ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko dyrektora Powiatowego Domu Dziecka w Szprotawie

Miejsce pracy: Powiatowy Dom Dziecka w Szprotawie

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział:

Data udostępnienia: 2006-06-13

Ogłoszono dnia: 2006-06-13

Termin składania dokumentów: 2006-06-27 00:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia lub na kierunku w zakresie resocjalizacji, pracy socjalnej lub pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej lub na innym kierunku uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie pedagogiki, psychologii lub resocjalizacji
b) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
c) co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy w placówce opiekuńczo - wychowawczej
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa z zakresu pomocy społecznej, prawa rodzinnego
i opiekuńczego
b) umiejętność pracy w zespole, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
c) zdecydowanie i konsekwencja w działaniu
d) umiejętność rozwiązywania problemów
e) umiejętność zarządzania personelem

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) zarządzanie placówką opiekuńczo-wychowawczą,
b) realizacja skierowań do placówki
c) zapewnienie prawidłowego wykonywania zadań placówki poprzez zapewnienie doraźnej, całodobowej opieki dziecku pozbawionemu częściowo lub całkowicie opieki rodziców, znajdującemu się w sytuacji kryzysowej oraz poprzez realizację specjalistycznych programów pomocy dzieciom,
d) zapewnienie prawidłowej gospodarki finansowej placówki,
e) zapewnienie prawidłowej realizacji inwestycji i remontów prowadzonych w placówce,
f) organizowanie współpracy z sądami rodzinnymi i policją oraz organizacjami zajmującymi się statutowo pomocą dzieciom i rodzicom

V. Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów/
d) dokumenty poświadczające staż pracy
e) oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie
f) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2006-06-27 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pokój nr 5, pocztą na adres jak wyżej lub pocztą elektroniczną na adres: sekretarz@powiatzaganski.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko dyrektora Powiatowego Domu Dziecka w terminie do dnia 27 czerwca 2006r do godz. 15 oo (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu (Jednostki) po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Adres Urzędu
Starostwo Powiatowe w Żaganiu
ul. Dworcowa 39
68-100 Żagań
pokój nr 5

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu .
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-06-13 11:56:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-06-13 15:05:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-06-13 00:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5386 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony