Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.4.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.4.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy
Data udostępnienia: 2018-04-30
Ogłoszono dnia: 2018-04-30 przez A.Romanowska
Termin składania dokumentów: 2018-05-14 15:00:00
Nr ogłoszenia: AO.210.4.2018
Id ogłoszenia: AO.210.4.2018
Zlecający: Starosta Żagański
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie średnie
- doświadczenie zawodowe 3 letni staż pracy, preferowany w księgowości
- obywatelstwo polskie
- zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych- pełna.
- niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, podatku od towarów i usług
- bardzo dobra znajomość pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i umiejętność korzystania z przeglądarek internetowych,
- umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przyjmowanie i sprawdzanie sprawozdań budżetowych jednostek budżetowych Powiatu Żagańskiego.
- Pomoc przy sporządzaniu zbiorczej sprawozdawczości budżetowej zgodnie z obowiązującymi terminami i rozporządzeniami Ministra Finansów i innych aktów prawnych (miesięczne, kwartalne, roczne).
- Terminowe przekazywanie podległym jednostkom organizacyjnym, powiatowym inspekcjom, strażom i służbom przyznanych dotacji, subwencji i środków na wydatki oraz ich rozliczanie.
- Pomoc przy opracowywaniu liczbowych zestawień z wykonania budżetu za poszczególne okresy sprawozdawcze dla potrzeb Starosty, Skarbnika i Naczelników Wydziałów.
- Pomoc przy przygotowywaniu miesięcznego zestawienia zrealizowanych dochodów oraz dokonanych wydatków przez poszczególne jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straże, celem dokonania zapisu w księgach rachunkowych.
- Pomoc przy opracowywaniu liczbowych zestawień z wykonania budżetów placówek oświatowych.
- Prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych otrzymywanych od jednostek samorządowych i budżetowych związanych z pobytem dzieci w rodzinach zastępczych oraz dzieci umieszczonych w placówkach opiekuńczo – wychowawczych i rodzinach zastępczych.
- Uzgadnianie dochodów budżetowych rozliczanych sprawozdaniami budżetowymi (np. z urzędami skarbowymi).
- Kompletowanie dowodów księgowych do podpisu oraz do księgowania.
- Zastępstwo pracownika Wydziału FB w zakresie spraw dotyczących opłat za zajęcie pasa drogowego (prowadzenie kartotek, wystawianie upomnień oraz czuwanie nad prawidłowym przebiegiem likwidacji zaległości).
- Wprowadzanie w programie VULCAN wszelkich zmian w planach finansowych jednostek oświatowych dokonanych przez Zarząd Powiatu i Radę Powiatu.
- Bieżące odprowadzanie gotówki do banku (w nagłych wypadkach) oraz podejmowanie gotówki na wypłatę wynagrodzeń, należności za delegacje służbowe i innych wypłat z kasy Starostwa Powiatowego.
- Zastępstwo kasjera SP na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie).
- Zastępstwo pracownika Wydziału FB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie spraw związanych z prowadzeniem ewidencji druków ścisłego zarachowania.
- Przygotowywanie korespondencji do jednostek budżetowych oraz odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału.
- Zastępstwo Podinspektora WFB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie wprowadzania danych do Homebankingu (pisanie przelewów w wersji elektronicznej).
- Rozliczanie inwentaryzacji, polegające zwłaszcza na:
- wpisywaniu cen ewidencyjnych stosowanych w księgach rachunkowych i inwentarzowych na arkuszach spisu z natury,
- sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych.
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych w używaniu, wartości niematerialnych i prawnych oraz księgozbiorów
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na stanowisku podinspektora nie jest narażoną na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenie biurowe wydziału finansowo - budżetowego znajduje się na I piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (podpisany),
- życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
- podpisane oświadczenie:
- zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-05-14 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
- Dokumenty należy składać w terminie do dnia 14 maja 2018 r. do godz. 15:00
- Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
- elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
- pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor Wydział Finansowo-Budżetowy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: A.Romanowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-04-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A.Romanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-04-30 13:30:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-04-30 13:32:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-05-25 12:42:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2234 raz(y) |