ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.1.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.1.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Powiatu Żagańskiego

Miejsce pracy: Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Powiatu Żagańskiego

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: nie dotyczy

Data udostępnienia: 2021-02-08

Ogłoszono dnia: 2021-02-08

Termin składania dokumentów: 2021-02-22 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.1.2021

Id ogłoszenia: AO.210.1.2021

Zlecający: Zarząd Powiatu Żagańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Spełnienie warunków określonych w art. 97 ust.3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej:
    1. posiadanie tytułu zawodowego magistra lub tytułu równorzędnego:
      • na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, prace socjalną, pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, albo
      • na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
    2. posiadanie co najmniej 3 letniego stażu pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną;
    3. posiadanie pełnej, niezawieszonej, nieograniczonej, obecnie i w przeszłości władzy rodzicielskiej;
    4. wypełnianie obowiązku alimentacyjnego - w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
    5. nieobciążenie skazaniem prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    6. zdolność do kierowania placówką opiekuńczo-wychowawczą, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwskazań do pełnienia tej funkcji.
  2. Spełnienie warunków określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych dla stanowisk urzędniczych, tj.:
    1. obywatelstwo – polskie; 
    2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych;
    3. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub          umyślne przestępstwa skarbowe;
    4. nieposzlakowana opinia;  
    5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku;
    6. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
  3. Niekaralność z zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
  4. Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na ww. stanowisku, w szczególności następujących aktów prawnych:
    • Ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
    • Rozporządzenie Ministra Pracy i polityki Społecznej z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie instytucjonalnej pieczy zastępczej,
    • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
    • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    • Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    • Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy,
    • Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
  2. umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy koncepcyjnej,
  3. kreatywność i umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja,
  4. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
  5. odporność na stres,
  6. umiejętność pracy w zespole i kierowanie nim,
  7. dobra znajomość obsługi programów komputerowych, 
  8. zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
  9. komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność i wysoka kultura osobista,
  10. dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Organizacja pracy Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Powiatu Żagańskiego zwanego dalej Centrum oraz Powiatowego Domu Dziecka Nr 1 i Powiatowego Domu Dziecka Nr 2 zwanych dalej Placówkami w zakresie zapewnienia wychowankom całodobowej opieki i wychowania  oraz zaspokojenia niezbędnych potrzeb, w szczególności emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych, bytowych, społecznych i religijnych.
  2. Kierowanie Centrum i Placówkami oraz reprezentowanie ich na zewnątrz.
  3. Zatrudnianie i zarządzanie personelem obsługującym Centrum i  Placówki.
  4. Opracowywanie regulaminów organizacyjnych, regulaminów wynagradzania regulaminów pracy oraz innych aktów wymaganych przez przepisy szczególne obowiązujących w Centrum i Placówkach.
  5. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i zabezpieczeniem majątku Centrum i Placówek.
  6. Współpraca z organami powiatu i samorządów lokalnych oraz z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu.
  7. Wydawanie decyzji i postanowień administracyjnych oraz zaświadczeń w granicach udzielonego przez Starostę upoważnienia.
  8. Wydawanie zarządzeń  i poleceń służbowych dotyczących funkcjonowania Centrum i Placówek.
  9. Planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji Centrum i Placówek.
  10. Zawieranie umów i zaciąganie zobowiązań na podstawie i w zakresie posiadanych uprawnień.
  11. Zapewnienie w kierowanych jednostkach skutecznej kontroli zarządczej i dokonywanie bieżącej oceny jej funkcjonowania.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku Dyrektora Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych  nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.  Jest to praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie.  Praca odbywa się w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Kontakty pracownika z innymi ludźmi są częste i intensywne. Jest to praca z dziećmi i młodzieżą,  administracyjno-biurowa. Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej, możliwe częste wyjazdy służbowe.
Pomieszczenie biurowe  znajduje się w budynku czterokondygnacyjnym przy ul. Sobieskiego 69,  67-300 Szprotawa.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

placówka rozpoczyna swoją działalność z dniem 28 stycznia 2021r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niemożliwy do ustalenia

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny ( podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie ( podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria ............. nr ............ wydanym przez …….   lub innym dowodem tożsamości,
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w tym potwierdzające staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną ( zaświadczenie, oświadczenie),
  4. kserokopię dyplomów ( świadectw) potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności,
  5. kopie dokumentów potwierdzających stopień niepełnosprawności (jeśli dotyczy),
  6. podpisane oświadczenie:
    1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    2. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3. o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    4. o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    5. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    6. o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    7. o braku prawomocnego skazania zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
    8. że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest i nie była mu zawieszona ani ograniczona;
    9. że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego;  
    10. o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Dyrektora Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Powiatu Żagańskiego.
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-02-22 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 22.02.2021 r. do godz. 15.00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 z dnia 02.07.2020 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Dyrektor Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo – Wychowawczych Powiatu Żagańskiego".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
 

VII. Informacje dodatkowe:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679   z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, mail: starostwo@powiatzaganski.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod  adresem email  m.gesigora@powiatzaganski.pl
  3. Państwa  dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
    • Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
  5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żagański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-08 15:49:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-08 15:53:15
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-15 14:02:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony