ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.10.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.10.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy

Data udostępnienia: 2021-11-02

Ogłoszono dnia: 2021-11-02

Termin składania dokumentów: 2021-11-15 14:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.10.2021

Id ogłoszenia: AO.210.10.2021

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie: wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
  2. doświadczenie zawodowe – 3 letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, preferowany w księgowości,
  3. obywatelstwo -  polskie, 
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych 
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, podatku od towarów i usług;
  2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych Office, umiejętność korzystania z poczty elektronicznej i Internatu;
  3. umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych w używaniu, wartości niematerialnych i prawnych oraz księgozbiorów.
  2. Rozliczanie inwentaryzacji, polegające zwłaszcza na:
    • wpisywaniu cen ewidencyjnych stosowanych w księgach rachunkowych i inwentarzowych na arkuszach spisu z natury,
    • sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych.
  3. Prowadzenie spraw związanych z wydanymi decyzjami za zajęcie pasa drogowego (przypis należności, odsetek, kosztów, rozliczanie wpłat), w szczególności prowadzenie kartotek oraz podejmowanie działań dla zwiększenia stopnia realizacji należności Powiatu z tego tytułu, zwłaszcza wystawianie po upływie terminu płatności zawiadomień (upomnień) oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem likwidacji zaległości.
  4. Prowadzenie spraw związanych z wydanymi decyzjami za usunięcie pojazdu (przypis należności, odsetek, kosztów, rozliczanie wpłat), w szczególności prowadzenie kartotek oraz podejmowanie działań dla zwiększenia stopnia realizacji należności Powiatu z tego tytułu, zwłaszcza wystawianie po upływie terminu płatności zawiadomień (upomnień) oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem likwidacji zaległości.
  5. Potwierdzanie sald wynikających z wykonywanych obowiązków.
  6. Wprowadzanie danych do Homebankingu (pisanie przelewów w wersji elektronicznej).
  7. Zastępstwo pracownika Wydziału FB w zakresie prowadzenia kartotek ilościowo – wartościowych materiałów oraz terminowe ich rozliczanie.
  8. Zastępstwo pracownika Wydziału FB w zakresie spraw związanych z płacami – naliczanie płac, sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków chorobowych, deklaracji podatkowych (PIT), deklaracji związanych z ZUS-em, sprawozdań statystycznych dotyczących wynagrodzeń, naliczanie diet Radnym Powiatowym itp.
  9. Zastępstwo pracownika Wydziału FB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie: wystawiania i podpisywania rachunków oraz faktur VAT, rozliczania podatku VAT oraz sporządzania deklaracji VAT-7, JPK do Urzędu Skarbowego, wystawiania wezwań do zapłaty, naliczania odsetek oraz prowadzenia spraw związanych z należnościami od kół łowieckich.
  10. Zastępstwo pracownika Wydziału FB w zakresie prowadzenia spraw związanych z wydanymi decyzjami za nieterminowe przerejestrowanie pojazdu, w szczególności prowadzenie kartotek oraz podejmowanie działań dla zwiększenia stopnia realizacji należności Powiatu z tego tytułu, zwłaszcza wystawianie po upływie terminu płatności zawiadomień (upomnień) oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem likwidacji zaległości.
  11. Przygotowywanie korespondencji do jednostek budżetowych oraz odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału
  12. Przekazanie z własnego odcinka pracy akt do archiwizacji.
  13. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Skarbnika Powiatu lub Naczelnika Wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku Podinspektora nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, jest to praca przy monitorze komputerowym. Pomieszczenie biurowe Wydziału Finansowo – Budżetowego znajduje się na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, ul. Dworcowa 39. W budynku znajdują się schody. Wejście  wymaga ich pokonania. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problemy z poruszaniem się.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……......    lub innym dowodem tożsamości   …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający staż pracy,   
  5. kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  7. podpisane oświadczenie :
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  8. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-11-15 14:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia  15.11.2021 r. do godz. 14:00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 z dnia 02.07.2020 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
      z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor  - Wydział  Finansowo-Budżetowy"
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
             
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679   z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod  adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl
  3. Państwa  dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
    • Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2019 poz.1282).
  5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żagański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-02 11:02:57
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-02 11:04:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-11-25 15:02:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1148 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony