ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYDANIE WYPISU Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓWDrukuj informacjęSprawa: WYDANIE WYPISU Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW

Szczegóły informacji

WYDANIE WYPISU Z EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI Z FILIĄ W SZPROTAWIE

Ogłoszono dnia: 2012-08-02 11:36:18

Termin załatwienia

7-10 dni

Osoba kontaktowa

Żagań ul. Jana Pawła II 9 pokoje nr 1, 3, 4, telefon 068 4775804, • Mirosława Biniecka prowadzi obsługę miasta Gozdnica, obrębu 2 miasta Żagań i gminy Iłowa, • Ewa Dworak prowadzi obsługę miasta Iłowa, obrębu 3 miasta Żagań i gminy Żagań , • Bożena Urban prowadzi obsługę obrębu 1 miasta Żagania , oraz gmin Brzeźnica i Wymiarki Szprotawa ul. T. Kościuszki 30 , I piętro, pokój nr 2, tel/fax 068 3763932 • Agnieszka Nowak prowadzi obsługę miasta i gminy Szprotawa • Bożena Włodarczyk prowadzi obsługę miasta i gminy Małomice oraz gminy Niegosławice

Miejsce załatwienia

Żagań, ul. Jana Pawła II 9, pokój nr 1
Szprotawa, ul. T. Kościuszki 30 , I piętro, pokój nr 2

Telefon kontaktowy

Żagań ul. Jana Pawła II 9, telefon 068 4775804, Szprotawa ul. T. Kościuszki 30, tel/fax 068 3763932

Sposób załatwienia

Składanie wniosków w biurze podawczym w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 pokój nr 5 ( także drogą pocztową ), lub w miejscu bezpośredniej obsługi.
Termin realizacji - 7-10 dni.
Odbiór zamówionych dokumentów możliwy po okazaniu dowodu zapłaty.

Miejsce odbioru

Żagań, ul. Jana Pawła II 9, pokój nr 1
Szprotawa, ul. T. Kościuszki 30, I piętro, pokój nr 2

Wymagane Dokumenty

Wniosek o wypis z rejestru EGiB dla właściciela nieruchomości
Wniosek o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych dla osoby wskazującej interes prawny nie będącej właścicielem nieruchomości

Czas realizacji

7 - 10 dni

Opłaty

Opłaty za wydawanie wypisów, wyrysów i informacji z ewidencji gruntów i budynków są naliczane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004r. “w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego” (Dz. U. nr 37 poz. 333).
Opłaty wynoszą:
  1. Wykonanie wypisów z ewidencji gruntów i budynków do celów prawnych:
    • za pierwszą działkę, budynek lub lokal w danej księdze wieczystej- 12,00zł.
    • za każdą następną działkę, budynek lub lokal w tej samej księdze wieczystej- 6,00zł.
  2. Wykonanie wypisu o niepełnej treści do celów innych niż prawne- 3,60zł. za każdą działkę.
  3. Sporządzanie wypisu o niepełnej treści w celu sporządzenia wniosku o przyznanie dopłat bezpośrednich do ARiMR- 1,90zł. za każdą działkę.
  4. Udzielanie informacji z ewidencji gruntów i budynków- 12,00 zł za każdy przeglądany tom

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. nr 240 z 200 r. poz. 2027 ze zm.)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. “w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. nr 38 poz. 454)
  3. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. “o ochronie danych osobowych” (Dz. U. nr 101 z 2002 r. poz. 926 ze zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony