Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

Dostawa energii elekytrycznej dla Powiatu Żagańskiego ZP.272.15.2012

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: DOSTAWY

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2012-05-31 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.powiatzaganski.pl

Żagań: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego
Numer ogłoszenia: 120487 - 2012; data zamieszczenia: 31.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie jednej umowy z Powiatem Żagańskim, w imieniu którego działa Zarząd Powiatu na dostawę energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego. 1.1. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań (8 Punktów Poboru Energii), 1.2. Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu Filia w Szprotawie ul. Bronka Kozaka 4, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii), 1.3. Starostwo Powiatowe ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.4. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań (3 Punkty Poboru Energii), 1.5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bolesława Chrobrego ul. Niepodległości 7, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii), 1.6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szprotawska 28, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.7. Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 10, 67-300 Szprotawa (2 Punkty Poboru Energii), 1.8. Starostwo Powiatowe ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa (2 Punkty Poboru Energii), 1.9. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań (3 Punkty Poboru Energii), 1.10. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy ul. Sobieskiego 69, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii), 1.11. Zespół Szkół Tekstylno-Handlowych w Żaganiu ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań (5 Punktów Poboru Energii), 1.12. Poradnia Psychologiczna - Pedagogiczna ul. Śląska 1, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.13. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. X - lecia Polski Ludowej 19, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.14. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Iłowa ul. Pałacowa 1, 68-120 Iłowa (6 Punktów Poboru Energii), 1.15. Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań (2 Punktów Poboru Energii). 2. Należność Wykonawcy za dostarczoną energię elektryczną w okresach rozliczeniowych, obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru (dokładny wykaz punktów poboru energii elektrycznej - Załącznik nr 2 do SIWZ) jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych i cen jednostkowych energii elektrycznej. Do tak wyliczonej ceny doliczana będzie opłata abonamentowa (handlowa), która przysługuje za każdy miesiąc w odniesieniu do każdego z układów pomiarowo-rozliczeniowych. Do wyliczonej należności Wykonawca doliczy należny podatek VAT według obowiązującej stawki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - według załącznika nr 1 i 2 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zakup energii 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11 czerwca 2012r. do godz. 09:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c. kwotę gwarancji lub poręczenia; d. termin ważności gwarancji lub poręczenia; e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 18 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Wadium - Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

a) posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, b) posiada aktualną umowę generalną podpisaną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Żagań, dnia 06 czerwca 2012 r.
PSG.272.15.2012


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Po-wiatu Żagańskiego”.

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1:
Zwracamy uwagę na niespójność pomiędzy postanowieniami nr 3 i 14 Istotnych postanowień um-owy. Sugerujemy wyjaśnienie kwestii, w jakich okresach będą się odbywały rozliczenia kosztów sprzedanej energii.
Odpowiedź:1
Postanowienie nr 14 Istotnych postanowień umowy „Odczyty rozliczeniowe układów pomiarowo-rozliczeniowych i rozliczenia kosztów sprzedanej energii odbywać się będą w okresach ustalonych przez OSD” zostaje wykreślone z SIWZ.

Wykonawca ma obowiązek wystawienia faktury VAT niezwłocznie po otrzymaniu od OSD odczytu układów pomiarowo-rozliczeniowych (okres rozliczeniowy wynosi jeden miesiąc).

Pytanie 2:
Sugerujemy zmianę postanowienia nr 15 Istotnych postanowień umowy tak, aby przyjęło brzmienie: „Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT niezwłocznie po otrzymaniu od OSD odczytu układów pomiarowo – rozliczeniowych“.
Odpowiedź:2
Zamawiający zgadza się na zmianę postanowienia nr 15 Istotnych postanowień umowy na zapis „Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT niezwłocznie po otrzymaniu od OSD odczytu układów pomiarowo-rozliczeniowych”.

Pytanie 3:
W postanowieniu nr 19 Istotnych postanowień umowy sugerujemy przyjęcie właściwości sądu wg siedziby Wykonawcy.
Odpowiedź:3
Zamawiajacy wyraża zgodę na zmianę zapisu w punkcie nr 19 Istotnych dla stron postanowień umowy na zapis „Wszelkie spory powstałe podczas lub w związku z zawarciem lub wykonaniem umowy, rozstrzygać będzie przez miejscowo właściwy sąd dla siedziby Wykonawcy”.

Pytanie 4:
Zwracamy sie z pytaniem czy Zamawiającym nie powinien być Powiat Żagański, a nie jak określony w SIWZ Zarząd Powiatu Żagańskiego.
Odpowiedź:4
Zamawiającym jest Powiat Żagański reprezentowany przez Zarząd Powiatu Żagańskiego.
Umowa zostaje podpisana z Powiatem Żagańskim, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, NIP 924-16-33-119 w imieniu, którego działa Zarząd Powiatu reprezentowany przez:
1. Marka Ślusarskiego - Starostę Żagańskiego
2. Jacka Grzelaka - Wicestarostę Powiatu Żagańskiego
przy kontrasygnacie Skarbnika Powiatu Elżbiety Bieleckiej

Zarząd Powiatu Żagańskiego reprezentuje Powiat Żagański, dlatego też występuje jako Zamawiający.

Żagań, dnia 06 czerwca 2012 r.
PSG.272.15.2012


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Dostawa energii elektrycznej dla Po-wiatu Żagańskiego”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:
Pytanie 1:
W załączniku nr 7 do SIWZ – Istotne potanowienia umowy w pkt 15 widnieje zapis: „Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT niezwłocznie po dokonaniu odczytu układów pomiarowo - rozlicze-niowych przez OSD“. Uprzejmie informujemy, że dane odczytowe muszą zostać przekzane przez OSD do Wykonawcy. Z uwagi na powyższe Wykonawca wzraca się z prośbą o dokonanie następującej modyfikacji w/w zapisu: „Wykonawca będzie wstawiał faktury VAT niezwłocznie po otrzymaniu odczytów z układów pomiarowo – rozliczeniowych od OSD“.
Odpowiedź:1
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę postanowienia nr 15 Istotnych postanowień umowy
Nowy zapis brzmi „Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT niezwłocznie po otrzymaniu od OSD odczytu układów pomiarowo-rozliczeniowych”.

Pytanie 2:
Czy Zamawiający posiada aktualne umowy kompleksowe czy rozdzielone umowy na umowę sprze-daży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji?. Czy obecnie zawarte umowy przez Zamawiającego są zawarte na czas określony czy na czas nieokreślony, proszę podać okres ich wypowiedzenia.
Odpowiedź:2
Wszystkie aktualne umowy, kompleksowe i sprzedaży en. elektrycznej zostały już skutecznie wy-powiedziane z dniem 31.08.2012 r.

Pytanie 3:
Czy do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucji Zama-wiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw oraz wszelkich niezbędnch informacji i dokumentów z tym związanych.
Odpowiedź:3
Tak, Zamawiający udzieli stosownych pełnomocnictw (oraz niezbędnych informacji i dokumentów) Wykonawcy do zgłoszenia umowy sprzedaży energii elektrycznej.


Znak sprawy: ZP.272.15.2012
Żagań, dnia 20 czerwca 2012 r.


INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego”.

Uprzejmie informuję, że w dniu 11 czerwca 2012 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego”
1) Rodzaj zamówienia – dostawa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 120487-2012 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3
2) liczba wykluczonych wykonawców: 0, liczba ofert odrzuconych: 0
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 298.304,24 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej, Al. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko - Kamienna
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 PKP Energetyka S.A. Oddział w Warszawie –Obrót Energią Elektryczną , ul Hoża 63/67, 00-681 Warszawa - 307.704,73 zł - 96,95
2 ENEA S.A. Departament Handlu, Zespół ds. Przetargów Publicznych, ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań - 319.121,02 zł - 93,48
3 PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej, Al. Piłsudskiego 51, 26-110 Skarżysko - Kamienna - 298.304.24 zł -100


Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 120487-2012 z dnia 2012-05-31 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie jednej umowy z Powiatem Żagańskim, w imieniu którego działa Zarząd Powiatu na dostawę energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego. 1.1. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100...
Termin składania ofert: 2012-06-11
________________________________________
Żagań: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego
Numer ogłoszenia: 148101 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120487 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie jednej umowy z Powiatem Żagańskim, w imieniu którego działa Zarząd Powiatu na dostawę energii elektrycznej dla Powiatu Żagańskiego. 1.1. Powiatowy Urząd Pracy Żagań, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań (8 Punktów Poboru Energii), 1.2. Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu Filia w Szprotawie ul. Bronka Kozaka 4, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii), 1.3. Starostwo Powiatowe ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.4. Zespół Szkół Technicznych i Licealnych ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań (3 Punkty Poboru Energii), 1.5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Bolesława Chrobrego ul. Niepodległości 7, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii), 1.6. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Szprotawska 28, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.7. Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica ul. Koszarowa 10, 67-300 Szprotawa (2 Punkty Poboru Energii), 1.8. Starostwo Powiatowe ul. Kościuszki 30, 67-300 Szprotawa (2 Punkty Poboru Energii), 1.9. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Banacha Pl. Orląt Lwowskich 4, 68-100 Żagań (3 Punkty Poboru Energii), 1.10. Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy ul. Sobieskiego 69, 67-300 Szprotawa (1 Punkt Poboru Energii), 1.11. Zespół Szkół Tekstylno-Handlowych w Żaganiu ul. Gimnazjalna 13, 68-100 Żagań (5 Punktów Poboru Energii), 1.12. Poradnia Psychologiczna - Pedagogiczna ul. Śląska 1, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.13. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ul. X - lecia Polski Ludowej 19, 68-100 Żagań (1 Punkt Poboru Energii), 1.14. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Iłowa ul. Pałacowa 1, 68-120 Iłowa (6 Punktów Poboru Energii), 1.15. Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań (2 Punktów Poboru Energii). 2. Należność Wykonawcy za dostarczoną energię elektryczną w okresach rozliczeniowych, obliczana będzie indywidualnie dla każdego punktu poboru (dokładny wykaz punktów poboru energii elektrycznej - Załącznik nr 2 do SIWZ) jako iloczyn ilości sprzedanej energii elektrycznej ustalonej na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych zainstalowanych w układach pomiarowo-rozliczeniowych i cen jednostkowych energii elektrycznej. Do tak wyliczonej ceny doliczana będzie opłata abonamentowa (handlowa), która przysługuje za każdy miesiąc w odniesieniu do każdego z układów pomiarowo-rozliczeniowych. Do wyliczonej należności Wykonawca doliczy należny podatek VAT według obowiązującej stawki. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - według załącznika nr 1 i 2 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zakup energii 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
PGE Obrót SA (Oddział z siedzibą w Skarżysku - Kamiennej), ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 309946,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 298304,24
• Oferta z najniższą ceną: 298304,24 / Oferta z najwyższą ceną: 319121,02
• Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-31 09:14:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-31 09:36:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-05-31 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1699 raz(y)