Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Powiatu

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział:

Data udostępnienia: 2024-08-14

Ogłoszono dnia: 2024-08-14

Termin składania dokumentów: 2024-08-28 12:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.7.2024

Id ogłoszenia: AO.210.7.2024

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie wyższe, preferowane administracja publiczna w zakresie administracji samorządowej,
  2. obywatelstwo - polskie,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. brak przynależności do partii politycznych,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  8. doświadczenie zawodowe - co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów ustaw:
    • o samorządzie powiatowym
    • o finansach publicznych
    • o pracownikach samorządowych
    • o dostępie do informacji publicznej
    • kodeks postępowania administracyjnego
    • kodeks pracy
    • o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
    • prawo zamówień publicznych
  2. samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, odporność na stres, analityczne myślenie, sumienność, umiejętność interpretowania przepisów prawnych,
  3. biegła umiejętność pracy z wykorzystaniem komputera, programów biurowych, umiejętność obsługi wielofunkcyjnych i wielkoformatowych urządzeń biurowych.
  4. umiejętność zarządzania organizacją oraz zasobami ludzkimi, preferowane studia podyplomowe zarządzanie i marketing w zakresie administracji publicznej,
  5. znajomość zasad kontroli wewnętrznej, audytu i kontroli zarządczej, preferowane studia podyplomowe audyt i kontrola wewnętrzna,
  6. znajomość organizacji i zasad funkcjonowania Powiatu i Starostwa Powiatowego

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. czuwanie nad przebiegiem i terminowością wykonywanych zadań starostwa,
  2. opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego starostwa oraz czuwanie nad jego przestrzeganiem,
  3. realizowanie polityki zarządzania kadrami,
  4. nadzór nad organizacją pracy w starostwie oraz prowadzeniem spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  5. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy w starostwie,
  6. nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał rady i zarządu,
  7. organizowanie pracy starostwa, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę interesantów oraz sprawny obieg dokumentów,
  8. ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników czynności kancelaryjnych,
  9. pełnienie roli pełnomocnika ds. wyborów - urzędnika wyborczego oraz koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, o ile starosta nie wyznaczy do tej funkcji innej osoby,
  10. prowadzenie rejestru i zbioru aktów wydawanych przez starostę,
  11. prowadzenie rejestru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu starosty,
  12. udostępnianie kontrolerom zewnętrznym dziennika kontroli, gromadzenie akt kontroli zewnętrznych oraz czuwanie nad terminowością przygotowania odpowiedzi na wystąpienia i realizacji zaleceń pokontrolnych,
  13. nadzór nad prowadzeniem spraw w zakresie skarg i wniosków,
  14. koordynacja spraw w zakresie zapewnienia dostępu do informacji publicznej realizowanego poprzez publikację na urzędowej stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej zgodnie z obowiązującym podziałem zadań,
  15. zapewnienie współpracy w zakresie obsługi prawnej dla starostwa,
  16. wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia starosty,
  17. w przypadku nieobecności sekretarza jego zadania w ściśle określonym zakresie wykonuje osoba przez niego upoważniona.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku Sekretarza Powiatu nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, jest to praca administracyjno – biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin , w tym przy monitorze komputerowym powyżej 4 godziny dziennie. Oświetlenie w pomieszczeniu biurowym jest naturalne i sztuczne. Pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, ul. Dworcowa 39. W budynku znajdują się winda.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany),
  2. życiorys – curriculum vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy oraz zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu, jeżeli kandydat aktualnie pracuje; kserokopie świadectw pracy potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata
  4. kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata 6) podpisane oświadczenie:
    1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    2. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    4. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze,
    5. oświadczenie, że kandydat zapoznał się z treścią art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o ograniczeniu działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz.1090 z późn. zm.).
    6. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    7. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-08-28 12:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów:
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 28 sierpnia 2024 r. do godz. 12.00
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1797 z dnia 01.10.2021 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
      z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze: Sekretarz Powiatu Żagańskiego”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    • Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2023. 1465 z późn. zm.)
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2024.1135 ).
  5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-08-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żagański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-08-14 11:23:43
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-08-14 11:27:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-08-14 11:27:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
330 raz(y)