Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: LIKWIDACJA UCZNIOWSKIEGO KLUBU SPORTOWEGODrukuj informacjęSprawa: LIKWIDACJA UCZNIOWSKIEGO KLUBU SPORTOWEGOSzczegóły informacji
LIKWIDACJA UCZNIOWSKIEGO KLUBU SPORTOWEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: REFERAT ADMINISTRACJI, OBSŁUGI, POLITYKI SPOŁECZNEJ I ROZWOJU
Ogłoszono dnia: 2018-02-19 10:26:36
Termin załatwienia
do 1 miesiąca a w sprawie szczególnie skomplikowanej - do dwóch miesięcy
Osoba kontaktowa
Elżbieta Borecka
Miejsce załatwienia
Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Telefon kontaktowy
684777925
Adres e-mail
Sposób załatwienia
Złożenie wniosku o zawiadomieniu o wszczęciu likwidacji wraz z załącznikami
- protokół Walnego Zebrania, które podjęło uchwałę o likwidacji Klubu,
- lista obecności członków na Walnym Zebraniu,
- uchwały Walnego Zebrania
Likwidator:
- pisemnie zawiadamia Starostę o wszczęciu postępowania likwidacyjnego klubu oraz dołącza protokół z walnego zebrania wraz z uchwałą o rozwiązaniu klubu i listą obecności;
- podaje do publicznej wiadomości informacje o wszczęciu postępowania likwidacyjnego (można też złożyć z ww. dokumentami ogłoszenia o likwidacji, które zostaną wywieszone na tablicach Starostwa na okres 3 tygodni).
W dalszej kolejności likwidator sporządza:
- protokół przekazania dokumentów uczniowskiego klubu sportowego na przechowywanie (protokół zawiera podpis zdającego i przejmującego);
- ustala listę wierzycieli i dłużników;
- dokonuje czynności prawnych niezbędnych do przeprowadzenia likwidacji;
- przystępuje do zbycia majątku klubu i egzekwowania długów oraz do zaspokojenia wierzycieli;
- sprawozdanie finansowe sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości stan rachunkowy na początek i koniec likwidacji;
- składa wniosek do Starosty o wykreślenie uczniowskiego klubu sportowego z ewidencji.
Miejsce odbioru
Starostwo Powiatowe w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Wymagane Dokumenty
do wniosku dołącza sie:
- protokół Walnego Zebrania, które podjęło uchwałę o likwidacji Klubu,
- lista obecności członków na Walnym Zebraniu,
- uchwały Walnego Zebrania
Likwidator:
- pisemnie zawiadamia Starostę o wszczęciu postępowania likwidacyjnego klubu oraz dołącza protokół z walnego zebrania wraz z uchwałą o rozwiązaniu klubu i listą obecności;
- podaje do publicznej wiadomości informacje o wszczęciu postępowania likwidacyjnego (można też złożyć z ww. dokumentami ogłoszenia o likwidacji, które zostaną wywieszone na tablicach Starostwa na okres 3 tygodni).
W dalszej kolejności likwidator sporządza:
- protokół przekazania dokumentów uczniowskiego klubu sportowego na przechowywanie (protokół zawiera podpis zdającego i przejmującego);
- ustala listę wierzycieli i dłużników;
- dokonuje czynności prawnych niezbędnych do przeprowadzenia likwidacji;
- przystępuje do zbycia majątku klubu i egzekwowania długów oraz do zaspokojenia wierzycieli;
- sprawozdanie finansowe sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości stan rachunkowy na początek i koniec likwidacji;
- składa wniosek do Starosty o wykreślenie uczniowskiego klubu sportowego z ewidencji.
Czas realizacji
W terminie do 1 miesiąca a sprawy szczególnie skomplikowanej - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od złożenia kompletnego wniosku wydawana jest decyzja administracyjna o wpisie do ewidencji lub decyzja o odmowie wpisu.
Opłaty
zwolnione z opłaty skarbowej