowej na drodze i odśnieżanie zgodnie z wymaganiami niniejszej
specyfikacji;
f) prace porządkowe, oczyszczanie z piasku i lodu studzienek ulicznych w okresie trwania sezonu zimowego, uprzątnięcie materiału uszorstniającego z jezdni ulic oraz oczyszczenie studzienek ulicznych po zakończeniu sezonów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9 – usługi odśnieżania, 90630000-2 – usługi usuwania oblodzeń, 90612000-0 – usługi zamiatania ulic
SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część I (zadanie nr 1) – obręb miasta Żagań
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych Sp z o.o., ul. Nowogródzka 2, 68-100 Żagań
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95.529,93 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 51.869,16
• Oferta z najniższą ceną: 51.869,16 / oferta z najwyższą ceną: 51.869,16
• Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część II (zadanie nr 2) – obręb gminy Żagań
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26, 68-113 Brzeźnica
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 181.807,94 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 98.691,59
• Oferta z najniższą ceną: 98.691,59 / oferta z najwyższą ceną: 98.691,59
Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część III (zadanie nr 3) – obręb miasta Szprotawa
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41.623,09 PLN
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 22.523,37
• Oferta z najniższą ceną: 22.523,37 / oferta z najwyższą ceną: 22.523,37
Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część IV (zadanie nr 4) – obręb gminy Szprotawa
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Utrzymania Dróg Dominiak Mirosław, Sucha Dolna 40, 67-312 Niegosławice
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126.055,36 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 68.411,22
• Oferta z najniższą ceną: 68.411,22 / oferta z najwyższą ceną: 68.411,22
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część V (zadanie nr 5) – obręb gminy Małomice
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakłady Usługowe Zachód Sp z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64.922,29 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 35.233,65
• Oferta z najniższą ceną: 35.233,65 / oferta z najwyższą ceną: 35.233,65
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część VII (zadanie nr 7) – obręb gminy Niegosławice
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne Małgorzata Szylińczuk, Gościeszowice 68, 67-312 Niegosławice
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166.212,25 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 90.186,92
• Oferta z najniższą ceną: 90.186,92 / oferta z najwyższą ceną: 90.186,92
Waluta: PLN
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Część VIII (zadanie nr 8) – obręb gminy Brzeźnica
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zakład Usługowy WARSTA Stanisław Warchoł, Wrzesiny, ul. Szkolna 26, 68-113 Brzeźnica
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 210.592,08 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 114.018,69
• Oferta z najniższą ceną: 114.018,69 / oferta z najwyższą ceną: 114.018,69
Waluta: PLN



Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-10-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-10-19 15:20:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-10-19 15:26:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-10-19 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1457 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony