Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: 98/2007Drukuj informacjęAkt prawny: 98/2007Szczegóły informacji
98/2007
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja:
Kadencja:
Data wejścia w życie: 2007-07-05
Data podjęcia/podpisania: 2007-07-05
Tytuł aktu:
w sprawie: wyrażenia zgody na wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Termo-modernizacja budynku Specjalnego Osrodka Szkolno – Wychowawczego w Szprotawie” oraz powołania komisji przetargowej.
Treść:
UCHWAŁA NR 98/2007
ZARZĄDU POWIATU ŻAGAŃSKIEGO
z dnia 05.07.2007 r.
ZARZĄDU POWIATU ŻAGAŃSKIEGO
z dnia 05.07.2007 r.
w sprawie: wyrażenia zgody na wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Termo-modernizacja budynku Specjalnego Osrodka Szkolno – Wychowawczego w Szprotawie” oraz powołania komisji przetargowej.
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy o samorządzie powiatowym (tekst jednolity: Dz. U. Nr 142 z 2001r., poz. 1592 ze zm.) oraz w oparciu o pkt 4.4 dział I, rozdział 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Starostwie Powiatowym w Żaganiu przyjętego Uchwałą nr 94/ 2007 Zarządu Powiatu Żagańskiego
z dnia 26 czerwca 2007 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych uchwala się co następuje:
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy o samorządzie powiatowym (tekst jednolity: Dz. U. Nr 142 z 2001r., poz. 1592 ze zm.) oraz w oparciu o pkt 4.4 dział I, rozdział 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Starostwie Powiatowym w Żaganiu przyjętego Uchwałą nr 94/ 2007 Zarządu Powiatu Żagańskiego
z dnia 26 czerwca 2007 r. w sprawie udzielania zamówień publicznych uchwala się co następuje:
§ 1. 1 Zarząd Powiatu Żagańskiego wyraża zgodę na wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Termomodernizacja budynku Specjalnego Osrodka Szkolno – Wychowawczego w Szprotawie”. Zadanie realizowane będzie w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
2. Postępowanie przeprowadzone zostanie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
2. Postępowanie przeprowadzone zostanie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.)
§ 2. 1 Do przygotowania i przeprowadzenia postępowania powołuje się komisję przetargową w następującym
składzie:
1. przewodniczący komisji – Iwona Hryniewiecka
do zadań przewodniczącego komisji należy analiza i ocena ofert, sprawdzenie formularzy ofertowych,
sprawdzenie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu a w szczególności przedkładanie kierownikowi zamawiającego propozycji wynikających z badania i oceny ofert;
2. z-ca przewodniczącego komisji – Aldona Slipaczek - Jurek
do zadań z-cy przewodniczącego komisji należy analiza i ocena ofert, a w szczególności sprawdzenie
dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz sprawdzenie formularzy ofertowych oraz zgodności ofert z przedmiotem zamówienia;
3. sekretarz komisji - Ewa Igiel
do zadań sekretarz komisji należy sporządzenie dokumentacji z postępowania oraz obsługa administracyjno – biurowa w zakresie czynności powierzonych komisji regulaminem;
4. członek komisji – Piotr Pietraszkiewicz
do zadań członka komisji należy analiza i ocena ofert, a w szczególności sprawdzenie dokumentów potwier-dzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz sprawdzenie formularzy ofertowych oraz zgod-ności ofert z przedmiotem zamówienia.
2. Komisja ma obowiązek rzetelnego i obiektywnego wykonywania powierzonych im czynności.
W realizacji powierzonych czynności członkowie komisji kierują się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
składzie:
1. przewodniczący komisji – Iwona Hryniewiecka
do zadań przewodniczącego komisji należy analiza i ocena ofert, sprawdzenie formularzy ofertowych,
sprawdzenie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu a w szczególności przedkładanie kierownikowi zamawiającego propozycji wynikających z badania i oceny ofert;
2. z-ca przewodniczącego komisji – Aldona Slipaczek - Jurek
do zadań z-cy przewodniczącego komisji należy analiza i ocena ofert, a w szczególności sprawdzenie
dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz sprawdzenie formularzy ofertowych oraz zgodności ofert z przedmiotem zamówienia;
3. sekretarz komisji - Ewa Igiel
do zadań sekretarz komisji należy sporządzenie dokumentacji z postępowania oraz obsługa administracyjno – biurowa w zakresie czynności powierzonych komisji regulaminem;
4. członek komisji – Piotr Pietraszkiewicz
do zadań członka komisji należy analiza i ocena ofert, a w szczególności sprawdzenie dokumentów potwier-dzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz sprawdzenie formularzy ofertowych oraz zgod-ności ofert z przedmiotem zamówienia.
2. Komisja ma obowiązek rzetelnego i obiektywnego wykonywania powierzonych im czynności.
W realizacji powierzonych czynności członkowie komisji kierują się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2007-08-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2007-08-08 10:05:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2007-08-08 10:05:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2007-08-08 10:05:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 404 raz(y) |