ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO 210.7.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO 210.7.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Powiatowy Rzecznik Konsumentów 3/4 wymiaru czasu pracy, Inspektor 1/4 wymiaru czasu pracy w Biurze Audytu Wewnętrznego, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań - budynek przy ul. Rybackiej 38

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Powiatowy Rzecznik Konsumentów, Biuro Audytu Wewnętrznego, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2016-11-09

Ogłoszono dnia: 2016-11-09 przez Tomasz Makowski

Termin składania dokumentów: 2016-11-25 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO 210.7.2016

Id ogłoszenia: AO 210.7.2016

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe, w szczególności prawnicze lub ekonomiczne
  2. doświadczenie zawodowe:  co najmniej 5 letni staż pracy
  3. obywatelstwo: polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, 
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych: pełna 
  5. cieszyć się nieposzlakowaną opinią, 
  6. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  7. znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, o ochronie konkurencji i konsumentów, o prawach konsumenta, prawo ubezpieczeń, prawo bankowe, prawo telekomunikacyjne, prawo energetyczne, prawo pocztowe, o usługach turystycznych, o kredycie konsumenckim, o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i  odprowadzaniu ścieków, o ochronie danych osobowych, przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, o samorządzie powiatowym, o finansach publicznych, o rzeczach znalezionych, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  2. komunikatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  3. obowiązkowość, samodzielność, odpowiedzialność i sumienność,
  4. posiadanie prawa jazdy kat. B,
  5. obsługa komputera, 
  6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na danym stanowisku.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
  1. zapewnienie konsumentom bezpłatnego poradnictwa i informacji prawnej w zakresie ochrony ich interesów,
  2. składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
  3. występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
  4. współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
  5. wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczących się postępowań w sprawach o ochronę interesów konsumentów, w tym o uznanie postanowień wzorca umowy za niedozwolone,
  6. występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów,
  7. bieżące przekazywanie delegaturom Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosków wynikających z realizacji zadań,
  8. sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumenta wymagających podjęcia działań na szczeblach administracji rządowej,
  9. prowadzenie edukacji konsumenckiej,
  10. przedkładanie staroście do zatwierdzenia sprawozdania rocznego ze swojej działalności.
Zadania w zakresie kontroli zarządczej:
  1. koordynacja systemu kontroli zarządczej w Starostwie, koordynacja procesu zarządzania ryzykiem i samooceny kontroli zarządczej poprzez:
    1. gromadzenie dokumentacji związanej z identyfikacją ryzyk w komórkach organizacyjnych starostwa,
    2. przygotowywanie zbiorczych informacji o istotnych ryzykach i słabościach kontroli zarządczej oraz proponowanych usprawnieniach kontroli zarządczej,
    3. przygotowanie i przedkładanie Staroście informacji o stanie kontroli zarządczej,
    4. gromadzenie informacji wytworzonych w ramach procesu zarządzania ryzykiem.
Zadania w zakresie rzeczy znalezionych:
  1. prowadzenie spraw w zakresie odbierania zawiadomień o znalezieniu rzeczy, przyjmowania i przechowywania rzeczy znalezionych oraz poszukiwania osób uprawnionych do ich odbioru,
  2. postępowanie z rzeczami znalezionymi o wartości historycznej, naukowej lub artystycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  3. prowadzenie rejestru rzeczy znalezionych,
  4. sporządzanie wezwań do odbioru rzeczy znalezionych,
  5. sprzedaż rzeczy znalezionych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  6. prowadzenie spraw w zakresie odbierania zawiadomień o nieodebranych pojazdach z parkingów strzeżonych,
  7. występowanie z wnioskami do policji o uzupełnienie dokumentacji dotyczących pojazdów nieodebranych z parkingów strzeżonych,
  8. występowanie z wnioskami o wydanie zaświadczeń na pojazdy od Wydziałów Komunikacji, w których są zarejestrowane pojazdy,
  9. występowanie do sądu o przepadek pojazdów na rzecz powiatu,
  10. występowanie do stacji demontażu o złomowanie pojazdu, który został przekazany na rzecz powiatu.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku br. jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany)
  2. życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że  ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria ................... nr    ............................................ wydanym   przez    ............................................    lub   innym dowodem tożsamości   ………….................
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dyplomów ( świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  6. podpisane oświadczenie o:
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe.
    3. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-25 15:00:00
c. Miejsce:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 25 listopada 2016 r. do godz. 15:00 pok.18
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu  www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 2016.09.29).        
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Powiatowy Rzecznik Konsumentów, Inspektor AK i ZK".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Tomasz Makowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-09 15:02:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-09 15:05:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-12-08 07:57:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2172 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony