ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00 zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00 zadanie 3 – przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice PSG-I-343/ZP/U/1/09 Drukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00 zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00 zadanie 3 – przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice PSG-I-343/ZP/U/1/09

Szczegóły informacji

Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00 zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00 zadanie 3 – przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice PSG-I-343/ZP/U/1/09

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-03-27 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/09
Numer ogłoszenia: 81654 - 2009
Żagań, dnia 27 marca 2009 r.
                                     OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00
zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00
zadanie 3 – przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice

Zamawiający informuje, że na realizację zadań 1 i 2 ubiega sie o dofinansowanie w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013.

I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) zwanej w dalszej treści „ustawą” lub SIWZ;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:

Część I (zadanie 1) – przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00

Część II (zadanie 2) – przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00

Część III ( zadanie 3 )– przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F
w miejscowości Bobrowice

2. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) i obejmuje w szczególności:
a) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót,
b) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartych umów,
c) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z obowiązującym prawem żądania dodatkowych badań jakościowych a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
d) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
e) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,
f) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
- stwierdzenia gotowości do odbioru,
- przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
- dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
g) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu,
h) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
i) prowadzenie książki obmiarów i okazywanie jej na wezwanie Zamawiającego,
j) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
k) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur,
l) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych,
m) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych,
n) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres wykonywania robót objętych nadzorem,
o) reprezentowanie interesów Zamawiającego.

Dokumentacja projektowa i kosztorysowa robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępna jest do wglądu w celu wyceny oferty w godzinach pracy urzędu w Wydziale Polityki Społeczno-Gospodarczej Starostwa Powiatowego w Żaganiu, ul. Dworcowa 39.
Obecnie Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego mającego na celu wyłonienie Wykonawców robót budowlanych objętych nadzorem.

3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składania ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 71520000-9

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia –wstępnie określa się termin pełnienia nadzoru inwestorskiego dla część I i II zamówienia do 31 października 2009 roku , dla części III zamówienia do 31 grudnia 2009 roku oraz w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót.
VII Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
a/ Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną – drogową o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie – warunek dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia.
b/ Wykonawca musi posiadać doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami mostowymi - w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną – mostową o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie – warunek dotyczy części III przedmiotu zamówienia.
c/ Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, a która posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi – o specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 roku, Nr 5, poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie - warunek dotyczy części I i II przedmiotu zamówienia.
d/ Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego, a która posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi – o specjalności mostowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 roku Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz. U. z 2001 roku, Nr 5 poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie - warunek dotyczy części III przedmiotu zamówienia.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.
Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Celem potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:
3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców :
a) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2a) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną – drogową o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie, wg wzoru – zał. nr 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie.
b) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt. VIII ppkt 2b) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie sprawowania obowiązków funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad co najmniej jedną robotą budowlaną – mostową o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto potwierdzoną dokumentem stwierdzającym, że usługa ta została wykonana należycie, wg wzoru – zał. nr 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie.
4. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej i mostowej:
a) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt VIII 2c) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz.U. z 2001 roku, Nr 5 poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, wg wzoru – zał. nr 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie.
b) Zamawiający uzna warunek o którym mowa w pkt VIII 2d) za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi o specjalności mostowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zmian.) oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów (Dz.U. z 2001roku,. Nr 5 poz. 42 ze zmianami) dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, wg wzoru – zał. nr 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie

Celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów:
5. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
Ponadto oferta musi zawierać:
6. Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX ppkt. 1,2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający dla każdej części zamówienia będzie kierował się kryterium oceny:
Cena (cena brutto) – 100%
2. Ilość punktów, jaką oferent otrzyma za stopień spełnienia kryterium ceny ofertowej zamówienia będzie obliczana z zależności:
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana.
Cobad – cena brutto oferty badanej,
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie oraz niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru – cena 100%.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 15 kwietnia 2009 roku o godz. 10.00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Nie Dotyczy


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/09
Żagań, dnia 23 kwietnia 2009 r.

                                 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: Część I (zadanie 1) – przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00
Zamawiający informuje, że na realizację w/w zadania ubiega się o dofinansowanie w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013

Uprzejmie informuję, że w dniu 15 kwietnia 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
Część I (zadanie 1) – przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00
1) Rodzaj zamówienia – Usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 81654 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
1. cena najkorzystniejszej oferty: 12.200,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) : SKALA Biuro Projektów i Nadzorów mgr inż. Daniel Sadowski, ul. Powstańców Warszawskich 30, 67-300 Szprotawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty - Nazwa i siedziba wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 - Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński, ul. Sorbska 10, 65-220 Zielona Góra - 16.470,00 zł - 74,07pkt
2 -  SKALA Biuro Projektów i Nadzorów mgr inż. Daniel Sadowski, ul. Powstańców Warszawskich 30, 67-300 Szprotawa - 12.200,00 zł - 100pkt


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/09
Żagań, dnia 23 kwietnia 2009 r.

                                    INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: Część II (zadanie 2) - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00

Zamawiający informuje, że na realizację w/w zadania ubiega się o dofinansowanie w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013

Uprzejmie informuję, że w dniu 15 kwietnia 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
Część II (zadanie 2) - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00
1) Rodzaj zamówienia – Usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 81654 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
1. cena najkorzystniejszej oferty: 18.300,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) : SKALA Biuro Projektów i Nadzorów mgr inż. Daniel Sadowski, ul. Powstańców Warszawskich 30, 67-300 Szprotawa
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty - Nazwa i siedziba wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100 %
1 - Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński, ul. Sorbska 10, 65-220 Zielona Góra - 23.790,00 zł - 76,92pkt
2 - SKALA Biuro Projektów i Nadzorów mgr inż. Daniel Sadowski, ul. Powstańców Warszawskich 30, 67-300 Szprotawa - 18.300,00 zł - 100pkt


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/09
Żagań, dnia 23 kwietnia 2009 r.

                                 INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla: Część III ( zadanie 3 )– przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice

Uprzejmie informuję, że w dniu 15 kwietnia 2009 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
Część III ( zadanie 3 )– przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice
1) Rodzaj zamówienia – Usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 81654 -2009 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 2
2) liczba wykluczonych wykonawców: 1, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
1. cena najkorzystniejszej oferty: 29.280,00 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 3 złożoną przez
firma (nazwa) : Biuro Projektów Dróg i Mostów „PRODIM” Andrzej Szewczyk, os. Konstytucji 3 Maja 16A/15, 67-100 Nowa Sól
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty - Nazwa i siedziba wykonawcy - Cena oferty brutto - Uzyskane punkty CENA – 100 %
3 - Biuro Projektów Dróg i Mostów „PRODIM” Andrzej Szewczyk, os. Konstytucji 3 Maja 16A/15, 67-100 Nowa Sól - 29.280,00 zł - 100pkt
4 - Biuro Projektów i Ekspertyz Budownictwa Komunikacyjnego Z. Kokoszka, ul. Urocza 3, 66-002 Stary Kisielin - Wykonawca wykluczony - Nie dotyczy


Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/1/09
Żagań, 8 maja 2009 r.

Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00
zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00
zadanie 3 – przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice

Zamawiający informuje, że na realizację zadań nr 1 i 2 ubiega się o dofinansowanie w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013

                      Numer ogłoszenia: 140208 - 2009 data zamieszczenia: 08 maja 2009
                                     OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 81654-2009
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
„Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00 zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00 zadanie 3 – przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania o udzielenie jest
Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
Część I (zadanie 1) – przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00
Część II (zadanie 2) – przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00
Część III ( zadanie 3 )– przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F
w miejscowości Bobrowice
1. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) i obejmuje w szczególności:
a) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót,
b) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartych umów,
c) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z obowiązującym prawem żądania dodatkowych badań jakościowych a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem,
d) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad,
e) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu,
f) udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego, w ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do:
- stwierdzenia gotowości do odbioru,
- przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
- dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji,
g) pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umowy oraz projektu,
h) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad,
i) prowadzenie książki obmiarów i okazywanie jej na wezwanie Zamawiającego,
j) sprawdzanie obmiarów robót i kosztorysów powykonawczych oraz potwierdzenie wykonywanych robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót,
k) kontrolowanie rozliczeń zadania, w tym zużycia materiałów i weryfikacji kosztów i sprawdzanie faktur,
l) sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych,
m) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w naradach technicznych,
n) sprawdzanie objęcia ubezpieczeniem Wykonawcy przez cały okres wykonywania robót objętych nadzorem,
o) reprezentowanie interesów Zamawiającego.
Dokumentacja projektowa i kosztorysowa robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępna jest do wglądu w celu wyceny oferty w godzinach pracy urzędu w Wydziale Polityki Społeczno-Gospodarczej Starostwa Powiatowego w Żaganiu, ul. Dworcowa 39.
Obecnie Zamawiający prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego mającego na celu wyłonienie Wykonawców robót budowlanych objętych nadzorem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części 49.000,00 zł
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część I
IV. 1) „Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
zadanie 1 - przebudowa drogi powiatowej nr 1078F od km 17+200,00 do km 19+835,00
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2009.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
SKALA Biuro Projektów i Nadzorów mgr inż. Daniel Sadowski, ul. Powstańców Warszawskich 30, 67-300 Szprotawa
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 10.000,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 10.000,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 13.500,00 zł
• Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA -
Część II
IV. 1) „Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
zadanie 2 - przebudowa drogi powiatowej nr 1080F od km 10+279,00 do km 13+850,00
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2009.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
SKALA Biuro Projektów i Nadzorów mgr inż. Daniel Sadowski, ul. Powstańców Warszawskich 30, 67-300 Szprotawa
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 15.000,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 15.000,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 19.500,00 zł
Waluta: PLN.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część III
IV. 1) „Świadczenie usług pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla:
zadanie 3 – przebudowa mostu drogowego przez rzekę Bóbr w ciągu drogi powiatowej nr 1062F w miejscowości Bobrowice
V. 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2009.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Projektów Dróg i Mostów „PRODIM” Andrzej Szewczyk, os. Konstytucji 3 Maja 16A/15, 67-100 Nowa Sól
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 24.000,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 24.000,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 24.000,00 zł
Waluta: PLN.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-03-27 17:02:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-03-27 17:05:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-03-27 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2099 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony