ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 43Drukuj informację Ogłoszenie numer: 43

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Biuro Funduszy Pomocowych i Przedsiębiorczości

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Biuro Funduszy Pomocowych i Przedsiębiorczości

Data udostępnienia: 2009-11-27

Ogłoszono dnia: 2009-11-27

Termin składania dokumentów: 2009-12-10 00:00:00

Nr ogłoszenia: 43

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) wymagania kwalifikacyjne: wyższe, uzupełnione ukończonymi lub kontynuowanymi studiami podyplomowymi w zakresie funduszy UE,
2) doświadczenie zawodowe: 3 letni staż pracy w zakresie funduszy UE (warunek dotyczy osób nieposiadających kierunkowego wykształcenia w zakresie funduszy UE,
3) obywatelstwo: polskie
4) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych: pełna
5) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
1) ukończone kursy, szkolenia dotyczące Funduszy Europejskich oraz obsługi klienta;
2) bardzo dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej
i Internetu;
3) prawo jazy kat. B;
4) umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. obsługa Lokalnego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich;
2. udzielanie informacji o możliwościach uzyskania pomocy z odpowiedniego programu NSRO poprzez kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną;
3. diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji;
4. organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dla potencjalnych beneficjentów przynajmniej raz w miesiącu;
5. organizowanie i koordynacja akcji informacyjno-promocyjnych na szczeblu regionalnym;
6. wymiana informacji z drugim Lokalnym Punktem Informacyjnym, a przede wszystkim informowanie Głównego Punktu Informacyjnego o planowanych bądź zrealizowanych działaniach;
7. promowanie Funduszy Europejskich w województwie lubuskim;
8. udział w szkoleniach organizowanych przez Główny Punkt Informacyjny, a także uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego;
9. tworzenie bazy danych nt. stanu wdrażania funduszy oraz poszczególnych programów europejskich w województwie lubuskim;
10. opracowywanie raportów finansowych, merytorycznych statystycznych z prowadzonych działań.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,
2) życiorys zawierający oświadczenie kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria ……….. nr ……….. wydanym przez ………..…… lub innym dowodem tożsamości …………………………….…...….
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończeniu wymaganych kursów i szkoleń,
6) podpisane oświadczenie o:
a) zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za
umyślne przestępstwa skarbowe,
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
7) zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-12-10 00:00:00
b. Sposób:
1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10.12.2009 r. do godz. 15.00
2. Wymagane dokumenty można składać:
1) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39,
2) pocztą elektroniczną na adres starostwo@powiatzaganski.pl w przypadku posiadania bezpiecznego podpisu elektronicznego,
3) pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 – 100 Żagań,
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Wydziale Biuro Funduszy Pomocowych i Przedsiębiorczości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu”.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-11-27 11:53:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-11-27 11:53:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-27 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4044 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony