ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”

Szczegóły informacji

„Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu”

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Żaganiu

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2007-01-22 00:00:00

Ogłoszono dnia: 2007-01-09 przez E. Igiel

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/07
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Żaganiu mające swoją siedzibę przy ulicy Dworcowej 39,
68-100 Żagań, tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 20, e-mail starostwo@powiatzaganski.pl,
reprezentowane przez:
Jerzego Bielawskiego - Starostę
Wojciecha Woropaja – Wicestarostę
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 39-46 ustawy Pzp;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu” polegających na:
1. Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową w postaci 41 linii analogowych, 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D działających w systemie CENTREX lub równoważnym tj działającym na zasadzie systemu CENTREX oraz dwóch usług dostępu do sieci Internet DSL o maksymalnej przepustowości 1Mbps posiadających stałe adresy IP z puli adresowej wykonawcy usług. Powyższe usługi świadczone będą w dwóch budynkach Zamawiającego zlokalizowanych przy:
- ul. Dworcowej 39 za pomocą 29 linii analogowych i 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet DSL o maksymalnej przepustowości 1Mbps posiadającej stały adres IP;
- ul Jana Pawła II 9, za pomocą 11 linii analogowych oraz jednej usługi dostępu do sieci Internet DSL o maksymalnej przepustowości 1Mbps posiadającej stały adres IP
2. Świadczeniu usług telefonicznych poprzez prefiks w zakresie połączeń wychodzących: lokalnych i strefowych, połączeń międzystrefowych (międzymiastowych), i do sieci komórkowych oraz inny ruch do sieci publicznej taki jak: serwisy informacyjne, linie informacyjne, połączenia z biurami numerów itd. w naliczaniu sekundowym, generowanych z siedziby Zamawiającego.
3. Świadczeniu usług faksowych.
4. Ograniczenie ruchu wyjściowego polegające na blokowaniu wybranych przez Zamawiającego połączeń wychodzących, np. połączeń międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowej, zaczynających się na 0-700, itd.
5. Realizacja połączeń wewnętrznych w budynkach Zamawiającego i pomiędzy nimi w oparciu o bezpłatną usługę.
6. Średni miesięczny ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Starostwa Powiatowego w obu budynkach wynosi obecnie około 14 000 minut.
Ruch wychodzący z systemu telekomunikacyjnego Urzędu ma następującą strukturę:
Typ połączeń                        Udział w ruchu
połączenia lokalne - 79 % łącznego czasu połączeń
połączenia międzystrefowe - 10 % łącznego czasu połączeń
połączenia międzynarodowe - 0,5 % łącznego czasu połączeń
połączenia do krajowych sieci komórkowych - 9,5 % łącznego czasu połączeń
inne - 1% łącznego czasu połączeń
wszystkie połączenia razem - 100 %
7. Wymagania:
a. Usługa telekomunikacyjna musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami.
b. Usługa nie może być świadczona z użyciem technologii alternatywnych np. VoIP, numery dostępowe, bramki GSM.
c. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego (bez przerw w pracy), zgodnie z art. 71 z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych – warunek nie dotyczy dotychczasowego operatora.
d. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z formularza ofertowego.
e. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne.
f. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączeń.
g. Zamawiajacy wymaga by Wykonawca dostarczał w cyklach miesięcznych pełne zestawienia billingowe. Dopuszczalne jest udostępnianie tych informacji za pomocą strony www Wykonawcy, dostarczanie pocztą elektroniczną lub na nośniku (CD, DVD) w terminie do 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego.
h. Wykonawca zapewni ciągły 24 godzinny dostęp do serwisu.
i. Zamawiajacy ma możliwość uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
Świadczenie usług przez okres 4 lat od dnia udzielenia zamówienia
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz niniejszej SIWZ;

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają wymagane przepisami uprawnienia do świadczenia usług telefonicznych na podstawie art. 10 i 11 Ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) a także nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Abonament (A) (łączna miesięczna cena abonamentu za 41 linii analogowych, 1 cyfrowej ISDN BRA 2B+D działających w systemie CENTREX lub równoważnym oraz dwóch usług dostępu do sieci Internet DSL o maksymalnej przepustowości 1Mbps) - 20 %

Średnia cena (CN) za 1 minutę połączenia w ruchu międzynarodowym (na numery stacjonarne) do wybranych państw* - 5 %

Cena (CL) za 1 minutę połączenia w ruchu lokalnym i strefowym - 40 %

Cena (CM) za 1 minutę połączenia w ruchu międzystrefowym (międzymiastowym) - 20 %

Cena (CK) za 1 minutę połączenia w ruchu do sieci komórkowych - 15 %


X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 22 stycznia 2007r u o godz. 11.30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 22 stycznia 2007r. o godzinie 12.00 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Starostwie Powiatowym w Żaganiu, ul. Dworcowa 39 – w sali narad I piętro.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy
XV. Osoba do kontaktu
Anna Romanowska – Naczelnik Wydziału ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO – codziennie w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.30,
tel. (068) 477 79 24
Tomasz Makowski – INFORMATYK – codziennie w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.30, tel. (068) 477 79 51

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony