Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/1/07; OWP/2007/01/31-2109126

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Żaganiu

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-02-12 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-01-31 przez E. Igiel

Treść:

I. Nazwa i adres Zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Żaganiu mające swoją siedzibę przy ulicy Dworcowej 39,
68-100 Żagań, tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 20, e-mail starostwo@powiatzaganski.pl,
reprezentowane przez:
Jerzego Bielawskiego - Starostę
Wojciecha Woropaja – Wicestarostę
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163; Dz. U. z 2006 r. Nr 170, poz. 1217; Dz. U. z 2006 r. Nr 227, poz.1658)
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 39-46 ustawy Pzp;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: www.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa materiałów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”. Zakres przedmiotowy i ilościowy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 niniejszego ogłoszenia.
1. Materiały biurowe będace przedmiotem zamówienia mają odpowiadać cechom określonym w SIWZ, muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz muszą być wyprodukowane w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy przed datą dostawy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i wyładunek przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia rejestru z realizacji przedmiotu umowy.
4. Podane w załączniku nr 4 do SIWZ ilości materiałów biurowych stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo wykorzysta 80% przedmiotu zamówienia, natomiast 20% warunkowo w zależności od zapotrzebowania. Zamawiający nie poniesie żadnych konsekwencji w związku z niezrealizowaniem umowy w ilościach w niej zawartych. Ponadto Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego.
5. Szczegółowa ilość zamówionych materiałów biurowych będzie określana każdorazowo zamówieniami jednostkowymi Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia: sukcesywne dostawy do 31 grudnia 2007 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:

CENA 100 %

X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 12.02.2007 r. o godzinie 8.30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 12.02.2007 r. o godzinie 9.00 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Starostwie Powiatowym w Żaganiu, ul. Dworcowa 39 – w sali narad I piętro.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy
XV. Osoba do kontaktu
W zakresie przedmiotu zamówienia: Anna Romanowska – Naczelnik Wydziału ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO – codziennie w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.30, tel. (068) 477 79 24

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
E. Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2007-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
E. Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2007-02-01 08:51:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2007-02-01 08:56:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2007-01-31 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3381 raz(y)