ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą "Kompetentna administracja, kompetentny samorząd” PSG-I-343/ZP/U/9/2010 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą "Kompetentna administracja, kompetentny samorząd” PSG-I-343/ZP/U/9/2010

Szczegóły informacji

Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą "Kompetentna administracja, kompetentny samorząd” PSG-I-343/ZP/U/9/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-09-10 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/9/2010
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych: 248697-2010 z dnia 10 września 2010 r.
Żagań, dnia 10 września 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu
pod nazwą „Kompetentna administracja, kompetentny samorząd”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 w zw. z art. 39 i art. 5 ust. 1 i 2 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przez określenie „szkolenie” użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć: szkolenie, szkolenie warsztatowe, szkolenie ogólne , szkolenie specjalistyczne, debatę.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu pn. „Kompetentna administracja, kompetentny samorząd” .
3. Tematyka szkoleń :
Szkolenia ogólne o następujących blokach tematycznych :
1) Interesant w urzędzie – BLOK TEMATYCZNY NR 1 :
a) Profesjonalna obsługa klientów;
b) Skuteczna komunikacja z klientami ;
2) Komunikacja wewnętrzna w urzędzie - BLOK TEMATYCZNY NR 2:
a) Przełamywanie stereotypów w zakresie samodoskonalenia;
b) Trudne rozmowy z pracownikami;
c) Zjawisko stresu i metody przeciwdziałania;
d) Trening twórczego rozwiązywania problemów;
e) Sztuka efektywnego komunikowania się.
3) Zadania urzędnika - BLOK TEMATYCZNY NR 3:
a) Efektywne zarządzanie czasem pracy;
b) Kodeks postępowania administracyjnego;
c) Prawo pracy w administracji publicznej;
d) Zintegrowany system obiegu dokumentów;
e) Archiwizacja dokumentów;
f) Stanowienie prawa miejscowego;
g) Warsztaty wyjazdowe pracowników – etyka pracownika, ćwiczenie radzenia sobie ze stresem.
Szkolenia specjalistyczne o następujących blokach tematycznych :
1) Finanse publiczne - BLOK TEMATYCZNY NR 4;
2) Prawo zamówień publicznych - BLOK TEMATYCZNY NR 5;
3) Fundusze UE - BLOK TEMATYCZNY NR 6;
4) Prawo ochrony środowiska - BLOK TEMATYCZNY NR 7;
5) Przepisy prawa o ruchu drogowym, transportu drogowego, dróg publicznych oraz przepisy
wykonawcze do nich - BLOK TEMATYCZNY NR 8.
Debaty samorządowe o następujących blokach tematycznych :
1) Współpraca zagraniczna - BLOK TEMATYCZNY NR 9;
2) Inwestycje a finanse publiczne - BLOK TEMATYCZNY NR 10;
3) Zarządzanie kryzysowe - BLOK TEMATYCZNY NR 11 ;
4) Public relations w urzędzie - BLOK TEMATYCZNY NR 12;
5) Zarządzanie personelem w urzędzie - BLOK TEMATYCZNY NR 13;
6) Współpraca z NGO - BLOK TEMATYCZNY NR 14.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) przeprowadzenie szkoleń, zgodnie z harmonogramem ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego ,
b) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej,
c) przygotowanie materiałów informacyjnych na potrzeby każdego szkolenia oraz przekazanie przedmiotowych materiałów dla każdego uczestnika szkoleń w wersji papierowej,
d) opatrzenie materiałów szkoleniowych logotypami wymaganymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5, 5a, 5b do SIWZ,
e) oznaczanie pozostałych materiałów, dokumentacji oraz miejsca realizacji szkoleń, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia,
f) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu, w ramach którego realizowane jest szkolenie przez Unię Europejską zgodnie z wymogami o których mowa w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1159/2000 z dnia 30 maja 2000 r. (Dz. U. L 130, z 31.05.2000 roku) w sprawie prowadzenia przez państwa członkowskie działań informacyjnych dotyczących pomocy z funduszy strukturalnych,
g) zapewnienie zaplecza technicznego tj. w pełni wyposażonych sal szkoleniowych przeznaczonych do realizacji szkoleń,
h) zapewnienie wyżywienia, napojów oraz bufetu kawowego podczas szkoleń,
i) zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla uczestników szkolenia podczas zakwaterowania (kolacja, śniadanie, obiad, przerwy kawowe) ,
j) zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,
k) uzyskanie od uczestników ankiet ewaluacyjnych obejmujących ocenę szkoleń,
l) sporządzenie i przekazanie uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia,
m) dokumentowanie przeprowadzonych szkoleń,
n) prowadzenie wszelkiej dokumentacji, w tym księgowej związanej z realizacją przedmiotu umowy i udostępnienia jej na uzasadnione żądanie Zamawiającego,
o) przechowywanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy do 31 grudnia 2020 r.,
p) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu częściowego w terminie 5 dni roboczych od zakończenia każdego szkolenia (bloku tematycznego) w jednym egzemplarzu wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej,
q) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z wykonania przedmiotu umowy, w terminie 5 dni roboczych od zakończenia przedmiotu zamówienia w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej,
r) przekazanie wszystkich dokumentów, o których mowa w umowie, do Zamawiającego;
s) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o występujących trudnościach w realizacji usługi oraz o każdym przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu przez osoby zakwalifikowane,
t) niezwłoczne podanie informacji o zmianie adresu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zawieszeniu i zaprzestaniu prowadzenia działalności gospodarczej.
u) opracowanie i przekazanie zamawiającemu FAQ (często zadawanych pytań wraz z odpowiedziami).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 5, 5a, 5b do SIWZ.
5. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
CPV: 55100000-1 usługi hotelarskie,
CPV: 70220000-9 usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
CPV: 92312212-0 usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
CPV: 55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
CPV: 66512100-3 usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia :
1. Szkolenie Interesant w urzędzie od 02.11.2010 r. do 17.12.2010 r.
2. Szkolenie Komunikacja wewnętrzna w urzędzie od 02.01.2011 do 20.03.2011 r.
3. Szkolenie Zadania urzędnika od 01.04.2011 r. do 10.06.2011 r.
4. Szkolenie Finanse publiczne od 01.07.2011 r. do 10.08.2011 r.
5. Szkolenie Prawo Zamówień Publicznych od 01.07.2011 r. do 10.08.2011 r.
6. Szkolenie Fundusze UE od 01.07.2011 r. do 10.08.2011 r.
7. Szkolenie Prawo ochrony środowiska od 01.09.2011 r. do 20.09.2011 r.
8. Szkolenie Przepisy prawa o ruchu drogowym, transportu drogowego, dróg publicznych oraz przepisy wykonawcze do nich od 01.09.2011 r. do 20.10.2011 r.
9. Debata samorządowa Współpraca zagraniczna od 02.11.2010 r. do 17.12.2010 r.
10. Debata samorządowa Inwestycje a finanse publiczne od 02.01.2011 r. do 11.02.2011 r.
11. Debata samorządowa Zarządzanie kryzysowe od 01.03.2011 r. do 18.04.2011 r.
12. Debata samorządowa Public relations w urzędzie od 02.05.2011 r. do 31.05.2011 r.
13. Debata samorządowa Współpraca z NGO od 01.07.2011 r. do 10.08.2011 r.
14. Debata samorządowa Zarządzanie personelem w urzędzie od 01.09.2011 r. do 10.10.2011 r.
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i dotyczące:
1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wpis do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych.
1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 4 usługi szkoleniowe dla jednostek samorządu terytorialnego dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda oraz załączą dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane z należytą starannością.
1.3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
1.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 150.000,00 zł brutto. Warunek wysokości sumy może być spełniony łącznie przez wykonawców występujących wspólnie.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp.
3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3,4 Pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, wymaga się od wykonawcy udowodnienia, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
4. Ocena warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:
a) wpis do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych;
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.
- wg załącznika nr 2 do SIWZ.
c) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie, do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających wykonanie/wykonywanie przynajmniej 4 usług szkoleniowych dla jednostek samorządu terytorialnego dofinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda (podać ich wartości, przedmiot zamówienia, daty wykonania i nazwę odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonane należycie – według załącznika nr 3 do SIWZ;
d) W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. wraz z pisemnym zobowiązaniem osób podanych w wykazie, że będą wykonywały zamówienie.
e) W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 150.000,00 zł brutto. Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca składa następujący dokument:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowaniu zgodnie z art. 24 ust. 1 - wg. załącznika nr 2a do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy – Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3. Inne oświadczenia i dokumenty ;
a) Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 do SIWZ;
b) Umowę spółki cywilnej – (jeśli dotyczy);
c) Pełnomocnictwo – (jeśli dotyczy);
d) Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 oraz braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2a do SIWZ.
e) Wykaz usług – załącznik nr 3 do SIWZ.
f) Wykaz osób – załącznik nr 4 do SIWZ.
g) Opis hotelu – wg załącznika nr 6 do SIWZ;
h) Preliminarz kosztów dla każdego bloku szkoleniowego i debaty - załącznik od nr 8 do 9 e.
4. Wykonawcy, którzy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 pzp):
a) ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione winno być zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów i dołączone do oferty,
b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa dokumenty wymienione w rozdziale XI pkt 1 lit. a, b, e oraz pkt 2 lit a, b, c, d, e, f. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie,
c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. W przypadku, gdy za ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) przed podpisaniem umowy, Wykonawcy zobowiązani są przedstawić umowę regulującą ich współpracę przy realizacji przedmiotowego zamówienia.

WYKONAWCY ZAGRANICZNI
5. Wykonawcy zagraniczni
5.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 lit b, c, d, f: składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
5.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 5.1. lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 5.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale XI pkt 2 lit. e składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.
5.4. Dokument, o którym mowa w pkt 5.3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt 5.2 i 5.4 stosuje się odpowiednio.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie.
7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
a) Cena oferty - 100 %
b) Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.
c) W pierwszej kolejności ocenie będzie podlegać spełnienie warunków określonych w SIWZ.
d) Oceną kryterium będzie suma punktów przyznanych przez poszczególnych członków komisji pomnożona przez wagę .
e) Za najkorzystniejszą zostanie uznana ofertą, która uzyska najwięcej punktów, po zsumowaniu przyznanej punktacji.

Oferty oceniane będą w następujący sposób:

Kryterium - cena ( x 100%)

Cena oferty z najniższą ceną brutto
C= --------------------------------------------------------- x 100 x 100%
Cena brutto oferty badanej

X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 20 września 2010 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Nie Dotyczy
XIX Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie X Tak



Żagań, dnia 17 września 2010 r.
PSG-I-343/ZP/U/9/2010


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą „Kompetentna administracja, kompetentny samorząd”.

Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści:

Pytanie :
Zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) Instytut Konsultantów Europejskich prosi o informację dotyczącą szkolenia ogólnego w ramach 2.3 Zadań urzędnika pn. „Zintegrowany system obiegu dokumentów“. Czy urząd posiada EOD, jeśli tak to jakiej firmy?

Zamawiający udziela nastepującej odpowiedzi:

Odpowiedź:
Starostwo Powiatowe w Żaganiu nie posiada EOD.

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/9/2010
Żagań, dnia 29 września 2010 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą - Kompetentna administracja, kompetentny samorząd“.

Uprzejmie informuję, że w dniu 20 września 2010 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: (68) 477 79 01, (68) 477 79 20
2. 1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą - Kompetentna administracja, kompetentny samorząd
2) tryb zamówienia – usługa
3) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
4) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 248697 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 4
2) liczba wykluczonych wykonawców: 3, liczba ofert odrzuconych: 3
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 167.950,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) Zachodniopomorska Grupa Doradcza Sp z o.o., ul. Chmielewskiego 22a, 70-028 Szczecin
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 PHIN Consulting Sp z o.o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź -Wykonawca wykluczony
2 Instytut Konsultantów Europejskich, ul. Stanisława Wyspiańskiego 41, 62-800 Kalisz -Wykonawca wykluczony
3 Zachodniopomorska Grupa Doradcza Sp z o.o., ul. Chmielewskiego 22a,70-028 Szczecin -167.950,00 -100
4 Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Ośrodek Regionalny w Zielonej Górze, ul. Boh. Westerplatte 9, 65-034 Zielona Góra -Wykonawca wykluczony

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/9/2010
 Żagań, 15 października 2010 r.
„Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą - Kompetentna administracja, kompetentny samorząd ”
Numer ogłoszenia: 333540- 2010 data zamieszczenia: 15 października 2010
GŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 248697-2010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie organizacji szkoleń w ramach realizacji projektu pod nazwą - Kompetentna administracja, kompetentny samorząd
II.2) Rodzaj zamówienia: usługa
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przez określenie „szkolenie” użyte w niniejszej SIWZ należy rozumieć: szkolenie, szkolenie warsztatowe, szkolenie ogólne , szkolenie specjalistyczne, debatę.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę kompleksowej usługi szkoleniowej w zakresie organizacji szkoleń w ramach projektu pn. „Kompetentna administracja, kompetentny samorząd” .
3. Tematyka szkoleń :
Szkolenia ogólne o następujących blokach tematycznych :
1) Interesant w urzędzie – BLOK TEMATYCZNY NR 1 :
a) Profesjonalna obsługa klientów;
b) Skuteczna komunikacja z klientami ;
2) Komunikacja wewnętrzna w urzędzie - BLOK TEMATYCZNY NR 2:
a) Przełamywanie stereotypów w zakresie samodoskonalenia;
b) Trudne rozmowy z pracownikami;
c) Zjawisko stresu i metody przeciwdziałania;
d) Trening twórczego rozwiązywania problemów;
e) Sztuka efektywnego komunikowania się.
3) Zadania urzędnika - BLOK TEMATYCZNY NR 3:
a) Efektywne zarządzanie czasem pracy;
b) Kodeks postępowania administracyjnego;
c) Prawo pracy w administracji publicznej;
d) Zintegrowany system obiegu dokumentów;
e) Archiwizacja dokumentów;
f) Stanowienie prawa miejscowego;
g) Warsztaty wyjazdowe pracowników – etyka pracownika, ćwiczenie radzenia sobie ze stresem.
Szkolenia specjalistyczne o następujących blokach tematycznych :
1) Finanse publiczne - BLOK TEMATYCZNY NR 4;
2) Prawo zamówień publicznych - BLOK TEMATYCZNY NR 5;
3) Fundusze UE - BLOK TEMATYCZNY NR 6;
4) Prawo ochrony środowiska - BLOK TEMATYCZNY NR 7;
5) Przepisy prawa o ruchu drogowym, transportu drogowego, dróg publicznych oraz przepisy
wykonawcze do nich - BLOK TEMATYCZNY NR 8.
Debaty samorządowe o następujących blokach tematycznych :
1) Współpraca zagraniczna - BLOK TEMATYCZNY NR 9;
2) Inwestycje a finanse publiczne - BLOK TEMATYCZNY NR 10;
3) Zarządzanie kryzysowe - BLOK TEMATYCZNY NR 11 ;
4) Public relations w urzędzie - BLOK TEMATYCZNY NR 12;
5) Zarządzanie personelem w urzędzie - BLOK TEMATYCZNY NR 13;
6) Współpraca z NGO - BLOK TEMATYCZNY NR 14.

4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.:
a) przeprowadzenie szkoleń, zgodnie z harmonogramem ustalonym i zaakceptowanym przez Zamawiającego ,
b) zapewnienie wyspecjalizowanej kadry dydaktycznej,
c) przygotowanie materiałów informacyjnych na potrzeby każdego szkolenia oraz przekazanie przedmiotowych materiałów dla każdego uczestnika szkoleń w wersji papierowej,
d) opatrzenie materiałów szkoleniowych logotypami wymaganymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5, 5a, 5b do SIWZ,
e) oznaczanie pozostałych materiałów, dokumentacji oraz miejsca realizacji szkoleń, zgodnie z wytycznymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia,
f) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji projektu, w ramach którego realizowane jest szkolenie przez Unię Europejską zgodnie z wymogami o których mowa w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1159/2000 z dnia 30 maja 2000 r. (Dz. U. L 130, z 31.05.2000 roku) w sprawie prowadzenia przez państwa członkowskie działań informacyjnych dotyczących pomocy z funduszy strukturalnych,
g) zapewnienie zaplecza technicznego tj. w pełni wyposażonych sal szkoleniowych przeznaczonych do realizacji szkoleń,
h) zapewnienie wyżywienia, napojów oraz bufetu kawowego podczas szkoleń,
i) zapewnienie bazy noclegowej oraz wyżywienia dla uczestników szkolenia podczas zakwaterowania (kolacja, śniadanie, obiad, przerwy kawowe) ,
j) zapewnienie grupowego ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków,
k) uzyskanie od uczestników ankiet ewaluacyjnych obejmujących ocenę szkoleń,
l) sporządzenie i przekazanie uczestnikom szkoleń zaświadczeń o ukończeniu szkolenia,
m) dokumentowanie przeprowadzonych szkoleń,
n) prowadzenie wszelkiej dokumentacji, w tym księgowej związanej z realizacją przedmiotu umowy i udostępnienia jej na uzasadnione żądanie Zamawiającego,
o) przechowywanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu umowy do 31 grudnia 2020 r.,
p) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu częściowego w terminie 5 dni roboczych od zakończenia każdego szkolenia (bloku tematycznego) w jednym egzemplarzu wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej,
q) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu raportu końcowego z wykonania przedmiotu umowy, w terminie 5 dni roboczych od zakończenia przedmiotu zamówienia w dwóch egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej,
r) przekazanie wszystkich dokumentów, o których mowa w umowie, do Zamawiającego;
s) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o występujących trudnościach w realizacji usługi oraz o każdym przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu przez osoby zakwalifikowane,
t) niezwłoczne podanie informacji o zmianie adresu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zawieszeniu i zaprzestaniu prowadzenia działalności gospodarczej.
u) opracowanie i przekazanie zamawiającemu FAQ (często zadawanych pytań wraz z odpowiedziami).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
CPV: 80510000-2 usługi szkolenia specjalistycznego
CPV: 55100000-1 usługi hotelarskie,
CPV: 70220000-9 usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
CPV: 92312212-0 usługi przygotowania podręczników szkoleniowych
CPV: 55300000-3 usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
CPV: 66512100-3 usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.
SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:14.10.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zachodniopomorska Grupa Doradcza Sp z o.o., ul. Chmielewskiego 22a, 70-028 Szczecin
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188.406,00 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 167.950,00
• Oferta z najniższą ceną: 167.352,00 / oferta z najwyższą ceną: 317.068,00
• Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-10 14:02:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-10 14:06:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-09-10 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1401 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony