ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Żaganiu i jednostek organizacyjnych Powiatu Żagańskiego na okres 3 lat Drukuj informację Zamówienie publiczne: Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Żaganiu i jednostek organizacyjnych Powiatu Żagańskiego na okres 3 lat

Szczegóły informacji

Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Żaganiu i jednostek organizacyjnych Powiatu Żagańskiego na okres 3 lat

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: USŁUGI

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Żaganiu

Finansowanie: ROBOTY BUDOWLANE

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2007-01-02 przez E. Igiel

Treść:

PSG-I-343/ZP/U/1/07
OWP/2007/01/02-2027081
Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Żaganiu i jednostek organizacyjnych Powiatu Żagańskiego na okres 3 lat


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. Nazwa i adres Zamawiającego
Starostwo Powiatowe w Żaganiu mające swoją siedzibę przy ulicy Dworcowej 39,
68-100 Żagań, tel. (068) 477 79 01, fax (068) 477 79 20, e-mail starostwo@powiatzaganski.pl,
reprezentowane przez:
Jerzego Bielawskiego - Starostę
Wojciecha Woropaja – Wicestarostę
II. Określenie trybu zamówienia:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60.000 euro;
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163) zwanej w dalszej treści „ustawą”;
3. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego art. 39-46 ustawy Pzp;
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
www.powiatzaganski.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
Przedmiotem zamówienia jest „Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Żaganiu i jednostek organizacyjnych Powiatu Żagańskiego na okres 3 lat” (wykaz jednostek organizacyjnych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). Obsługa prawna świadczona będzie w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 06 lipca 1982r. o radcach prawnych (tj. Dz.U. z 2002r. Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.)
III. 1 Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiajacego obsługi prawnej w zakresie prawa polskiego w celu ochrony interesów Powiatu w tym:
a) udzielanie porad i konsultacji prawnych,
b) sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych,
c) opiniowanie projektów umów cywilnoprawnych,
d) sporządzanie opinii prawnych,
e) udzielanie wyjaśnień w sprawie obowiązującego stanu prawnego w zakresie działania Starostwa Powiatowego, Rady oraz jednostek organizacyjnych,
f) opiniowanie i weryfikacja projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu,
g) opiniowanie i weryfikacja projektów innych aktów prawnych Zamawiającego,
h) reprezentowanie Zamawiającego przed sądami, organami administracji publicznej oraz w postępowaniu egzekucyjnym,
i) uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego negocjacjach,
j) uczestnictwo w pracach komisji przetargowych powoływanych przez Zamawiającego,
k) opiniowanie treści korespondencji Zamawiającego z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, zapewnienie dalszego prowadzenia wszystkich spraw będących w toku postępowań sądowych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia,
l) poświadczanie kopii dokumentów za zgodność z oryginałem,
m) uczestnictwo w posiedzeniach Zarządu i sesjach Rady Powiatu Żagańskiego,
n) świadczenie pomocy prawnej w trakcie posiedzeń Zarządu i Rady Powiatu Żagańskiego,
III. 2 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następującego minimalnego standardu świadczonych usług na rzecz Zamawiającego:
1. wyznaczenie koordynatora obsługi prawnej Zamawiającego;
2. zapewnienie możliwości obsługi prawnej przez radcę prawnego w wymiarze
- co najmniej 5 godzin przez 3 dni w tygodniu lub
- co najmniej 3 godzin przez 5 dni w tygodniu
Usługi będą wykonywane w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39 lub poza siedzibą w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3. reprezentowanie Zamawiającego przed sądami na podstawie zawiadomień, wezwań do sądu na podstawie pisemnych zleceń.
III. 3 W przypadku konieczności załatwienia spraw poza miejscowością, w której mieści się siedziba zamawiającego dokonywany będzie zwrot kosztów podróży wg zasad przysługujących pracownikom w czasie podróży służbowej lub według zasad wcześniej uzgodnionych między stronami.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w niniejszym postępowaniu
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w niniejszym postępowaniu
VI. Termin wykonania zamówienia
Świadczenie usług przez okres 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp oraz SIWZ;
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają wymagane przepisami uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego a także nie zalegają z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie bieżącej obsługi prawnej z sektora samorządu terytorialnego, prowadzonej w co najmniej dwóch jednostkach samorządowych przez okres nie krótszy niż 2 lata;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają aktualne i opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone przy wykonywaniu czynności, o których mowa w art. 4 ust 1 i art. 6 ust 1 ustawy o radcach prawnych (tj. Dz.U. z 2002r. Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.)
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
VIII. Informacja na temat wadium
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium oceny:
Cena – 80%
Doświadczenie zawodowe – 20%
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego tj. Starostwie Powiatowym w Żaganiu, 68-100 Żagań, ul. Dworcowa 39, pokój 5
2. Termin składania ofert upływa dnia: 22 stycznia 2007r u o godz. 10:30. Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
3. Otwarcie ofert nastąpi: w dniu 22 stycznia 2007r. o godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego tzn. w Starostwie Powiatowym w Żaganiu, ul. Dworcowa 39 – w sali narad I piętro.
XI. Termin związania ofertą
1. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. W uzasadnionych przypadkach na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
XIII. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresu strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczace dynamicznego systemu zakupów:
Nie dotyczy
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Nie dotyczy
XV. Osoba do kontaktu
Anna Romanowska – Naczelnik Wydziału ORGANIZACYJNO-PRAWNEGO – codziennie w dni robocze w godzinach od 9.00 do 15.30, tel. (068) 477 79 24


Załączniki

« powrót do poprzedniej strony