ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: III.4.2018Drukuj informacjęAkt prawny: III.4.2018

Szczegóły informacji

III.4.2018

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Uchwała

Status: Obowiązujący

Sesja: III.2018

Kadencja: 2018-2024

Data wejścia w życie: 2018-12-17

Data podjęcia/podpisania: 2018-12-17

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2018-12-17

Tytuł aktu:

nieodpłatnego użyczenia pomieszczeń biurowych stanowiących własność Powiatu Żagańskiego na potrzeby Młodzieżowego Centrum Kariery w Żaganiu prowadzonego przez Lubuską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze

Na podstawie:

art.  25 b w związku z art. 23 ust. 1 pkt  7a  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2018 r. poz.2204) oraz §1.1. § 3.5 Uchwały Rady Powiatu Żagańskiego w sprawie zasad obrotu nieruchomościami stanowiącymi własność Powiatu Żagańskiego nr V/7/2007 z dnia 27.02.2007 r. (Dziennik Województwa Lubuskiego nr 31 z 4 kwietnia 2007 r. poz. 501 z późn. zm.) uchwala się co następuje:

Treść:

§ 1. W związku z wnioskiem Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy  Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze o kontynuację umowy użyczenia, Rada Powiatu wyraża zgodę na użyczenie Lubuskiej Wojewódzkiej Komendzie OHP pomieszczeń biurowych w Żaganiu przy ul. Rybackiej 38, o łącznej powierzchni 64 m² w skład których wchodzą: sala szkoleniowa, pokój doradcy zawodowego i specjalisty ds. rozwoju zawodowego, stanowiących własność Powiatu Żagańskiego,  na okres 1 roku,  na potrzeby  prowadzenia Młodzieżowego Centrum Kariery.
§ 2. Pomieszczenia, o których mowa w § 1 , użycza się na cele administracyjno-biurowe.
§ 3. Pomieszczenia biurowe użycza się nieodpłatnie.
§ 4. Zobowiązuje się do zawarcia w umowie zapisów co do pokrycia kosztów utrzymania pomieszczeń biurowych tj. zużycia wody i odprowadzenia ścieków, wywozu nieczystości stałych, centralnego ogrzewania oraz sprzątania pomieszczeń w formie ryczałtu, obciążając biorącego w użyczenie
§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.
§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
« powrót do poprzedniej strony