ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego - PSG-I-343/ZP/D/6/2010Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego - PSG-I-343/ZP/D/6/2010

Szczegóły informacji

Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego - PSG-I-343/ZP/D/6/2010

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2010-04-22 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/6/2010
Numer ogłoszenia: 92997 -2010

Żagań, dnia 22 kwietnia 2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego”

I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, (0-68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego – wyprodukowanego w 2010 r. bez limitu kilometrów ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego.
2. Oferowany ambulans musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262);
3. Przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ minimalne parametry techniczno-użytkowe pojazdu i wyposażenia medycznego są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty;
4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
34114121-3 – Karetki
V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – 3 tygodnie od dnia podpisania umowy
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przez dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostawę 2-ch ambulansów o wartości min. 300 tys. zł brutto każda.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca musi wykazać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.
1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru – zał. nr 5
Przez dostawę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć dostawę 2-ch ambulansów o wartości min. 300 tys. zł brutto każda.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez co najmniej jednego Wykonawcę.
3) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejsza niż 300.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
5) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. W celu wykazania , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
8) Dokument, np. certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu, a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789.
9) Schemat zabudowy medycznej przedstawiający widok strony lewej i prawej przedziału medycznego oraz przedstawiający widok zabudowy ściany działowej pomiędzy kabiną kierowcy a przedziałem medycznym.
10) Oświadczenie, że Wykonawca posiada:
a) niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany sprzęt do obrotu i używania go zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.)
b) aktualne świadectwa CE w zakresie zgodności systemu zarządzania jakością producenta z wymogami dyrektywy 93/42/EEC wraz z deklaracjami zgodności urządzenia z odpowiednimi normami IEC oraz wymogami Dyrektywy 93/42/EEC z podaniem klasy.
i przedłoży je Zamawiającemu na każde jego żądanie – załącznik Nr 6
11) Oświadczenie, że Wykonawca posiada materiały informacyjne (katalogi, ulotki, instrukcje) zaoferowanego sprzętu w języku polskim i przedłoży je Zamawiającemu na każde jego żądanie – załącznik Nr 7
4. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
12) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
WYKONAWCY ZAGRANICZNI
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt 2.5), 2.6), 2.7) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat - składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (cena brutto) – 100%.
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
2. Zamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w ppkt 1.
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 05 maja 2010 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego

PSG-I-343/ZP/D/6/2010 Żagań,
dnia 29 kwietnia 2010 r

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1
Czy Zamawiający dopuszcza do zaoferowania ambulans spełniający wymogi normy PN EN 1789 w zakresie ambulansu typu B, który charakteryzuje się następującymi parametrami:
- posiada silnik zapewniający osiąganie przyspieszeń wymaganych w pkt. 4.2.1 normy PN EN 1789 o mocy 88 kW (114KM) i o max momencie obrotowym wynoszącym 290Nm
- posiada drzwi tylne otwierane o kąt 180 stopni
- nie posiada blokady mechanizmu różnicowego
- nie posiada zderzaków lakierowanych w kolorze nadwozia
- nie posiada wspomagania ruszania pod górę
- nie posiada systemu zapobiegającego poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silni-kiem?

Pytanie 2
Czy pod określeniem „wysuwane uchwyty do przenoszenia“ Zamawiający rozumie nosze posiadające teleskopowo wkładane rączki przednie, tylne oraz boczne służące do przenoszenia noszy przy transporcie pacjentów o znacznej wadze ?

Wyjaśniamy, że waga noszy to maksymalnie 23 kg + minimalne obciążenie 250 kg daje łącznie 273 kg, który to ciężąr winny przenosic min. 6 osób zgodnie z Kodeksem Pracy oraz Rozporządzenie Mi-nistra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.03.2000r. w sprawie bhp przy pracach ręcznych transportowych.

Pytanie 3
Czy Zamawiający dopuszcza zaoferowanie ambulansu spełniajacego wymogi siwz, który został prze-badany przez jednostki notyfikowane i następnie uzyskal świadectwo homologacji na pojazd bezpieczeństwa calje karetki wraz z zabudową, a dodatkowo oprócz tego ambulan posiada deklarac-je zgodności z normą PN EN 1789: 2008?

Pytanie 4
Czy dopuścicie Państwo dostawę w terminie o 21 dni dłuższym?

Pytanie 5
Czy deska ortopedyczna ma spelniac wszystkie wymogi opisane w normie PN EN 1865?
Pytanie 6
Czy dopuścicie Państwo zestaw transportowy o wadze zgodnej z wymogami normy PN EN 1865?

Pytanie 7
Czy Zamawiający dopuści zastosowanie w noszach twardej płyty na połowie długości pod matera-cem? Chcialbym nadmienić iz czynności reanimacyjne nie są prowadzone w części pod nogami, a oferowany przez nasza firmę model jest przystosowany do prowadzenia reanimacji i spelnia wszelkie obowiązujace aktualnie normy tj. EN 1789 i EN 1865 i są użytkowane w krajach Unii Europejskiej.

Pytanie 8
Czy zamawiający dopuści zastosowanie noszy z max obciążeniem 205 kg?
Chciałbym nadmienić, iż oferowany przez naszą firmę model noszy spełnia wszeslkie obowiązujace aktualnie normy tj. EN 1789 i EN 1865 i są użytkowane w krajach Unii Europejskiej.

Zamawiający na złożone zapytania udziela następujących odpowiedzi.

Ad.1.
Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowane przez Państwa parametry dotyczące ambulansu.

Ad.2.
Zamawiający określił minimalne wymogi dla noszy, gdzie założono posiadanie przez nie wysuwa-nych rączek np. teleskopowych jako powszechnie stosowanych.

Ad.3.
Zamawiający nie może dopuścić takiego ambulansu, ponieważ nie spełnia on wymogów normy PN EN 1789

Ad.4.
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu dostawy ambulansu.

Ad.5.
Zamawiający określił minimalne wymagania dla deski ortopedycznej.

Ad.6.
Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.

Ad.7.
Zamawiający dopuści do postępowania nosze z zastosowaną płytą twardą na połowie długości pod materacem.

Ad.8.
Zamawiający nie dopuści noszy o max. obciążeniu 205 kg.

 
PSG-I-343/ZP/D/6/2010 Żagań, dnia 30 kwietnia 2010 r

Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1

Czy respirator ma być sterowany elektronicznie, czy pneumatycznie?

Pytanie 2
Czy zamawiający potraktuje jako rozwiązanie równoważne, respirator który jest sterowany elektronicznie i posiada wbudowany akumulator z możliwością ładowania? Rozwiązanie takie zapobiega przerwie w pracy respirator, przy rozładowaniu się akumulatora. W przypadku zasilania bateryjnego w przypadku jej rozładowania istnieje ryzyko przerwy w terapii, na czas wymiany rozładowanej baterii.

Pytanie 3
Czy respirator ma umożliwiać wygenerowanie przez operatora wdechu manualnie w każdym momencie prowadzenia terapii?

Pytanie 4
Czy butla stanowiąca wyposażenie respiratora ma być wykonana z lekkiego stopu cze ze stali?

Pytanie 5
Czy reduktor stanowiący wyposażenie respiratora ma być wyposażony w przepływomierz?

Pytanie 6
Czy można zaoferować respirator, który oprócz trybu wentylacji kontrolowanej wyposażony jest w tryb wentylacji wspomaganej, np. wspomaganie ciśnieniowe?

Pytanie 7
Czy można zaoferować respirator, który nie posiada wewnętrznego bezpiecznika, gdyż nie posiada zasilania elektrycznego, sterowanie pracą i alarmami odbywa się przy wykorzystaniu gazu?

Pytanie 8
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania materac próżniowy bez systemu pikowanych komór?
Nawet w materacu bez pikowanych komór, przesuwanie się granulatu pod ciężarem pacjenta jest niemożliwe po odessaniu powietrza z wnętrza materaca.

Pytanie 9
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania respirator z regulacją objętości minutowej w zakresie 2-14 L/min. ?
Zakres taki jest w zupełności wystarczający do wentylacji, wymaganych przez Zamawiajacego grup wiekowych, gdyż umożliwia ustawienie objętości pojedynczego oddechu w zakresie 50-1750 ml.
Pytanie 10
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania respirator, bez możliwości ustawienia ciśnienia w końcowej fazie wdechu, na panelu respiratora, natomiast wyposażony w standardową zewnętrzną zastawkę?

Pytanie 11
Czy respirator ma umożliwiać używanie w środowisku rezonansu magnetycznego?

Pytanie 12
Prosimy o sprecyzowanie w jakim zakresie uchwyt do respiratora ma spełniać wymagania przywołanej przez Zamawiajacego normy PN EN 1789?
Obecny zapis jest w naszym odczuciu zbyt ogólny i może wywołać różną interpretację potencjalnych oferentów?

Pytanie 13
Czy Zamawiający dopuści do zaoferowania deskę ortopedyczną, w której trzpienie do mocowania pasów są umieszcone w otworach transportowych, ale ze względu na fakt, iż otwory te są dużo większe niż w standardiwych deskach ortopedycznych i jest spelniony parametr mozliwości pracy w grubych rękawicach?

Pytanie 14
Ponieważ Zamawiający opisał system płozowy krzesełka kardiologicznego jako osobny element, czy oświadczenie oferenta, że posiada dokumenty dopuszczające do obrotu poszczególny sprzęt medyczny, należy interpretować że posiada deklarację zgodności za krzesełko kardiologiczne i osobno na system płozowy?

Pytanie 15
Czy zapis „mix tlenowy min. 55%“ w opisie respiratora, neleży interpretować, że respirator ma umożliwiać podanie mieszaniny tlenu i powietrza poniżej tej wartości niezależnie od ustawionych parametrów wentylacji czyli np. przy objętości minutowej 5L/min i częstości oddechów 8/min?

Zamawiający na złożone zapytania udziela następujących odpowiedzi.

Ad.1
Zamawiający nie określił szczegółowo tego parametru, więc obydwa rozwiązania zostaną dopuszczone do postępowania.

Ad.2
Zamawiający dopuści do postępowania respirator zasilany akumulatorowo z możliwością ładowania. W związku z tym w zał. nr 1 do SWIZ Wyposażenie medyczne pkt VI ppkt. 12 otrzymuje nowe brzmienie:
„ Zasilanie bateryjne – czas pracy baterii min 1 rok (podać) lub akumulatorowe z możliwością ładowania”


Ad.3.
Zamawiający nie wymaga takiej funkcji.

Ad.4.
Zamawiający nie określa szczegółowo tego parametru.

Ad.5.
Zamawiający nie wymaga takiej funkcji.

Ad.6.
Zamawiający określił minimalne parametry dla respiratora. Dodatkowe funkcje nie będą przedmiotem oceny.

Ad.7.
Zamawiający nie dopuści do postępowania takiego respiratora.

Ad.8.
Zamawiający nie dopuści do postępowania materaca bez systemu pikowanych komór.

Ad.9.
Zamawiający dopuści do postępowania respirator z regulacją objętości oddechowej w zakresie 2-14L/min. W związku z tym w zał nr 1 do ZWIZ Wyposażenie medyczne pkt. VI ppkt 6) otrzymuje nowe brzmienie:
„Regulacja objętości oddechowej w zakresie min mniejszy / równy 5L/min – większy / równy 14 L/min”

Ad.10
Nie.

Ad.11.
Zamawiający nie określa szczegółowo tego parametru.

Ad.12.
Zamawiający oczekuje mocowania ściennego respiratora gwarantującego pełna stabilność w trakcie jazdy ambulansem oraz łatwego wypinania bez użycia dodatkowych narzędzi.

Ad.13.
Nie.

Ad.14.
Zamawiający opisał krzesełko kardiologiczne z systemem płozowym jako jedno urządzenie.

Ad.15.
Zamawiający oczekuje, że respirator będzie podawał określoną mieszankę tlenu z powietrzem niezależnie od ustawionych parametrów objętości oddechowej i częstości oddechu.


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/6/2010
Żagań, dnia 14 maja 2010 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego”

Uprzejmie informuję, że w dniu 05 maja 2010 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego”
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 92997 -2010 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 1
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 285.606,78 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) W.A.S. WIETMARSCHER - POLSKA Sp z o.o., ul. Nowa 2, 87-162 Lubicz Górny UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. W.A.S. WIETMARSCHER - POLSKA Sp z o.o., ul. Nowa 2, 87-162 Lubicz Górny - 285.606,78 zł -
100 %


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/6/2010
 Żagań, 18 maja 2010 r.
„Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego”
Numer ogłoszenia: 134804 - 2010 data zamieszczenia: 18 maja 2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 92997-2010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawa
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego – wyprodukowanego w 2010 r. bez limitu kilometrów ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego.
2. Oferowany ambulans musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262);
3. Przedstawione w załączniku nr 1 do SIWZ minimalne parametry techniczno-użytkowe pojazdu i wyposażenia medycznego są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty;
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34114121-3 – Karetki
SEKCJA III: PROCEDURA
III. 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III .2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA - Dostawa ambulansu medycznego typu B wraz z wyposażeniem dla Powiatu Żagańskiego
IV. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2010.
IV. 2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1
IV. 3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV. 4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
W.A.S. WIETMARSCHER - POLSKA Sp z o.o., ul. Nowa 2, 87-162 Lubicz Górny
IV. 5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) 255.094,23 PLN
IV. 6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 241.895,37
• Oferta z najniższą ceną: 241.895,37 / oferta z najwyższą ceną: 241.895,37
• Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-04-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-04-22 12:21:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-04-22 12:25:35
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-04-22 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1268 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony