Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.1.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.1.2024Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań - budynek przy ul. Jana Pawła II 9
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
Data udostępnienia: 2024-02-19
Ogłoszono dnia: 2024-02-19
Termin składania dokumentów: 2024-03-08 12:00:00
Nr ogłoszenia: AO.210.1.2024
Id ogłoszenia: AO.210.1.2024
Zlecający: Starosta Żagański
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- podyplomowe kierunkowe, wyższe kierunkowe, lub prawnicze lub studia licencjackie lub wyższe z zakresu administracji publicznej lub pokrewne
- staż zawodowy: minimum 6 miesięcy w administracji publicznej lub na stanowisku z zakresu gospodarki nieruchomościami.
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- nieposzlakowana opinia
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, KPA, ustawy o gospodarce nieruchomościami wraz innymi ustawami w zakresie dotyczącym gospodarki nieruchomościami
- samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B. analityczne myślenie, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, sumienność, umiejętność interpretowania przepisów prawnych
- biegła umiejętność pracy z wykorzystaniem komputera, programów biurowych , umiejętność obsługi wielofunkcyjnych urządzeń biurowych
- umiejętność pracy z wykorzystaniem portali mapowych
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Przygotowywanie decyzji o wyłączeniu z produkcji użytków rolnych.
- Prowadzenie spraw z zakresu kierunku i rekultywacji gruntów dla ustalonych podmiotów
- Przygotowywanie decyzji o wymiarze należności i opłat rocznych za wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej oraz decyzji pokrewnych
- Dokonywanie kontroli wykonania przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia użytków rolnych z produkcji.
- Prowadzenie spraw dotyczących udostępnienia nieruchomości stanowiących własność Skarbu państwa i Powiatu na potrzeby infrastruktury technicznej
- prowadzenie spraw związanych ze służebnością przesyłu dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu
- Ustalenie odszkodowań za przejęte nieruchomości o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej
- Sprawy dotyczących lokalizacji inwestycji nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Żagańskiego
- Bieżąca obsługa interesantów
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Praca na stanowisku Inspektora ds. gospodarki nieruchomościami, jest pracą przy monitorze komputerowym i związana jest z obsługą interesantów. Pomieszczenie biurowe Wydziału znajduje się na I piętrze Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Jana Pawła II 9 (w Żaganiu). W budynku znajdują się schody. Wejście na parter i piętra wymaga ich pokonania. Budynek nie jest obecnie dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problemy z poruszaniem się.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (podpisany),
- życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w tym potwierdzające staż pracy potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata
- kserokopię dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata
- kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata
- podpisane oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- nie toczy się przeciwko niemu postepowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
- zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-03-08 12:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
- Dokumenty należy składać w terminie do dnia 08.03.2024 r. do godz. 12:00
- Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
- elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 z dnia 02.07.2020 r.).
- pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań,
z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor ds. gospodarki nieruchomościami - Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022. 1510 z późn. zm.)
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2022. 530).
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.