ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2013 ZP.272.22.2012Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2013 ZP.272.22.2012

Szczegóły informacji

Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2013 ZP.272.22.2012

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Finansowanie: DOSTAWY

Nr UZP: 263059-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-20 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-20 09:30:00

Ogłoszono dnia: 2012-12-12 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.powiatzaganski.pl
________________________________________
Żagań: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2013
Numer ogłoszenia: 263059 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żagański , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4777901.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa paliw płynnych dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu na rok 2013 w podziale na Zadanie 1: benzyna bezołowiowa 95 w ilości 1690 litrów (do samochodu służbowego SEICENTO i do sprzętu kosy, piły, płyta wibracyjna) Zadanie 2: olej napędowy w ilości 24840 litrów (do samochodów brygadowych, do samochodu Renault Kangoo, koparko- ładowarki, ciągników i do remontera) 2. Dostawy dla zadania 1 i 2 będą realizowane na zasadzie: a) doraźnych tankowań do zbiornika pojazdów i maszyn na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Żagań, woj. lubuskie b) doraźnych tankowań do kanistrów (paliwo przeznaczone do sprzętu) na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w m. Żagań, woj. lubuskie 3. Dostawy odbywać się będą w transakcjach bezgotówkowych. 4. Z przypadku niezrealizowania zakupu ilości paliw określonych w ppkt 1 Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać normom: - PN-EN 228 dla benzyny bezołowiowej - PN-EN 590 dla oleju napędowego. 6. Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 Nr 221 poz. 1441).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-12 09:42:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-12 09:44:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-03 13:18:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2042 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony