Zamówienia publiczne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu ŻagańskiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu ŻagańskiegoSzczegóły informacji
Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: USŁUGI
Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO
Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE
Nr UZP: nie dotyczy
Ogłoszono dnia: 2008-08-06 przez Joanna Fibich-Muszyńska
Treść:
Żagań, dnia 6 sierpnia 2008 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa
„Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawo zamówień publicznych;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
I.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
2. Podział nieruchomości na dwie działki;
3. Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
4. Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
5. Rozgraniczenie nieruchomości;
6. Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
II. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składnie ofert częściowych. Zamówienie składa się z 6 części:
1. Zamówienie składa się z 6 części, wyszczególnionych w pkt I.
2. Każda z części przedmiotu zamówienia wyceniona winna być odrębnie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Każda z części oceniana będzie odrębnie zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt XVII Specyfikacji.
4. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 22114300, 74274000-0, 74225000-2
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny: najniższa cena tj.
Cena = 100%
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 14.08.2008 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/08
Żagań, dnia 28 sierpnia 2008 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”Uprzejmie informuję, że w dniu 14 sierpnia 2008 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”
1) Rodzaj zamówienia – Usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 182094/2008 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy
ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3 w części I, II ,III, IV, V, VI
2) liczba wykluczonych wykonawców: 0, liczba ofert odrzuconych: 0
4. Ceny ofert:
1. cena najkorzystniejszej oferty w części I: 817,40 zł
2. cena najkorzystniejszej oferty w części II: 1159,00 zł
3. cena najkorzystniejszej oferty w części III: 1098,00 zł
4. cena najkorzystniejszej oferty w części IV: 969,90 zł
5. cena najkorzystniejszej oferty w części V: 427,00 zł
6. cena najkorzystniejszej oferty w części VI: 158,60 zł
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano w części:
I, II, III, IV, V ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Biuro Usług Geodezyjnych s.c.
adres Ul. Klasztorna 2/1, 67-120 Kożuchów
VI – ofertę nr 2 złożoną przez :
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i kartograficznych Felicjan Cytrycki
adres Ul. Zielonogórska 134a, 67-100 Nowa Sól
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę w poszczególnych częściach, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy CZĘŚĆ I 1).Cena oferty 2).Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ II 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ III 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ IV 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ V 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ VI 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % 1 Biuro Usług Geodezyjnych s.c. Ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów 1). 817,40 zł 2). 100 pkt 1). 1159,00 zł 2). 100 pkt 1). 1098,00 zł 2). 100 pkt 1). 969,90 zł 2). 100 pkt 1). 427,00 zł 2). 100 pkt 1). 292,80 zł 2). 54,16 pkt 2 Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i kartograficznych Felicjan Cytrycki Ul. Zielonogórska 134a 67-100 Nowa Sól 1). 915,00 zł 2). 89,33 pkt 1). 1451,80 zł 2). 79,83 pkt 1). 1756,80 zł 2). 62,50 pkt 1). 1342,00 zł 2). 72,27 pkt 1). 610,00 zł 2). 70,00 pkt 1). 158,60 zł 2). 100 pkt 3 Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne GEOMAP Sp. z o.o. Ul. Krośnieńska 3 65-625 Zielona Góra 1). 1098,00 zł 2). 74,44 pkt 1). 1403,00 zł 2). 82,61 pkt 1). 1891,00 zł 2). 58,06 pkt 1). 1098,00 zł 2). 88,33 pkt 1). 732,00 zł 2). 58,33 pkt 1). 256,20 zł 2). 61,90 pkt
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/02/08 Żagań, 09 września 2008 r.
Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego
Numer ogłoszenia: 208357/2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:182094- 2008
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
1. Podział nieruchomości na dwie działki;
2. Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
3. Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
4. Rozgraniczenie nieruchomości;
5. Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
Zamówienie składa się z 6 części:
CZĘŚĆ 1.
Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
CZĘŚĆ 2.
Podział nieruchomości na dwie działki;
CZĘŚĆ 3.
Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
CZĘŚĆ 4.
Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
CZĘŚĆ 5.
Rozgraniczenie nieruchomości;
CZĘŚĆ 6.
Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22114300-00
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70.000,00 zł PLN.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1. CZĘŚĆ 1.
Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 670,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 670,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 750,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 2. CZĘŚĆ 2.
Podział nieruchomości na dwie działki;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 950,00 zł
• Oferta z najniższą ceną:950,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 1190,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 3. CZĘŚĆ 3.
Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 900,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 900,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 1550,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 4. CZĘŚĆ 4.
Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 795,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 795,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 1100,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 5. CZĘŚĆ
Rozgraniczenie nieruchomości;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 350,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 350,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 600,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 6. CZĘŚĆ 6.
Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Felicjan Cytrycki, ul. Zielonogórska 134a, 67-100 Nowa Sól
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 130,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 130,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 240,00 zł
• Waluta: PLN.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługa
„Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawo zamówień publicznych;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
I.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
2. Podział nieruchomości na dwie działki;
3. Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
4. Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
5. Rozgraniczenie nieruchomości;
6. Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
II. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składnie ofert częściowych. Zamówienie składa się z 6 części:
1. Zamówienie składa się z 6 części, wyszczególnionych w pkt I.
2. Każda z części przedmiotu zamówienia wyceniona winna być odrębnie na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Każda z części oceniana będzie odrębnie zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt XVII Specyfikacji.
4. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 22114300, 74274000-0, 74225000-2
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny: najniższa cena tj.
Cena = 100%
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 14.08.2008 roku o godz. 10:00. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/2/08
Żagań, dnia 28 sierpnia 2008 r.
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”Uprzejmie informuję, że w dniu 14 sierpnia 2008 r. o godzinie 10:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiajacego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 068 477 79 01, 068 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego”
1) Rodzaj zamówienia – Usługa
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 182094/2008 oraz na stronie Zamawiajacego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy
ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 3 w części I, II ,III, IV, V, VI
2) liczba wykluczonych wykonawców: 0, liczba ofert odrzuconych: 0
4. Ceny ofert:
1. cena najkorzystniejszej oferty w części I: 817,40 zł
2. cena najkorzystniejszej oferty w części II: 1159,00 zł
3. cena najkorzystniejszej oferty w części III: 1098,00 zł
4. cena najkorzystniejszej oferty w części IV: 969,90 zł
5. cena najkorzystniejszej oferty w części V: 427,00 zł
6. cena najkorzystniejszej oferty w części VI: 158,60 zł
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano w części:
I, II, III, IV, V ofertę numer 1 złożoną przez
firma (nazwa) Biuro Usług Geodezyjnych s.c.
adres Ul. Klasztorna 2/1, 67-120 Kożuchów
VI – ofertę nr 2 złożoną przez :
firma (nazwa) Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i kartograficznych Felicjan Cytrycki
adres Ul. Zielonogórska 134a, 67-100 Nowa Sól
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę w poszczególnych częściach, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy CZĘŚĆ I 1).Cena oferty 2).Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ II 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ III 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ IV 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ V 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % CZĘŚĆ VI 1.Cena oferty 2.Uzyskane punkty CENA – 100 % 1 Biuro Usług Geodezyjnych s.c. Ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów 1). 817,40 zł 2). 100 pkt 1). 1159,00 zł 2). 100 pkt 1). 1098,00 zł 2). 100 pkt 1). 969,90 zł 2). 100 pkt 1). 427,00 zł 2). 100 pkt 1). 292,80 zł 2). 54,16 pkt 2 Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i kartograficznych Felicjan Cytrycki Ul. Zielonogórska 134a 67-100 Nowa Sól 1). 915,00 zł 2). 89,33 pkt 1). 1451,80 zł 2). 79,83 pkt 1). 1756,80 zł 2). 62,50 pkt 1). 1342,00 zł 2). 72,27 pkt 1). 610,00 zł 2). 70,00 pkt 1). 158,60 zł 2). 100 pkt 3 Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzne GEOMAP Sp. z o.o. Ul. Krośnieńska 3 65-625 Zielona Góra 1). 1098,00 zł 2). 74,44 pkt 1). 1403,00 zł 2). 82,61 pkt 1). 1891,00 zł 2). 58,06 pkt 1). 1098,00 zł 2). 88,33 pkt 1). 732,00 zł 2). 58,33 pkt 1). 256,20 zł 2). 61,90 pkt
Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/U/02/08 Żagań, 09 września 2008 r.
Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego
Numer ogłoszenia: 208357/2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:182094- 2008
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
1. Podział nieruchomości na dwie działki;
2. Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
3. Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
4. Rozgraniczenie nieruchomości;
5. Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
Zamówienie składa się z 6 części:
CZĘŚĆ 1.
Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
CZĘŚĆ 2.
Podział nieruchomości na dwie działki;
CZĘŚĆ 3.
Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
CZĘŚĆ 4.
Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
CZĘŚĆ 5.
Rozgraniczenie nieruchomości;
CZĘŚĆ 6.
Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22114300-00
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 70.000,00 zł PLN.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV. 1. CZĘŚĆ 1.
Wznowienie granic nieruchomości wraz z aktualizacją stanu w zakresie ewidencji gruntów i budynków;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 670,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 670,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 750,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 2. CZĘŚĆ 2.
Podział nieruchomości na dwie działki;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 950,00 zł
• Oferta z najniższą ceną:950,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 1190,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 3. CZĘŚĆ 3.
Podział nieruchomości na więcej niż dwie działki;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 900,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 900,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 1550,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 4. CZĘŚĆ 4.
Opracowanie dokumentacji działek siedliskowych i rentowych dla byłych rolników i ich następców prawnych wraz
z aktualizacją operatu ewidencyjnego i mapy sytuacyjnej w skali 1:1000 lub 1:500 w zakresie budynków;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 795,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 795,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 1100,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 5. CZĘŚĆ
Rozgraniczenie nieruchomości;
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Biuro Usług Geodezyjnych s.c. ul. Klasztorna 2/1 67-120 Kożuchów
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 350,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 350,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 600,00 zł
• Waluta: PLN.
IV. 6. CZĘŚĆ 6.
Prace geodezyjne nietypowe (kameralne, terenowe).
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2008.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych Felicjan Cytrycki, ul. Zielonogórska 134a, 67-100 Nowa Sól
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
• Cena wybranej oferty: 130,00 zł
• Oferta z najniższą ceną: 130,00 zł / oferta z najwyższą ceną: 240,00 zł
• Waluta: PLN.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu ŻagańskiegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie opracowań geodezyjnych na grunty Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Fibich-Muszyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-08-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Fibich-Muszyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-08-06 08:32:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-08-06 08:35:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2008-08-06 00:00:00 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3443 raz(y) |