ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Sekretarz Powiatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2013-09-06 08:43:33 przez Berta Czarniecka

Sekretarz Powiatu

Sekretarz: Iwona Hryniewiecka

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań sekretarza należy w szczególności: 
  1. czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywanych zadań starostwa, 
  2. współdziałanie z Biurem Rady i Zarządu Powiatu w opracowaniu projektu statutu powiatu, 
  3. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego starostwa oraz kontrola jego realizacji, 
  4. realizowanie polityki zarządzania kadrami, 
  5. nadzór nad organizacją pracy w starostwie oraz prowadzeniem spraw związanych z doskonaleniem kadr, 
  6. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy w starostwie, 
  7. nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał rady i zarządu, 
  8. koordynowanie działalności komórek organizacyjnych starostwa oraz organizowanie ich współpracy, 
  9. ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników czynności kancelaryjnych, 
  10. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych, 
  11. pełnienie roli pełnomocnika ds. wyborów - urzędnika wyborczego oraz koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, o ile starosta nie wyznaczy do tej funkcji innej osoby, 
  12. prowadzenie rejestru i zbioru aktów wydawanych przez starostę, 
  13. prowadzenie rejestru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu starosty, 
  14. udostępnianie kontrolerom zewnętrznym dziennika kontroli, gromadzenie akt kontroli zewnętrznych oraz czuwanie nad terminowością przygotowania odpowiedzi na wystąpienia i realizacji zaleceń pokontrolnych, 
  15. nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie skarg i wniosków, 
  16. koordynacja spraw w zakresie zapewnienia dostępu do informacji publicznej realizowanego poprzez publikację na urzędowej stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z obowiązującym podziałem zadań, 
  17. współpraca ze środkami masowego przekazu, w tym przygotowywanie ustnych i pisemnych informacji o ważniejszych wydarzeniach w powiecie dla prasy, radia i telewizji, udzielanie odpowiedzi i sporządzanie sprostowań, 
  18. koordynowanie procedur z zakresu zamówień publicznych i realizacja inwestycji, 
  19. koordynowanie spraw związanych z ochroną zdrowia, 
  20. planowanie remontów i inwestycji oraz koordynacja ich realizacji, 
  21. zapewnienie współpracy w zakresie obsługi prawnej dla starostwa, 
  22. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia starosty, 
  23. w przypadku nieobecności sekretarza jego zadania w ściśle określonym zakresie wykonuje osoba przez niego upoważniona. 
« powrót do poprzedniej strony