Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

„Dostawa ambulansu reanimacyjnego typ C. dla szpitala powiatowego w Żaganiu”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Żaganiu

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2006-11-08 przez Ewa Igiel

Treść:

MODYFIKACJA treści SIWZ
„Dostawa ambulansu reanimacyjnego typ C. dla szpitala powiatowego w Żaganiu ”


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/7/06
OWP/2006/11/08-455136
Żagań, dnia 15 listopada 2006r.


Modyfikacja treści SIWZ


Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa ambulansu reanimacyjnego typ C. dla szpitala powiatowego w Żaganiu ”


Zamawiajacy działając zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163) art. 38 ust 4 ustawy wprowadza modyfikację do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawartej w załączniku nr 5 - Wymagania techniczno-użytkowe Ambulansu reanimacyjnego typu C z wyposażeniem pkt 11.
W punkcie 11 – Wymagane parametry minimalne Zamawiajacy zmienia następujący zapis z:
„laweta pod nosze typu pneumatycznego/hydropneumatycznego: ze sterowanymi elektronicznie następującymi funkcjami: -funkcją ustawienia pozycji „pływającej” z automatycznym doborem stopnia amortyzacji do wagi pacjenta; -funkcją regulacji wysokości ustawienia podstawy; -funkcja usztywnienia podstawy tzw. twarda płyta stosowana m. in. przy zewnętrznym masażu serca ;z dopuszczalnym obciążeniem min. 200 kg; z płynnym przesuwem bocznym; podać markę i model, załączyć folder oraz potwierdzenie przeprowadzenia badań wytrzymałościowych na min.10 G”
na:
podstawa noszy głównych z przesuwem bocznym, wysuwem na zewnątrz umożliwiającym łatwe wprowadzenie noszy, oraz z możliwością przechyłu do pozycji Trendelenburga w trakcie jazdy ambulansu, sterowana elektrycznie (przesuw boczny i wysuw mechanicznie).

W związku z powyższym Zamawiajacy przedłuża termin składania ofert do 20 listopada 2006r. Zatem pkt XVI ppkt 1, 3 i 4 otrzymuja nowe brzmienie:
„XVI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie/opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczające jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres:


Starostwo Powiatowe w Żaganiu
ul. Dworcowa 39
68-100 Żagań
i opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta na: „Dostawa ambulansu reanimacyjnego typ C. dla szpitala powiatowego w Żaganiu”
nie otwierać przed: 20 listopada 2006r. godz. 13.00


3. Termin składania ofert upływa dnia: 20 listopada 2006 roku o godz. 12.30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
4. Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 20 listopada 2006 roku o godzinie 13.00 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Starostwie Powiatowym w Żaganiu, ul. Dworcowa 39 pok. 9.“

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/D/7/06
OWP/2006/11/08-455136
„Dostawa ambulansu reanimacyjnego typ C. dla szpitala powiatowego w Żaganiu”



I. Nazwa i adres Zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Żaganiu mające swoją siedzibę przy ulicy Dworcowej 39,
68-100 Żagań, tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 20,
e-mail starostwo@powiatzaganski.pl,
reprezentowane przez Zenona Rzyskiego - Starostę i Piotra Piotrowskiego – Wicestarostę

II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 39-46 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
„Dostawa ambulansu reanimacyjnego typ C. dla szpitala powiatowego w Żaganiu”
KOD CPV: 34.11.41.21-3
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego – wyprodukowanego w 2006 r. ambulansu sanitarnego typu C wg normy polskiej PN-EN 1789:2002 z wyposażeniem.
2. Oferowany ambulans musi spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262);
3. Przedstawione w załączniku nr 5 minimalne parametry techniczno-użytkowe pojazdu i wyposażenia medycznego są bezwzględnie wymagane pod rygorem odrzucenia oferty;
4. Oferowany ambulans musi spełniać następujące minimalne warunki gwarancji:
• zabudowa – 24 miesiące,
• mechaniczna – 24 bez limitu kilometrów,
• wyposażenie medyczne – 24 miesiące.
5. Wykonawca gwarantuje na oferowany ambulans pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w najbliżej położonej Zamawiającego Autoryzowanej Stacji Obsługi zgodnie z załączonym projektem umowy;
6. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 30);
7. Zamawiajacy nie dopuszcza składania ofert częściowych w niniejszym postepowaniu.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiajacy nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 22 grudnia 2006r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. przedstawią zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie przedziału medycznego posiada deklarację CE zgodności z dyrektywą 93/42 EEC oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Oferty ważne złożone w terminie, przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu i niepodlegających odrzuceniu, będą oceniane (punktowane) według następujących kryteriów:
Cena 80 %
Parametry techniczno-użytkowe 15 %
Warunki gwarancji 5 %
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 17 listopada 2006 roku o godz. 1030. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 17 listopada 2006 roku o godzinie 1100 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Starostwie Powiatowym w Żaganiu, ul. Dworcowa 39 pok. 9
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz
z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy


Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Ewa Igiel
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Igiel
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-11-08 13:17:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-11-08 13:20:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-11-08 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3889 raz(y)