ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.4.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.4.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy

Data udostępnienia: 2018-04-30

Ogłoszono dnia: 2018-04-30 przez A.Romanowska

Termin składania dokumentów: 2018-05-14 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.4.2018

Id ogłoszenia: AO.210.4.2018

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie
  2. doświadczenie zawodowe 3 letni staż pracy, preferowany w księgowości 
  3. obywatelstwo polskie 
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych- pełna.
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, podatku od towarów i usług
  2. bardzo dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i umiejętność korzystania z przeglądarek internetowych, 
  3. umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie i sprawdzanie sprawozdań budżetowych jednostek budżetowych Powiatu Żagańskiego.
  2. Pomoc przy sporządzaniu zbiorczej sprawozdawczości budżetowej zgodnie z obowiązującymi terminami i rozporządzeniami Ministra Finansów i innych aktów prawnych (miesięczne, kwartalne, roczne).
  3. Terminowe przekazywanie podległym jednostkom organizacyjnym, powiatowym inspekcjom, strażom i służbom przyznanych dotacji, subwencji i środków na wydatki oraz ich rozliczanie.
  4. Pomoc przy opracowywaniu liczbowych zestawień z wykonania budżetu za poszczególne okresy sprawozdawcze dla potrzeb Starosty, Skarbnika i Naczelników Wydziałów.
  5. Pomoc przy przygotowywaniu miesięcznego zestawienia zrealizowanych dochodów oraz dokonanych wydatków przez poszczególne jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże, celem dokonania zapisu w księgach rachunkowych.
  6. Pomoc przy opracowywaniu liczbowych zestawień z wykonania budżetów placówek oświatowych.
  7. Prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych otrzymywanych od jednostek samorządowych i budżetowych związanych z pobytem dzieci w rodzinach zastępczych oraz dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo – wychowawczych i rodzinach zastępczych.
  8. Uzgadnianie dochodów budżetowych rozliczanych sprawozdaniami budżetowymi (np. z urzędami skarbowymi).
  9. Kompletowanie dowodów księgowych do podpisu oraz do księgowania.
  10. Zastępstwo pracownika Wydziału FB w zakresie spraw dotyczących opłat za zajęcie pasa drogowego (prowadzenie kartotek, wystawianie upomnień oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem likwidacji zaległości).
  11. Wprowadzanie w programie VULCAN wszelkich zmian w planach finansowych jednostek oświatowych dokonanych przez Zarząd Powiatu i Radę Powiatu.
  12. Bieżące odprowadzanie gotówki do banku (w nagłych wypadkach) oraz podejmowanie gotówki na wypłatę wynagrodzeń, należności za delegacje służbowe i innych wypłat z kasy Starostwa Powiatowego.
  13. Zastępstwo kasjera SP na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie).
  14. Zastępstwo pracownika Wydziału FB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie spraw związanych z prowadzeniem ewidencji druków ścisłego zarachowania.
  15. Przygotowywanie korespondencji do jednostek budżetowych oraz odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału.
  16. Zastępstwo Podinspektora WFB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie wprowadzania danych do Homebankingu (pisanie przelewów w wersji elektronicznej).
  17. Rozliczanie inwentaryzacji, polegające zwłaszcza na:
    • wpisywaniu cen ewidencyjnych stosowanych w księgach rachunkowych i inwentarzowych na arkuszach spisu z natury,
    • sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych.
  18. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych w używaniu, wartości niematerialnych i prawnych oraz księgozbiorów

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku podinspektora nie jest narażoną na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenie biurowe wydziału finansowo - budżetowego znajduje się na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  6. podpisane oświadczenie:
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-05-14 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 14 maja 2018 r. do godz. 15:00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,

      z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor Wydział Finansowo-Budżetowy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
A.Romanowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-04-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-04-30 13:30:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-04-30 13:32:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-25 12:42:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2070 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony