Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 43Drukuj informację Ogłoszenie numer: 43Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Biuro Funduszy Pomocowych i Przedsiębiorczości
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Biuro Funduszy Pomocowych i Przedsiębiorczości
Data udostępnienia: 2009-11-27
Ogłoszono dnia: 2009-11-27
Termin składania dokumentów: 2009-12-10 00:00:00
Nr ogłoszenia: 43
Zlecający: Starosta Żagański
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) wymagania kwalifikacyjne: wyższe, uzupełnione ukończonymi lub kontynuowanymi studiami podyplomowymi w zakresie funduszy UE,
2) doświadczenie zawodowe: 3 letni staż pracy w zakresie funduszy UE (warunek dotyczy osób nieposiadających kierunkowego wykształcenia w zakresie funduszy UE,
3) obywatelstwo: polskie
4) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych: pełna
5) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
2) doświadczenie zawodowe: 3 letni staż pracy w zakresie funduszy UE (warunek dotyczy osób nieposiadających kierunkowego wykształcenia w zakresie funduszy UE,
3) obywatelstwo: polskie
4) zdolność do czynności prawnych i korzystanie z praw publicznych: pełna
5) niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
1) ukończone kursy, szkolenia dotyczące Funduszy Europejskich oraz obsługi klienta;
2) bardzo dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej
i Internetu;
3) prawo jazy kat. B;
4) umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem.
2) bardzo dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej
i Internetu;
3) prawo jazy kat. B;
4) umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. obsługa Lokalnego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich;
2. udzielanie informacji o możliwościach uzyskania pomocy z odpowiedniego programu NSRO poprzez kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną;
3. diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji;
4. organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dla potencjalnych beneficjentów przynajmniej raz w miesiącu;
5. organizowanie i koordynacja akcji informacyjno-promocyjnych na szczeblu regionalnym;
6. wymiana informacji z drugim Lokalnym Punktem Informacyjnym, a przede wszystkim informowanie Głównego Punktu Informacyjnego o planowanych bądź zrealizowanych działaniach;
7. promowanie Funduszy Europejskich w województwie lubuskim;
8. udział w szkoleniach organizowanych przez Główny Punkt Informacyjny, a także uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego;
9. tworzenie bazy danych nt. stanu wdrażania funduszy oraz poszczególnych programów europejskich w województwie lubuskim;
10. opracowywanie raportów finansowych, merytorycznych statystycznych z prowadzonych działań.
2. udzielanie informacji o możliwościach uzyskania pomocy z odpowiedniego programu NSRO poprzez kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną;
3. diagnostyka potencjalnego beneficjenta i kierowanie go do odpowiednich instytucji w celu uzyskania szczegółowych informacji;
4. organizacja spotkań informacyjno-promocyjnych dla potencjalnych beneficjentów przynajmniej raz w miesiącu;
5. organizowanie i koordynacja akcji informacyjno-promocyjnych na szczeblu regionalnym;
6. wymiana informacji z drugim Lokalnym Punktem Informacyjnym, a przede wszystkim informowanie Głównego Punktu Informacyjnego o planowanych bądź zrealizowanych działaniach;
7. promowanie Funduszy Europejskich w województwie lubuskim;
8. udział w szkoleniach organizowanych przez Główny Punkt Informacyjny, a także uczestnictwo w szkoleniach organizowanych przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego;
9. tworzenie bazy danych nt. stanu wdrażania funduszy oraz poszczególnych programów europejskich w województwie lubuskim;
10. opracowywanie raportów finansowych, merytorycznych statystycznych z prowadzonych działań.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys zawierający oświadczenie kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria ……….. nr ……….. wydanym przez ………..…… lub innym dowodem tożsamości …………………………….…...….
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończeniu wymaganych kursów i szkoleń,
6) podpisane oświadczenie o:
a) zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za
umyślne przestępstwa skarbowe,
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
7) zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
2) życiorys zawierający oświadczenie kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria ……….. nr ……….. wydanym przez ………..…… lub innym dowodem tożsamości …………………………….…...….
3) kserokopie świadectw pracy,
4) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończeniu wymaganych kursów i szkoleń,
6) podpisane oświadczenie o:
a) zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
b) niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za
umyślne przestępstwa skarbowe,
c) wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacyjnych,
7) zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2009-12-10 00:00:00
b. Sposób:
1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 10.12.2009 r. do godz. 15.00
2. Wymagane dokumenty można składać:
1) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39,
2) pocztą elektroniczną na adres starostwo@powiatzaganski.pl w przypadku posiadania bezpiecznego podpisu elektronicznego,
3) pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 – 100 Żagań,
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Wydziale Biuro Funduszy Pomocowych i Przedsiębiorczości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu”.
2. Wymagane dokumenty można składać:
1) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39,
2) pocztą elektroniczną na adres starostwo@powiatzaganski.pl w przypadku posiadania bezpiecznego podpisu elektronicznego,
3) pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 – 100 Żagań,
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Podinspektor w Wydziale Biuro Funduszy Pomocowych i Przedsiębiorczości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu”.
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2009-11-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2009-11-27 11:53:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2009-11-27 11:53:59 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2009-11-27 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4044 raz(y) |