Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU na kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żaganiu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-03-13 08:51:01 przez Tomasz Makowski

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na kompleksowe świadczenie usług pralniczych
dla
Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Żaganiu

ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa i adres zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68 – 100 Żagań.

Osoba do kontaktów:
Pan Tadeusz Mazurkiewicz, tel. (068) 477 12 63, fax (068) 377 26 25, e-mail:

TRYB ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony.

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
Specyfikacja jest dostępna bezpłatnie.
Zamówienia na specyfikację można składać pod wskazanym niżej adresem:
Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68 – 100 Żagań, tel. (068) 477 12 00 lub 477 12 63, fax (068) 377 26 25, e-mail:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi pralniczej polegającej na:
- odbieraniu od zamawiającego brudnej bielizny szpitalnej, odzieży ochronnej oraz innych wyrobów zgodnie z zapotrzebowaniem SP ZOZ w Żaganiu. Wykonawca usługi zobowiązany będzie do wyniesienia brudnej bielizny z magazynu i załadowania jej na przeznaczony do tego celu własny środek transportu;
- praniu lub poddawaniu dezynfekcji chemiczno-termicznej w procesie prania zgodnie z wymogami Państwowego Zakładu Higieny;
- krochmaleniu (pościel);
- dezynfekcji chemiczno - termicznej w procesie prania pieluch i bielizny niemowlęcej;
- maglowaniu upranej bielizny i odzieży;
- prasowania upranej bielizny i odzieży;
- wykonywaniu drobnych napraw: przyszywanie guzików, zszywanie, naprawa zamków błyskawicznych, nappów itp.;
- dezynfekcji chemiczno - termicznej w procesie prania lub samej dezynfekcji materacy wraz z pokrowcami, poduszek, koców;
- dostarczeniu do zamawiającego własnym transportem upranej bielizny i odzieży wraz z wniesieniem jej do wskazanych miejsc.

Wielkość i zakres zamówienia:
Około 50.000 kg prania do końca 2006 roku. Szacunkowa wartość zamówienia: około 100.000 zł.

Miejsce wykonywania usługi:
Usługa będzie wykonywana w pralni Wykonawcy.

Podział zamówienia na części:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

OFERTA WARIANTOWA:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Okres od 01 kwietnia 2006 roku do 31 grudnia 2006 roku.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. Warunki udziału w postępowaniu (warunki podmiotowe):

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu w/w warunków udziału w postępowaniu, a ponadto:
Ad. 1) Wykonawca spełni warunek jeżeli z przedstawionych dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie prania i czyszczenia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał uprawnienia do prania i czyszczenia - nie spełni warunku.
Ad. 2) Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi Opinię Państwowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej potwierdzającą, że Pralnia będąca w dyspozycji Wykonawcy w zakresie sanitarnym spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22. 06. 2005 r. (Dz. U. z 2005 roku, Nr 116, poz. 985 z późn. zm.). Natomiast nie spełni warunku jeśli nie będzie posiadał w/w Opinii.
Wykonawca spełni warunek jeśli przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i samochodów jakie posiada. Wykaz powinien zawierać informacje, że pralnia jest wyposażona w urządzenia pralnicze, prasujące, maglujące, w komorę do dezynfekcji, agregat chemiczny do usuwania uporczywych zabrudzeń z maści, leków i innych środków, komorę do mycia i dezynfekcji wózków przeznaczonych do transportu, system do znakowania pościeli i ubrań oraz, że Wykonawca ma do dyspozycji co najmniej dwa samochody ze szczelną zabudową skrzyni załadowczej z możliwością jej dezynfekcji, z klapą za - i wyładowczą do wózków z pościelą, z możliwością załadunku powyżej 1,5 tony każdy. Natomiast nie spełni warunku jeśli z w/w wykazu nie będzie wynikało, że Wykonawca posiada co najmniej sprzęt wymagany przez Zamawiającego.
Wykonawca spełni warunek jeżeli przedstawi dokumenty (wykaz), z których będzie wynikało, że w ciągu ostatnich trzech lat, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata - należycie wykonał co najmniej 2 usługi wykonywane dla Szpitali trwające co najmniej 12 miesięcy, porównywalne z przedmiotem niniejszego postępowania pod względem zakresu usług. Należyte wykonanie usługi musi być potwierdzone referencjami. Natomiast nie spełni warunku jeżeli z dokumentów (wykazu) będzie wynikało, że usług było mniej lub były wykonane nienależycie.

Ad. 3) Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Ad. 4) Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Niespełnienie któregokolwiek z w/w warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

B. Warunki postępowania (warunki przedmiotowe):
Zamawiający wymaga od Wykonawców zaoferowania terminu płatności na poziomie minimum 30 dni od daty wystawienia faktury.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje w swojej ofercie termin płatności krótszy niż 30 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako nieodpowiadającą treści specyfikacji..


Stan prawny - wymagane dokumenty:
Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert.

Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
a) Opinia Państwowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej potwierdzająca, że Pralnia będąca w dyspozycji Wykonawcy w zakresie sanitarnym spełnia wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22. 06. 2005 roku (Dz. U. z 2005 roku, Nr 116, poz. 985 z późn. zm.).
b) Wykaz posiadanych przez Wykonawcę narzędzi, urządzeń i samochodów.
c) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (referencji) potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie - wymagane jest dołączenie co najmniej dwóch referencji ze szpitali.

WYMAGANE WADIUM:
Zamawiający nie wymaga składania wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Jedyne kryterium wyboru oferty - 100 % stanowi cena oferty, rozumiana jako ostateczna, całkowita cena wyprania jednego kilograma prania brudnego. Cena musi obejmować wliczony koszt transportu, prania, krochmalenia, maglowania, prasowania i ewentualnych drobnych napraw.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68-100 Żagań, nie później niż do dnia 27. 03. 2006 roku, do godz. 12.00

MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
Otwarcie ofert nastąpi w gabinecie Dyrektora SP ZOZ w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68-100 Żagań, w dniu 27. 03. 2006 roku, godzina 12:15.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Oferent jest związany złożoną ofertą do dnia 15. 04. 2006 roku.

Żagań, dnia 10. 03. 2006 roku
Mgr Henryk Dawidczyk – Dyrektor SP ZOZ w Żaganiu