ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej PSG-I-343/ZP/RB/11/2010Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej PSG-I-343/ZP/RB/11/2010

Szczegóły informacji

Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej PSG-I-343/ZP/RB/11/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-08-03 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/11/2010
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych: 236494-2010 z dnia 03 sierpnia 2010 r.

Żagań, dnia 03 sierpnia 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej” z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni boiska 1508,01 m2 ograniczonych krawężnikami, drenaż wgłębny boiska oraz jego ogrodzenie.
2. Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określona jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński, ul. Poznańska 25/5, 68-200 Żary.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa ruchu drogowego.
5. Przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
6. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
7. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
9. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
45212221-1 – Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 – Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236110-4 – Wyrównanie nawierzchni boisk sportowych
45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń
37451000-4 – Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
39293300-5 – Sztuczna trawa
71314100-3 – Usługi elektryczne
45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 60 DNI od dnia podpisania umowy
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - minimum 2 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające, na budowie boiska sportowego w technologii trawy syntetycznej lub poliuretanowej.
3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności sanitarnej oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
c) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności elektrycznej oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca musi wykazać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 400.000,00 zł brutto.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone wg wzoru – zał. nr 5.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające, na budowie boiska sportowego w technologii trawy syntetycznej lub poliuretanowej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek powinien być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. :
a) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
b) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności sanitarnej oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
c) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania w specjalności elektrycznej oraz ważny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego;
- wg wzoru – zał. nr 6
4) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejsza niż 400.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
8) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. Celem potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom jakościowym określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda :
9) Kartę techniczną trawy syntetycznej potwierdzoną przez jej producenta;
10) Autoryzację producenta trawy syntetycznej wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”.
4. Ponadto oferta musi zawierać:
11) Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania sporządzony przez Wykonawcę na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji.
12) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
WYKONAWCY ZAGRANICZNI
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt 2.6), 2.7), 2.8) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 12.000,00 złotych (słownie: dwanaście tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.);
2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 20 sierpnia 2010r. do godz. 09:00
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
c. kwotę gwarancji lub poręczenia;
d. termin ważności gwarancji lub poręczenia;
e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem „Wadium – Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem „Wadium – Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium:
a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy;
b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego;
10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (cena brutto) – 100%.
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
2. Zamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w ppkt 1.
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 20 sierpnia 2010 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ppkt 2 nie powoduje utraty wadium.
4. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne
Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%
XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Nie Dotyczy
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Nie X Tak



Żagań, dnia 11 sierpnia 2010 r.

PSG-I-343/ZP/RB/11/2010

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie: 1
Zamawiający w opisie – projekt budowlany oraz w specyfikacji technicznej określa parametry jakie ma spelniać trawa syntetyczna. W obu tych dokumentach są sprzeczne informacje dotyczące materiału z jakiego ma być wykonane włókno tj.
Opis projekt budowlany Specyfikacja techniczna
Włókno Fibrylowane polietylenowe Fibrylowane polipropylenowe
Nawierzchnia na boiska wielofunkcyjne, które jest przedmiotem niniejszego Zamówienia wykony-wane są z włókien polipropylenowych, włókna polietylenowe stosowane są do traw o wyższych włósach (na boiska piłkarskie). Czy w związku z powyższym Zamawiający dopuści nawierzchnię o włóknach fibrylowanych polipropylenowych ?
Pytanie: 2
Zamawiający w dokumentacji podaje gęstość nawierzchni min. 39 900 włókien. Czy nie jest to błędem i nie powinna być to gęstość pęczków. Zamawiający chcąc 39 900 włókien, będzie miał trawę bardzo rzadką o gęstości pęczków 19 950 pęczków/m2. Na boiskach wielofunkcyjnych gęstość trawy odgrywa bardzo ważną rolę i decyduje o komforcie gry na tej nawierzchni. Czy Zamawiający dopuści do przetargu nawierzchnie o gęstości 39 900 pęczków/m2, 79 800 włókien/m2.
Zamawiający udziela nastepującej odpowiedzi:

Ad. 1
W specyfikacji technicznej w opisie włókien jest Fibrylowane polipropylenowe, a winno być Fibrylowane polietylenowe.

Ad. 2
Zamawiający uzupełnia wymagania techniczne włókien w projekcie budowlanym:
- włókna fibrylowane polietylenowe;
- wysokość włosa 12-17 mm;
- gęstość min. 39900 pęczków / m2 +/- 10%;
- ciężar Dtex. Min. 6600 +/- 10%;
- ciężar całkowity min. 2100 gr./m2 +/- 10%
- wypełnienie – piasek kwarcowy o uziarnieniu 0,2 – 0,8 mm
- minimalne właściwości wytrzymałościowe:
- wytrzymałość na rozciąganie min 25N/mm2
- wydłużenie względne przy zerwaniu min 20%
- wytrzymałość na rozdzieranie min 100N


Żagań, dnia 17 sierpnia 2010 r.
PSG-I-343/ZP/RB/11/2010


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”
Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści:
Pytanie :
Zamawiający w przedmiarze poz. 14 podaje powierzchnię boiska wielofunkcyjnego równą 1508 m2, natomiast na rysunku zostały podane rozbieżne wymiary boiska, jak szerokość i długość. Z rysunku można odczytać kilka rozmiarów np.: 30,26 x 48,26 = 1460,35 m2; 30 x 50 = 1500 m2; 30,26 x 50,26 = 1520,87m2 lub 30 x 50,26 = 1507,8 m2. W związku z tym proszę jasno określić wymiary boiska, podać szerokość i długość boiska wyłożonego trawą syntetyczną.

Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

Wymiary boiska 50,26 x 30,26 są wymiarami zewnętrznymi wraz z krawężnikami. Podstawowy wymiar boiska po odjęciu szerokości krawężnika wynosi jak w przedmiarze 1508,01 m2 (wymiary ułożenia trawy 50,10 x 30,10)



Zamawiający informuje również, że w związku z omyłką pisarską w załączniku nr 5 WYKAZ PRAC do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zmianie ulega zapis oświadczenia, tj.
z

„oświadczam, że moja firma zrealizowała w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) 2 roboty budowlane, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające na przeprowadzeniu termomo-dernizacji obiektu w zakresie, m.in. wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenie stropodachu, wymiany pokrycia dachowego, wymiany instalacji centralnego ogrzewanai“

na
„oświadczam, że moja firma zrealizowała w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) 2 roboty budowlane, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto każda Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się roboty polegające, na budowie boiska sportowego w technologii trawy syntetycznej lub poliuretanowej“

Żagań, dnia 17 sierpnia 2010 r.
PSG-I-343/ZP/RB/11/2010


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”
Informujemy, że wpłynęło do Zamawiającego pytanie o następującej treści:
Pytanie:
Proszę o sprecyzowanie informacji na temat jaka tablica wyników ma zostać zastosowana na boiskach?
a) tablica wyników diodowa na boiska zewnętrzne ZTW 130-422, wymiary 130 x 100 x 10 cm, sterowanie bezprzewodowe, tablica główna (zegar czterocyfrowy pełny + wynik 0-9), wysokość cyfr 305/220 mm – widoczność ok. 150 m
b) tablica wybików diodowa na boiska zewnętrzne ZTW 250-43, wymiary 250 x 160 x 10 cm, sterowanie bezprzewodowe, tablica główna (zegar czterocyfrowy pełny + wynik 0-9), wysokość cyfr 305 mm – widoczność ok 150 m
c) tablica wyników diodowa na boiska zewnętrzne ZTW 470-45, wymiary 470 x 250 x 10 cm, sterowanie bezprzewodowe, tablica główna (zegar czterocyfrowy pełny + wynik 0-9), wysokość cyfr 550 mm – widoczność ok 250 m
d) tablica wyników diodowa na bosiak zewnętrzne ZTW 250-423, wymiary 250 x 160 x 10 cm, sterowanie bezprzewodowe, tablica główna (zegar czterocyfrowy pełny + wynik 0-99), wysokość cyfr 305 mm – widoczność ok 150 m
e) tablica wyników diodowa na boiska zewnętrzne ZTW 470-425, wymiary 470 x 250 x 10 cm, sterowanie bezprzewodowe, tablica główna (zegar czterocyfrowy pełny + wynik 0-99), wysokość cyfr 550 mm – widoczność ok 250 m

Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

Minimalne wymagania dla tablicy wyników:
- Sterowanie tablicy – bezprzewodowe z pilota,
- Wskazywane parametry:
o Czas rzeczywisty / czas gry – ustawiony w dowolnej konfiguracji w zakresie 0-90 mi-nut,
o Wynik gry 0-199,
o Stan setówki / przewinień 0-9,
o Numer części meczu 0-9,
- Wielkość znaków – ok 100 mm
- Sygnał dźwiękowy
- Widoczność tablicy – do 50 metrów
- Zasilanie : 230V / 50Hz
- Ciężar : ok 20 kg


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/11/2010
Żagań, dnia 27 sierpnia 2010 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”

Uprzejmie informuję, że w dniu 20 sierpnia 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej”
1) Rodzaj zamówienia – robota budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 236494 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: 0, liczba ofert odrzuconych: 0
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 518.616,52 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) MASTERS S.A. ul. Mickiewicza 21, 70-383 Szczecin
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. SPORTPROJEKT Sp z o.o., ul. Sosnowa 6 a, 71-468 Szczecin - 543.079,63 zł - 95,50%
2. MASTERS S.A. ul. Mickiewicza 21, 70-383 Szczecin - 518.616,52 zł - 100%


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/11/2010
Żagań, 14 września 2010 r.
„Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej“
Numer ogłoszenia: 250835- 2010 data zamieszczenia: 14 września 2010
GŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:236494-2010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej
II.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Iłowej” z nawierzchnią z trawy syntetycznej o powierzchni boiska 1508,01 m2 ograniczonych krawężnikami, drenaż wgłębny boiska oraz jego ogrodzenie.
2. Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określona jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Projektowanie i Nadzory Budowlane Krzysztof Jasiński, ul. Poznańska 25/5, 68-200 Żary.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa ruchu drogowego.
5. Przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
6. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu od 7.30 – 15.00.
7. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami dokumentacji technicznej oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV:
45212221-1 – Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232451-8 – Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45236110-4 – Wyrównanie nawierzchni boisk sportowych
45342000-6 – Wznoszenie ogrodzeń
37451000-4 – Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach
39293300-5 – Sztuczna trawa
71314100-3 – Usługi elektryczne
45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.09.2010
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
MASTERS S.A. ul. Mickiewicza 21, 70-383 Szczecin woj. zachodniopomorskie
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 615.445,37 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 425.095,51
• Oferta z najniższą ceną: 425.095,51 / oferta z najwyższą ceną: 445.147,24
• Waluta: PLN.


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-08-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-08-03 15:48:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-08-03 16:06:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-08-03 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1483 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony