ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa”

Szczegóły informacji

„Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-06-20 08:00:00

Ogłoszono dnia: 2008-05-20 przez Joanna Fibich-Muszyńska

Treść:

Znak sprawy: PSG-I-343/ZP/RB/1/08
Numer ogłoszenia: 105872-2008
Żagań, dnia 20 maja 2008 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Roboty budowlane
„Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa”
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (0-68) 477 79 01, FAX (0-68) 477 79 16; 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 11655;) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Remont wiaduktu dla pieszych w ciągu ulicy Ogrodowej w miejscowości Iłowa”
Roboty wyspecyfikowano z podziałem na następujące elementy:
Roboty rozbiórkowe:
1. Oczyszczenie obiektu z zalegających na nim liści, roślinności, humusu oraz wykarczowanie krzewów, które rosną na obiekcie i najbliższym jego otoczeniu;
2. Rozebranie wszystkich odspojonych i uszkodzonych elementów wyposażenia wiaduktu, w szczególności skrajne murki ceglane, pozostałe fragmenty balustrady;
3. Rozebranie mocno skorodowanych łuków betonowych wzmocnionych siatką stalową, które dodatkowo ograniczają dostęp do dźwigarów głównych przęseł;
4. Demontaż w całości górnej części konstrukcji pagody z odstawieniem konstrukcji na plac obok wiaduktu:
5. Rozebranie uszkodzonych elementów poszycia i konstrukcji dachu pagody:
6. Rozebranie słupów ceglanych podtrzymujących dach pagody;
7. Rozebranie ceglanej nawierzchni górnej podestów i spoczników;
8. Demontaż betonowych stopni biegów schodowych;
9. Demontaż wszystkich stalowych dźwigarów głównych
Roboty naprawcze:
1. Wymiana na nowe wszystkich dźwigarów stalowych w przęsłach nr 1 i 2 oraz 4 i 5, wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego;
2. Wykonanie i montaż żelbetonowej płyty pomostowej jako ustroju nośnego przesła środkowego nr 3;
3. Wymiana zniszczonych i uzupełnienie brakujących betonowych stopni we wszystkich biegach schodowych( wzorując się na istniejących)
4. Ułożenie nowej poziomej izolacji przeciwwodnej na prześle środkowym i na podestach oraz odtwarzanie nawierzchni z cegły;
5. Montaż elementów odwodnienia przęsła środkowego,
6. Wykonanie nowych murków skrajnych na obiekcie i uzupełnienie wszystkich ubytków cegieł i spoin w elementach murowych;
7. Wykonanie nowych balustrad z odtworzeniem betonowych tralek i betonowego pochwytu w oparciu o elementy istniejące na obiekcie;
8. Odtworzenie betonowych łuków ozdobnych pod przęsłami wiaduktu betonem natryskowym (np. przez torkretowanie) ze wzmocnieniem siatką stalową;
9. Montaż ceglanych słupów podtrzymujących konstrukcję pagody;
10. Naprawa drewnianej konstrukcji więźby dachowej pagody oraz uzupełnienie poszycia dachu (łaty drewniane, papa, brakujące dachówki ceramiczne);
11. Montaż naprawionej konstrukcji dachu pagody;
12. Odtwarzanie tynków ozdobnych na ścianach bocznych konstrukcji wiaduktu i na murkach skrajnych;
13. Wykonanie zabezpieczenia konstrukcji ceglanej odpowiednimi środkami do zabezpieczeń powierzchniowych murów1. ceglanych ( hydrofobizacja).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i „specyfikacji technicznej wykonania o odbioru robót” opracowanej przez Biuro Projektów i Ekspertyz Budownictwa Komunikacyjnego Z. Kokoszka z siedzibą w Starym Kisielinie przy ul. Uroczna 3.
Przedmiar robót, Dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45.00.00.00-7
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 października 2008 r
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz niniejszej specyfikacji;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. . tj. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości 150.000,00 zl z zakresu będącego przedmiotem niniejszego postępowania polegającą na: budowie, przebudowie lub remoncie wiaduktów i mostów. Roboty, o których mowa powyżej muszą zostać potwierdzone dokumentami o wykonaniu z należytą starannością;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 .zł
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę;
c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
d) Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie,
że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę;
e) Wykazu co najmniej jednej roboty budowlanej z każdego zakresu będącego przedmiotem niniejszego postępowania wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie, przebudowie lub remoncie wiaduktów z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg. załącznika nr 4 do specyfikacji. W przypadku składnia oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie;
f) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000 zł . W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
g) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryterium oceny: najniższa cena tj. Cena ryczałtowa brutto = 100%,
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 11.06.2008 roku o godz. 10:30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Joanna Fibich-Muszyńska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Fibich-Muszyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-05-20 11:55:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-05-20 13:41:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-05-20 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3897 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony