ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów PSG.27.9.2011.ZPDrukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów PSG.27.9.2011.ZP

Szczegóły informacji

Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów PSG.27.9.2011.ZP

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: ZARZĄD POWIATU ŻAGAŃSKIEGO

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2011-05-17 przez Magdalena Rodenko

Treść:

Znak sprawy: PSG.27.9.2011.ZP
Numer ogłoszenia w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych:139333-2011 z dnia 17 maja 2011 r.

Żagań, dnia 17 maja 2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
„Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów”
I Nazwa i adres Zamawiającego
Zarząd Powiatu Żagańskiego
ul. D w o r c o w a 3 9
6 8 – 1 0 0 Ż A G A Ń
www.powiatzaganski.pl, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
TEL. (68) 477 79 01, (68) 477 79 16; FAX 477 79 20,
NIP 924-16-33-119
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
II Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 10 ust 1 oraz art. 39-46 Prawa zamówień publicznych;
III Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.bip.powiatzaganski.pl

IV Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów”
2. Zakres prac :
Przebudowa polegała będzie na rozbiórce istniejącego obiektu o długości 23,61 m i wykonanie w jego miejscu nowego obiektu jednoprzęsłowego o długości całkowitej 25,20 m, opartego na masywnych żelbetowych przyczółkach.
Po przebudowie most będzie przenosił obciążenia zmienne klasy B wg PN-85/S-10030. Szerokość całkowita pomostu będzie wynosiła 10,30m, szerokość jezdni na obiekcie 6,00 m z obustronnymi opaskami po 0,5 m oraz jednostronnym chodnikiem o szerokości 1,5 m.
Ustrój nośny mostu schemacie statycznym belki swobodnie podpartej o konstrukcji płytowo- belkowej z betonu sprężonego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej przez „ASPEKT” Sp z o.o., ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno.
4. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy.
5. Kosztorys ślepy / przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi – Rozdział II specyfikacji.
6. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 – 15.00.
7. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ.
8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej.
9. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy.

10. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
45221111-3 – roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

V Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI Termin wykonania zamówienia
od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2011 r.
VII Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy dotyczące:
1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu mostu, wiaduktu, estakady lub kładki o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowalnej i prawidłowo ukończone.

3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca musi wykazać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto.
2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy.

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ – WYMAGANE OD WYKONAWCÓW W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. INNE DOKUMENTY WYMAGANE W OFERCIE.

1.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 – wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat minimum jedną robotę budowlaną w zakresie budowy, przebudowy lub remontu mostu, wiaduktu, estakady lub kładki o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, wg wzoru – zał. nr 3 SIWZ W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek może być spełniony łącznie.
3) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Jeżeli przedstawiona polisa nie została opłacona w dniu jej zawarcia (gotówką) celem udokumentowania jej opłaty należy przedłożyć np. dowód jej opłaty względnie poszczególnych rat.
2.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy – wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
5) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ – dotyczy wyłącznie osób fizycznych). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
6) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
7) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę.
4.Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty:
8) Harmonogram rzeczowo – finansowy obejmujący wszystkie roboty niezbędne do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
9) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 7 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.
5.Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

WYKONAWCY ZAGRANICZNI
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX pkt 3 ppkt 5), 6), 7), SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;

2.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt X ppkt 1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
VIII Informacja na temat wadium
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
1. Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 32.000,00 złotych (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późń. zm.);
2. Wadium zgodnie z art. 45. ust. 3 ustawy musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 02 czerwca 2011r. do godz. 09:00
3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a. nazwa dającego zlecenia udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;
b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
c. kwotę gwarancji lub poręczenia;
d. termin ważności gwarancji lub poręczenia;
e. zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
2) wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
4. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu zostanie ono zdeponowane w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego w odrębnej kopercie z dopiskiem „Wadium –Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów”.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do podanego w pkt 2 terminu znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Żaganiu BZ WBK nr 81 1090 2558 0000 0001 0335 4896 z dopiskiem „Wadium –Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów”.
7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Zamawiający zwraca wadium:
a. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy;
b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano;
c. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza – Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego;
10. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie później niż 7 dni przed upływem ważności wadium wezwie Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skierowane zostanie jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty niniejszego postępowania Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny:
Cena (cena brutto) – 100%.
Lc=Comin/Cobad x Kp x Wc
gdzie:
Comin – najniższa cena brutto oferowana
Cobad – cena brutto oferty badanej
Kp – współczynnik proporcjonalności, równy 100
Wc – waga (znaczenie) kryterium ceny, równa 100%

Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.

2. Zamawiający wybierze ofertę , która uzyska największą ilość punktów zgodnie z wzorem określonym w ppkt 1.
3. Zamawiający poprawi omyłki, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców zgodnie z art. 92 ustawy. Wybranemu Wykonawcy Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.
X Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój nr 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 02 czerwca 2011 roku o godz. 09:00. Oferty złożone po terminie zwraca się zgodnie z art. 84 ust. 2 ustwy pzp.
XI Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
3. Odmowa wyrażenia zgody, o której mowa w ppkt 2 nie powoduje utraty wadium.
4. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
XII Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie Dotyczy
XIII Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Nie Dotyczy
XIV Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie Dotyczy
XV Informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
XVI Zaliczki - Czy przewiduje się udzielanie zaliczek na poczet zamówienia
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet zamówienia
XVII Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią ososby niepełnosprawne

Nie X
Tak - nalezy przedłożyć / nie należy przedkładać oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu ponad 50%

XVIII Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu / programu ze środków Unii Europejskiej
Nie Dotyczy
XVIII Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówieni a, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Nie X Tak



Żagań, dnia 24 maja 2011r.

Zamawiający informuje, że zmienia zapis w §19 załącznika nr 7 do SIWZ „Istotnych dla Stron Postanowień Umowy” dotyczący wykazu załączników stanowiących integralną część umowy:

Jest „1) kosztorys ofertowy” winno być „1) harmonogram rzeczowo – finansowy”
 
Zamieszczony omyłkowo.



Żagań, dnia 26 maja 2011 r.
PSG.27.9.2011.ZP


Do uczestników przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów”.

Informujemy, że wpłynęły do Zamawiającego pytania o następującej treści:

Pytanie 1:
Prosimy o weryfikację przedmiaru w zakresie robót drogowych:
- błędnie została określona ilość betonu na ławy pod krawężnik - poz. 140;
- błędnie została określona ilość betonu na ławę pod obrzeże - poz. 140.
Pytanie 2:
Prosimy o wyjaśnienie jakim krawężnikiem należy oddzielić jezdnię od chodnika. Na rysunku szczegółów pokazany jest krawężnik betonowy 20x30, taki też jest wskazany w opisie technicznym, natomiast w Przedmiarach jest krawężnik kamienny.
Pytanie 3:
Prosimy o uzupełnienie przedmiaru Robót drogowych o pozycję związaną z wykonaniem poboczy z destruktu bitumicznego.
Pytanie 4:
Prosimy o uzupełnienie przedmiaru Robót Drogowych o pozycję dotyczącą podbudowy pod chodnik (zjazd) - poz.136.
Pytanie 5:
Prosimy o weryfikacje przedmiaru w części dotyczącej robót drogowych poz. 129, 130, 133. Analiza planu sytuacyjnego wykazała iż rzeczywiste powierzchnie konstrukcji nawierzchni wskazane w PT są wyższe niż wskazane w przedmiarze.
Pytanie 6:
Zapisy STWIOR dotyczące cech technicznych oraz jakościowych mieszanek mineralno – bitumicznych odnoszą się do wycofanych norm. Zgodnie z zapisami ustawy o zamówieniach Publicznych rozdział 2 art. 30 Zamawiający zobowiązany jest do zachowania zapisów PN przenoszących wymagania Norm Europejskich. Zgodnie z tymi zapisami prosimy o zmianę wymagań odnoszących się do kruszyw oraz mieszanek asfaltowych, na wymagania zawarte w wytycznych WT 1 z 2010 r – Kruszywa do mieszanek asfaltowych oraz WT 2 z 2010 Mieszanki Asfaltowe, jako zapisów zgodnych z Ustawą.
Pytanie 7:
W specyfikacji technicznej oraz w opisie technicznym jest zapis informujący o zabudowie ścianką szczelną dla obu fundamentów, co jest uzasadnione ze względu na wysoki poziom wody gruntowej. W przedmiarach i na rysunkach ujęto tylko ściankę na przyczółku nr 1. Prosimy o wyjaśnienie dlaczego nie ujęto w przedmiarach ścianki szczelnej dla przyczółka nr 2.
Pytanie 8:
W dokumentacji jest informacja o bariero-poręczy sztywnej typu mostowego o wysokości 1,10 m. Wg katalogu występują różne rodzaje bariero-poręczy o tej wysokości. Prosimy o uszczegółowienie typu bariero poręczy.
Pytanie 9:
Prosimy o uszczegółowienie wymiarów deski gzymsowej profilowanej.
Pytanie 10:
Grubość asfaltu twardo lanego wg przekroju poprzecznego przęsła wynosi 4 cm, wg przedmiaru 4,5 cm natomiast wg opisu technicznego 5 cm. Prosimy o uszczegółowienie grubości asfaltu twardo lanego.
Pytanie 11:
Prosimy o podanie grubości narzutu kamiennego w poz. 117 przedmiaru.
Pytanie 12:
W poz. 98 przedmiaru jest 8 szt. łożysk. Wg rysunków ilość łożysk to 4 sztuki. Prosimy o potwierdzenie ilości 4 szt. i zmianę w przedmiarze.
Pytanie 13:
W poz. 1 przedmiaru należy wycenić rozbiórkę istniejących fundamentów. Brak jest jakichkolwiek danych. Na jakiej podstawie Wykonawca ma oszacować wartość tej roboty? Czy jest możliwość uzupełnienia dokumentacji?
Pytanie 14:
W poz. 34 przedmiaru ilość zbrojenia to 0,293t. Wg rysunków zbrojeniowych ilość zbrojenia powinna wynosić w tej pozycji 2,115t , tak jak w pozycji 33. Prosimy o potwierdzenie ilości 2,115t i zmianę w przedmiarze.
Pytanie 15:
Jaka ma być klasa betonu kap chodnikowych?
• Wg opisu projektu wykonawczego: C30/37 (B35)
• Wg rys. M-PW-21: C25/30 (B30)
• Wg SST str. 3: C25/30 (B35)
• Wg SST str. 78: C25/30 (B30)
Pytanie 16:
Jaka ma być klasa betonu kap chodnikowych?
• Wg SST: C25/30 (B30)
• Wg rys. M-PW-22 pod zestawieniem stali: (B45)
• Wg rys. M-PW-22 opis warstw (przekrój A-A): C25/30
Pytanie 17:
Prosimy o uszczegółowienie nawierzchni na chodniku:
• W poz. 92 przedmiaru jest nawierzchnia z żywic epoksydowo-poliuretanowych grubości 5mm.
• Wg opisu PW na chodnikach zaprojektowano nawierzchnię bitumiczno-polimerową o grubości 6mm.
• Wg SST grubość nawierzchni na bazie kationowej emulsji bitumicznej modyfikowanej polimerami wynosi 0,5cm.
• Na rysunku M-PW-05 jest nawierzchnia bit.-polimerowa gr. 6mm.
Pytanie 18:
Jaka jest grubość nawierzchni z asfaltu twardolanego na moście (warstwa wiążąca)?
• Wg SST i przedmiaru: 4,5cm
• Wg rys. M-PW-05: 4,0cm
Prosimy o wyjaśnienie.
Pytanie 19:
Jaka jest specyfikacja podbudowy z kruszywa na dojazdach (gr. warstwy 20 cm)?
• Wg opisu z przedmiaru i SST: 0/63
• Wg rys.M-PW-32: 0/31,5
Pytanie 20:
Jaka jest specyfikacja warstwy ścieralnej z mieszanki SMA na dojazdach?
• Wg opisu z przedmiaru (poz. 133): 0/12,8 mm gr. 5 cm
• Wg rys.M-PW-32: 0/11 mm gr. 5 cm
• Wg SST: 0/12,8 mm gr. 4 cm

Zamawiajacy udziela nastepujących odpowiedzi:


Ad 1/ Błędnie podano ilości robót w zakresie ław betonowych:
- poz. 140 – ława pod krawężniki – jest 0,48 m3, a ma być: 1,932 m3
- poz. 143 – ława pod obrzeża – jest 20,682 m3 , a ma być: 0,396 m3
Ad 2/ Jezdnię od chodników należy oddzielić krawężnikiem kamiennym, zgodnie
z przedmiarem robót.
Ad 3/ Pozycja związana z wykonaniem nawierzchni poboczy z destruktu bitumicznego została błęd-nie opisana w poz. 136 przedmiaru robót jako „chodniki z kostki brukowej(…)”. Powinno być poz. 136 D.05.03.27 nawierzchnia poboczy z destruktu bitumicznego gr. 8 cm – ilość robót: 35,0m2.
Ad 4/ Podbudowę pod pobocza z destruktu bitumicznego uwzględniają poz. 127
i 128 przedmiaru robót.
Ad 5/ Po analizie planu sytuacyjnego stwierdzono, że: 
- poz. 129 – bez zmian; 
- poz. 130 – jest: 105,0m2 - ma być: 165,0m2; 
- poz. 133 – jest 101,0m2 - ma być 161,0m2;
Ad 6/ Należy zastosować barierporęcz mostową skrajną o wysokości 1,1m, posiadającą oznakowanie CE lub znakiem budowlanym. Dla przedmiotowej bariery ustalono: poziom powstrzymywania H2, szerokość pracującą W2 oraz poziom intensywności zderzenia A.
Ad 7/ Ścianka szczelna przy przyczółku nr 1 ze względu na lokalizację podpory bezpośrednio przy korycie rzeki jest niezbędna, konieczne jest również jej pozostawienie na stałe po zakończeniu robót fundamentowych. Ponieważ od Wykonawcy robót zależy przyjęta technologia odprowadzania wody podczas wykonywania robót ziemnych i utrzymywania wykopów w stanie suchym, nie wskazywanoi tym samym nie zamieszczano w przedmiarze robót ścianek szczelnych dla podpory nr 2, gdzie ewentualne zabicie ścianek potrzebne może być tylko na czas wykonywania robót ziemnych. Wykonawca, zgodnie z Specyfikacją techniczną, powinien uwzględnić w cenie ofertowej wykonywania robót ziemnych, odwodnienie wykopów z odprowadzeniem wody.
Ad 8/ Dla kruszyw oraz mieszanek mineralno – bitumicznych należy stosować wymagania zawarte w wytycznych WT-1 2010 oraz WT-2 2010.
Ad 9/ Zaprojektowano zastosowanie desek gzymsowych profilowanych o wysokości 500mm. Wy-konawca na etapie realizacji przedstawi Projektantowi do akceptacji wybrany typ desek
i zgodnie z uwagami zawartymi w dokumentacji rysunkowej dokona ew. korekty kapy chodnikowej i wspornika w obrębie deski.
Ad 10/ Grubość asfaltu twardolanego (warstwa wiążąca) wynosi zgodnie z przedmiarem 4,5cm.
Ad 11/ Narzut kamienny należy wykonać z kamienia o średnicach zgodnie z M.20.02.08
w jednej warstwie. Jednostką obmiarową wykonania narzutu kamiennego jest m2.
Ad 12/ Prawidłowa ilość łożysk to 4 szt. Zmianie ulega poz. 98 przedmiaru robót.
Ad 13/ Projektant nie posiada żadnych danych na temat istniejących fundamentów. Biorąc pod u-wagę wyniki badań podłoża, można przypuszczać, że istniejący obiekt jest posadowiony pośrednio.
Ad 14/ Poz. 34 przedmiaru robót - powinno być tak jak w poz. 33 tj. 2,115t. Zmianie ulega poz. 34 przedmiaru robót.
Ad 15/ Klasa betonu kap chodnikowych to C30/37 (B35).
Ad 16/ Klasa betonu płyt przejściowych to C25/30 (B30).
Ad 17/ Nawierzchnia na chodniku to bitumiczno – polimerowa gr. 6mm.
Ad 18/ Grubość asfaltu twardolanego (warstwa wiążąca) wynosi zgodnie z przedmiarem 4,5cm.
Ad 19/ Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5.
Ad 20/ Warstwa ścieralna z mieszanki SMA na dojazdach 0/11mm. o gr. 5cm.

Zamawiający informuje, że w poz. 88 skorygował j.m.

UWAGA
W załączniku na stronie internetowej przekazujemy skorygowany, o następujące pozycje: 34, 88, 92, 98, 130, 133, 136, 140 i 143 przedmiar robót i kosztorys ślepy - KTÓRE SŁUŻĄ JAKO DOKUMENTACJA POMOCNICZA



Znak sprawy: PSG.27.9.2011.ZP
Żagań, dnia 16 czerwca 2011 r.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą „Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów “

Uprzejmie informuję, że w dniu 02 czerwca 2011 r. o godzinie 09:30 nastąpiło otwarcie ofert na zadanie o którym mowa powyżej. W związku z powyższym przesyłamy Państwu zgodnie z art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zmianami) informację o wyborze oferty.
1. Zamawiający:
1) pełna nazwa Zamawiającego: Zarząd Powiatu Żagańskiego
2) kod, miejscowość, województwo: 68-100 Żagań, lubuskie
3) ulica, nr budynku: Dworcowa 39
4) nr tel., faks: 68 477 79 01, 68 477 79 20
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
„Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów”
1) Rodzaj zamówienia – robota budowlana
2) Tryb udzielania zamówienia - postępowanie prowadzono w trybie: przetarg nieograniczony na podstawie art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych
3) Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Numer ogłoszenia: 139333-2011 oraz na stronie Zamawiającego www.bip.powiatzaganski.pl i Tablicy ogłoszeń Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
3. Dane o wykonawcach i ofertach:
1) liczba złożonych ofert: 4
2) liczba wykluczonych wykonawców: -, liczba ofert odrzuconych: -
4. Ceny ofert:
cena najkorzystniejszej oferty: 2.331.651,94 zł brutto
5. Za najkorzystniejszą pod względem ceny wybrano ofertę numer 2 złożoną przez
firma (nazwa) Zielonogórskie Przedsiębiorstwo Budowy Mostów MOSTY Sp z o.o., ul. Lotników 3, 65-714 Zielona Góra
UZASADNIENIE: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za najkorzystniejszą cenę, uzyskując największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert – CENA 100%
6. Informacje o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu:
Nr oferty Nazwa i siedziba wykonawcy Cena oferty brutto Uzyskane punkty CENA – 100 %
1. INTOP Szczecin Sp z o.o., ul. Wiosenna 6, Skarbimierzyce, 72-002 Dołuje - 2.818.102,80 zł - 82,74pkt
2. Zielonogórskie Przedsiębiorstwo Budowy Mostów MOSTY Sp z o.o., ul. Lotników 3, 65-714 Zielona Góra - 2.331.651,94 zł - 100pkt
3. Lubuskie Przedsiębiorstwo Budownictwa Przemysłowego PROJPRZEM Sp z o.o., ul. Kościuszki 29, 67-100 Nowa Sól - 2.367.138,75 zł - 98,50pkt
4. Zakład Inżynierii Lądowo – Wodnej JAZ, ul. Rolnicza 2, 59-216 Kunice - 2.462.872,75 zł - 94,67pkt



Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 139333-2011 z dnia 2011-05-17 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żagań
1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów 2. Zakres prac : Przebudowa polegała będzie na rozbiórce...
Termin składania ofert: 2011-06-02
________________________________________
Żagań: Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów
Numer ogłoszenia: 177189 - 2011; data zamieszczenia: 29.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139333 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Przebudowa mostu drogowego na rzece Szprotawa w ciągu drogi powiatowej 1056F w km 5+386 w m. Cieciszów 2. Zakres prac : Przebudowa polegała będzie na rozbiórce istniejącego obiektu o długości 23,61 m i wykonanie w jego miejscu nowego obiektu jednoprzęsłowego o długości całkowitej 25,20 m, opartego na masywnych żelbetowych przyczółkach. Po przebudowie most będzie przenosił obciążenia zmienne klasy B wg PN-85/S-10030. Szerokość całkowita pomostu będzie wynosiła 10,30m, szerokość jezdni na obiekcie 6,00 m z obustronnymi opaskami po 0,5 m oraz jednostronnym chodnikiem o szerokości 1,5 m. Ustrój nośny mostu schemacie statycznym belki swobodnie podpartej o konstrukcji płytowo- belkowej z betonu sprężonego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót opracowanej przez ASPEKT Sp z o.o., ul. Chopina 96, 43-600 Jaworzno. 4. Powyższe dokumenty należy traktować jako element pomocniczy. 5. Kosztorys ślepy / przedmiar robót, dokumentacja projektowa i specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót na nośniku CD stanowi - Rozdział II specyfikacji. 6. Wersja papierowa dokumentacji projektowej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, ul. Dworcowa 39 w Żaganiu w godzinach od 7.30 - 15.00. 7. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. 8. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej na terenie, gdzie będą prowadzone roboty budowlane na podstawie załączonej do specyfikacji dokumentacji projektowej. 9. Zamawiający posiada projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
• Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Zielonogórskie Przedsiębiorstwo Budowy Mostów MOSTY Sp z o.o., ul. Lotników 3, 65-714 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1598301,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
• Cena wybranej oferty: 2331651,94
• Oferta z najniższą ceną: 2331651,94 / Oferta z najwyższą ceną: 2818102,80
• Waluta: PLN.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Magdalena Rodenko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-05-17 08:37:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-05-17 10:09:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-05-17 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2089 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony