Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy
Miejsce pracy: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy w Szprotawie, ul. Henrykowska 1, 67-300 Szprotawa
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział:
Data udostępnienia: 2019-02-07
Ogłoszono dnia: 2019-02-07 przez Tomasz Makowski
Termin składania dokumentów: 2019-02-19 15:00:00
Nr ogłoszenia: AO.210.2.2019
Id ogłoszenia: AO.210.2.2019
Zlecający: Starosta Żagański
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie wyższe na kierunku mającym zastosowanie przy świadczeniu usług w Powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy (między innymi na kierunku - pedagogika, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie )
- doświadczenie zawodowe - 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż w pomocy społecznej,
- co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- obywatelstwo - polskie
- zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych- pełna.
- niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów:
- ustawy o pomocy społecznej,
- rozporządzenia w sprawie środowiskowych domów samopomocy,
- ustawa o ochronie zdrowa psychicznego,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa – prawo zamówień publicznych,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- kodeks rodzinny i opiekuńczy,
- ustawa o samorządzie powiatowym.
- umiejętność pracy w zespole i kierowanie nim,
- umiejętność obsługi programów komputerowych,
- zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
- komunikatywność, kreatywność,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- kierowanie jednostką i reprezentowanie jej na zewnątrz,
- nadzór i kontrola nad prawidłowym funkcjonowaniem jednostki, w tym opracowywanie i wdrażanie zmian organizacyjnych,
- zatrudnianie i zwalnianie pracowników PŚDS oraz wykonywanie innych obowiązków pracodawcy oraz przełożonego względem pracowników tej jednostki,
- kierowanie rehabilitacją społeczną i psychiatryczną opieką zdrowotną podopiecznych PŚDŚ,
- zapewnienie i utrzymanie wymaganego poziomu usług w Powiatowym Środowiskowym Domu Samopomocy,
- administrowanie mieniem Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy oraz ponoszenie odpowiedzialności za to mienie,
- opracowanie wymaganych przepisami prawa dokumentów dotyczących funkcjonowania Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w jednostce
- sporządzanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy,
- współpraca z Wojewodą Lubuskim, Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Żaganiu, Ośrodkami Pomocy Społecznej powiatu żagańskiego oraz innymi podmiotami w zakresie realizacji zadań.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na stanowisku Kierownika Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Jest to praca przy monitorze komputerowym i związana z obsługą klientów ośrodka. Pomieszczenie biurowe znajduje się w budynku jednokondygnacyjnym przy ul. Henrykowskie 1, 67-300 Szprotawa.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-02-19 15:00:00
b. Sposób:
- list motywacyjny (podpisany),
- życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria ............. nr ............ wydanym przez ……. lub innym dowodem tożsamości
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w tym potwierdzające staż w pomocy społecznej
- kserokopię dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopię dokumentu potwierdzającego posiadanie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej,
- dokument potwierdzający półroczne doświadczenie zawodowe polegające na realizacji usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi ,
- kserokopie dokumentów o ukończeniu kursów lub szkoleń,
- podpisane oświadczenie:
- zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
c. Miejsce:
Termin i miejsce składania dokumentów.
- Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19 luty 2019 r. do godz. 15.00
- Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
- elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
- pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Kierownik Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Szprotawie".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
VII. Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, mail: starostwo@powiatzaganski.pl
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod adresem email m.gesigora@powiatzaganski.pl
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zmianami)
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2016 poz.902).
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Makowski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: A.Romanowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-07 14:46:43 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-07 14:47:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-25 13:58:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1925 raz(y) |