ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: PRZEBUDOWA MOSTU NAD KANAŁEM RZEKI BÓBR W CIĄGU ULICY ŻELAZNEJ W KM 0+510 DROGI POWIATOWEJ NR 1064 w m. ŻAGAŃ ZP.272.14.2012Drukuj informację Zamówienie publiczne: PRZEBUDOWA MOSTU NAD KANAŁEM RZEKI BÓBR W CIĄGU ULICY ŻELAZNEJ W KM 0+510 DROGI POWIATOWEJ NR 1064 w m. ŻAGAŃ ZP.272.14.2012

Szczegóły informacji

PRZEBUDOWA MOSTU NAD KANAŁEM RZEKI BÓBR W CIĄGU ULICY ŻELAZNEJ W KM 0+510 DROGI POWIATOWEJ NR 1064 w m. ŻAGAŃ ZP.272.14.2012

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2012-05-29 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.powiatzaganski.pl

Żagań: PRZEBUDOWA MOSTU NAD KANAŁEM RZEKI BÓBR W CIĄGU ULICY ŻELAZNEJ W KM 0+510 DROGI POWIATOWEJ NR 1064 w m. ŻAGAŃ
Numer ogłoszenia: 119069 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA MOSTU NAD KANAŁEM RZEKI BÓBR W CIĄGU ULICY ŻELAZNEJ W KM 0+510 DROGI POWIATOWEJ NR 1064 w m. ŻAGAŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań 2. Zakres prac : Przebudowa mostu polegać będzie głównie na wykonaniu nowej konstrukcji pomostu (stalowe podłużnice i poprzecznice zespolone z żelbetową płytą) I. PRACE ROZBIÓRKOWE NA ISTNIEJĄCYM MOŚCIE: - frezowanie nawierzchni na moście i na dojazdach - rozbiórka konstrukcji jezdni na moście i na dojazdach, - rozbiórka konstrukcji istniejącego pomostu, - skucie skrzydełek i ścianki żwirowej betonowych przyczółków. II. PRACE MONTAŻOWE - wymiana stalowych poprzecznic i podłużnic, - wykonanie żelbetowej płyty pomostowej i płyt przejściowych na dojazdach, - wykonanie ścianek żwirowych i części skrzydełek przyczółków, - wykonanie izolacji poziomej na płycie i na płytach przejściowych z papy zgrzewalnej, - montaż istniejących balustrad stalowych na moście, - wykonanie warstw nawierzchni jezdni wraz z korektą dojazdów do obiektu, - wykonanie prac związanych z zabezpieczeniem oraz estetyką skarp, - uporządkowanie terenu budowy. Po wykonaniu prac budowlanych most będzie posiadał nośność klasy C zgodnie z PN-85/S-10030. Obiekty mostowe. Obciążenia. Lokalizacja mostu ani żadne jego zasadnicze parametry geometryczne nie ulegną zmianie. Obiekt będzie posiadał następujące parametry techniczne: - całkowita długość obiektu ze skrzydłami 47,01 m - rozpiętość teoretyczna przęsła w osi konstrukcji 35,5 m, - szerokość całkowita pomostu 10,43 m, - szerokość całkowita jezdni 5,95 m, - warstwa ścieralna SMA11 gr. 4 cm, - warstwa wiążąca MA11 gr. 4 cm, - kategoria ruchu KR3, - krawężnik kamienny typ A, 18 x 20 cm, - klasa obciążeń klasa C zgodnie z [1] - konstrukcja nośna istniejące stalowe dźwigary kratowe o zmiennej wysokości, - posadowienie istniejące masywne przyczółki żelbetowe i żelbetowo kamienne, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej przez Biuro Projektów i Ekspertyz Budownictwa Komunikacyjnego Z. Kokoszka. 4. Kosztorys ślepy / przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. 5. Kosztorys ślepy / przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 6. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00. 7. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 9. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10-6, 45.22.11.11-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 czerwca 2012r. do godz. 09:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c. kwotę gwarancji lub poręczenia; d. termin ważności gwarancji lub poręczenia; e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 18 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Wadium - Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu mostu, o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Harmonogram rzeczowo - finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY 1.2.1. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy; b) przekazanie dokumentów budowy. 1.2.2. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) istotne braki lub błędy w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; b) uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; c) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje; d) przedłużenie procedury przetargowej; e) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.); f) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości; g) technologię wykonywania robót; h) zmiany stanu prawnego; i) warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć; j) niesprzyjające warunki atmosferyczne; k) wykopaliska uniemożliwiające wykonywanie robót; l) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej; m) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 1.2.3. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Żagań, dnia 13 czerwca 2012 r.
ZP.272.14.2012


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań”.
Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

Pytanie nr 1.
Jaki jest projektowany zestaw zabezpieczenia antykorozyjnego dla istniejących i przewidzianych do pozostawienia lub ponownego wbudowania elementów konstrukcji mostu (dźwigary kratowe nito-wane, łożyska mostowe, istniejące poręcze mostowe spawane do ponownego montażu) ? Proszę o podanie grubości i rodzaju specyfikowanych warstw lub grubość docelową zabezpieczenia antykorozyjnego dla tych elementów konstrukcji.

Pytanie nr2
Jaki jest projektowany zestaw zabezpieczenia antykorozyjnego dla nowo projektowanych
elementów konstrukcji pomostu :rusztu składającego się z poprzecznic z łącznikami zespalającymi, podłużnic i blach „trójkątnych”? Proszę o podanie grubości i rodzaju specyfikowanych warstw zabezpieczenia antykorozyjnego i grubość całkowitą zabezpieczenia antykorozyjnego dla tych ele-mentów konstrukcji.

Odpowiedź 1 i 2:
Do wykonania powłok malarskich należy stosować trójwarstwowe zestawy malarskie składające się z warstw:
− gruntującej – o grubości suchej powłoki 50-70μm
− międzywarstwy – o grubości suchej powłoki 50-100μm
− nawierzchniowej – o grubości suchej powłoki 50-100μm
Łączna grubość wszystkich warstw powłoki w stanie suchym musi wynosić co najmniej 240μm.
Właściwości materiałów powłok musza być zgodne z kartami technicznymi produktów sporządzonymi przez ich Producenta. Karty te należy przedłożyć Inżynierowi przy uzyskiwaniu jego akceptacji dla dobranego zestawu malarskiego.
Nie przewiduje się metalizacji konstrukcji.

Pytanie nr3
Jakie jest projektowane zabezpieczenie antykorozyjne dla głównych styków montażowych na połączeniu starych i nowych elementów przebudowywanej konstrukcji mostu poprzez zastąpienie istniejących nitów przez śruby do połączeń sprężanych. ?
Odpowiedź 3:
Przewiduje się zabezpieczenie antykorozyjne na zewnątrz takie same jak dla nowych i ist-niejących elementów konstrukcji stalowych.



Pytanie nr 4
Czy projektowane ww. w pytaniu nr3 główne styki montażowe mają „mają pracować” jako styki cierne?
Odpowiedź 4:
Po demontażu istniejących elementów projektant podejmie decyzję, czy połączenie będzie połączeniem ciernym, czy zwykłym. Przy połączeniu zwykłym dopuszcza się zastosowanie śrub zwykłych.

Pytanie nr 5
Jakie maja być wymiary żeber z bl. Gr. 12mm poz. Nr 4 na rys. nr 11 PW „Ruszt Stalowy” ?
Występuje rozbieżność wymiarów na rysunku z wymiarami w Tabeli Zestawieniowej wymienianych elementów konstrukcji stalowej.
Odpowiedź 5:
Poz. nr 4 w tabeli elementów zestawczych jest błąd w podanej długości zamiast 0,930 mm po-winno być 0,590 mm, błąd nie wpływa na zmianę przedmiaru.


Pytanie nr 6
Czy Zamawiający uzgodnił z właścicielem bądź zarządcą sieci gazowej występującej na moście zakres robót związanych z remontem a ingerującym w istniejącą sieć gazową?
Odpowiedź 6:
TAK uzgodnił – Zamawiający załącza w formie załącznika do n/n pisma na stronie interneto-wej skan uzgodnień projektowanej przebudowy mostu z Dolnośląskiej Spółki Gazownictwa Sp z o.o. – oddział Zgorzelec.


Pytanie nr 7
Czy Zamawiający posiada wiedzę, jaki jest stan techniczny gazociągu przebiegającego przez obiekt ?
Odpowiedź 7:
Nie posiada wiedzy. Na wykonawcy robót ciąży obowiązek przedstawienia sposobu i wykonania zabezpieczenia istniejącego gazociągu we współpracy i zgodnie z wymaganiami narzuconymi przez właściciela sieci. Poz. 61 kosztorysu jest przewidziana jako ryczałtowa i Zamawiający nie narzuca żadnego sposobu zabezpieczenia gazociągu. Z tego też względu Projektant nie widzi konieczności szczegółowego opisywania tej pozycji w ST. Specyfikacja 20.02.16 znalazła się w dokumentacji projektowej omyłkowo i jest nieważna.


Pytanie nr 8
Pod jakim ciśnieniem tłoczony jest gaz w instalacji przebiegającej przez obiekt? Czy istniejąca insta-lacja gazu na obiekcie wykonana jest z rur metalowych czy z odpowiednich rur z tworzyw sztucznych? Ile lat ma gazociąg przebiegający przez obiekt?
Odpowiedź 8:
Szczegółowe informacje należy uzyskać u właściciela sieci.


Pytanie nr 9
W jakim okresie ( datowanie?) wykonano istniejącym nitowany obiekt mostowy?
Odpowiedź 9:
Nie jest znany rok budowy konstrukcji stalowej. Należy przyjąć, że przed 1945 r.


Pytanie nr 10
Czy projektowana Przebudowa Mostu ma być wykonywana na podstawie Pozwolenia na Budowę czy też na Zgłoszenie zamiaru wykonania robót remontowych?
Odpowiedź 10:
Jest pozwolenie na budowę.


Pytanie nr 11
Czy ryczałtowy, co do wartości kontrakt –umowa ma być za zapłacona jedną końcowa fakturą czy Zamawiający przewiduje płatności częściowe za wykonane elementy robót na podstawie
Załącznika nr5:”Harmonogram rzeczowo-finansowy dla zadania”
Odpowiedź 11:
Zgodnie z zapisami w „Istotnych dla stron postanowieniach umowy“ stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ zadanie zostanie roliczane fakturą kończową w formie wynagrodzenia ryczałtowego.



Pytanie nr 12
Czy załącznik nr 7 do SIWZ „Istotne dla stron postanowienia umowy” należy traktować, jako pro-jekt Umowy dla przyszłego Wykonawcy?
Odpowiedź 12:
Zamawiający informuje, że umowa z Wykonawcą zostanie zawarte na wymienionych w „Istot-nych dla stron postanowień umowy“ stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ warunkach.

Pytanie nr 13
Czy Zamawiający uporządkuje ?? zapisy w SST z zapisami na rysunkach technicznych PW i Kosztorysie Ślepym, co do :
--- projektowanych gatunków stali, z jakich ma być wykonanie zbrojenie płyty pomostowej , ścianek zaplecznych i płyt przejściowych
--- gatunków stali konstrukcyjnej dla nowo projektowanego rusztu stalowego
Odpowiedź 13:
a) stal zbrojeniowa - w specyfikacji technicznej, opisie technicznym i kosztorysie należy stosować stal zbrojeniową klasy AIIIN np., BSt500S,
b) stal konstrukcyjna - w specyfikacji technicznej, opisie technicznym i kosztorysie należy przyjąć stal konstrukcyjną z klasy AI (np. dawny symbol St3S według PN-82/S-10052),
c) Gatunki stali mogą być stosowane pod warunkiem uzyskania Aprobaty Technicznej wydanej przez upoważnioną jednostkę naukowo-badawczą (np. IBDiM), na podstawie wyników badań wykonanych zgodnie z wymaganiami odpowiednich norm. Zastosowanie stali innych gatunków niż określono w Dokumentacji Projektowej wymaga zgody Inżyniera oraz Projektanta.
d) Zamawiający odstępuje od konieczności odbioru konstrukcji stalowej przez Komisarza Odbiorczego Ministerstwa Infrastruktury.
e) W ST M.14.01.02. punkt 2. Materiały, zapis dot. „Przewiduje się wykonanie dwóch dźwigarów z dwuteowników 450.” został umieszczony omyłkowo i nie obowiązuje.

Pytanie 14:
1. Czy zamieszczone w SIWZ działy ST odnośnie:
• M.14.01.02. WYKONANIE I MONTAŻ KONSTRUKCJI STALOWEJ
• M.20.02.16. PRZEŁOŻENIE SIECI ENERGETYCZNEJ
• M.14.02.02. POWŁOKI MALARSKIE KONSTRUKCJI STALOWEJ

odnoszą się do zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego dokumentacji na wykonanie zadanie: Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań”, czy też znalazły się tam omyłkowo.
Proszę o zamieszczenie na stronie Zamawiającego prawidłowej :
1. ST na Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej odpowiadającej PW.
2. ST na Wykonanie powłok malarskich oraz sposobu zabezpieczenia konstrukcji stalowych starych i nowo wbudowanych.

Dostosowanie się do wymagań M.14.01.02. w formie przedstawionej na stronie Zamawiającego w punkcie „Wyroby ze stali konstrukcyjnej gatunków zgodnych z PN-S-10052 przeznaczone do wyt-worzenia stalowej konstrukcji mostowej podlegają odbiorowi dokonywanemu przez Komisarza Odbiorczego.
Wytwórca Konstrukcji powinien w porozumieniu z Inżynierem powiadomić Komisarza Odbiorczego o złożeniu zamówienia u Wytwórcy stali konstrukcyjnej. Powiadomienie komisarza powinno wyprzedzać co najmniej na 15 dni termin rozpoczęcia wytwarzania stali. Wytop stali konstrukcyjnej i jej przetwarzanie na wyroby nie
może rozpocząć się bez zgody i zatwierdzenia technologii przez Komisarza Odbiorczego.”
w kontekście użycia powszechnie stosowanej stali St3S ( zgodnie z projektem) w naszej opinii jest bezzasadne.
Poza tym ST mówi o innej stali i innych przekrojach niż te z projektu.

Zawarte w ST M.14.02.02. POWŁOKI MALARSKIE KONSTRUKCJI STALOWEJ zapisy sugerują wykonanie metalizacji starych konstrukcji na budowie gdyż zapisana grubość powłok ma-larskich wynosząca 170 μm bez wykonania metalizacji jest niewystarczająca.
Jaka ma być ewentualnie grubość metalizacji? Jaka ma być grubość powłoki malarskiej bez metali-zacji.?

PB, PT, ST i opisy do nich powinny być spójne i odnosić się do konkretnego Zamówienia.

Odpowiedź 14:
Odpowiedź na powyższe zapytanie została ujęta w odpowiedziach nr 1, 2, 3, 7, 13.



UWAGA!
W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM ZAMAWIAJĄCY PRZEDŁUŻA TERMIN SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ 20 CZERWCA 2012 r. GODZ. 09:00,
z jednoczesną zmianą terminu wniesienia wadium do dnia 20 czerwca 2012 r. do godz. 09:00, i zmianą terminu otwarcia ofert na dzień 20 czerwca 2012 na godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego.

 
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 119069-2012 z dnia 2012-05-29 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań 2. Zakres prac : Przebudowa mostu polegać będzie...
Termin składania ofert: 2012-06-18
________________________________________
Numer ogłoszenia: 129281 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 119069 - 2012 data 29.05.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
• W ogłoszeniu jest: III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 czerwca 2012r. do godz. 09:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c. kwotę gwarancji lub poręczenia; d. termin ważności gwarancji lub poręczenia; e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 18 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Wadium - Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
• W ogłoszeniu powinno być: III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium. 1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 złotych (słownie: szesnaście tysięcy złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.); 2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 20 czerwca 2012r. do godz. 09:00 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c. kwotę gwarancji lub poręczenia; d. termin ważności gwarancji lub poręczenia; e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 18 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem Wadium - Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem Wadium - Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium: a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy; b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego; 10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
• Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
• W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 18..
• W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań pok. 18..


Znak sprawy: ZP.272.14.2012 Żagań, dnia 27 czerwca 2012 r.


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą
„Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań”.


Informuję że w dniu 20 czerwca 2012 r. o godzinie 9:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie pn. „Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań”.

Najkorzystniejsza oferta została złożona na kwotę w wysokości 1.022.167,75 zł brutto i przewyższa wartość tj. 983.971,27zł brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację w/w zadania


W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 nr 113 poz. 759 ze zmianami) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Przebudowa mostu nad kanałem rzeki Bóbr w ciągu ulicy Żelaznej w km 0+510 drogi powiatowej nr 1064 w m. Żagań”.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony