Akty prawne
Pobierz dane XMLAkt prawny: IV.5.2015Drukuj informacjęAkt prawny: IV.5.2015Szczegóły informacji
IV.5.2015
Rodzaj: Uchwała
Status: Obowiązujący
Sesja: V
Kadencja: 2014-2018
Data wejścia w życie: 2015-01-30
Data podjęcia/podpisania: 2015-01-30
Tytuł aktu:
w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Powiatu Żagańskiego na 2015 rok
Na podstawie:
Na podstawie § 14 ust. 1 Statutu Powiatu Żagańskiego (Dz. Urz. Woj. Lub. z dnia 18 lipca 2012 roku poz. 1455), uchwala się, co następuje:
Treść:
§ 1. Zatwierdza się plan pracy Rady Powiatu Żagańskiego o poniższej treści:
Lp
|
Termin
|
Tematyka posiedzeń
|
Odpowiedzialny za
przygotowanie
|
Podstawa prawna
|
1.
|
I kwartał 2015 r.
|
Uchwalenie planu pracy Rady Powiatu na 2015 r.
|
Przewodniczący Rady
Zarząd Powiatu
|
§ 14 ust. 1 Statutu Powiatu Żagańskiego
|
Zatwierdzenie planów pracy Komisji Rady na 2015 r.
|
Przewodniczący
Komisji
|
§ 53 ust. 2 Statutu Powiatu Żagańskiego
|
||
Rozpatrzenie sprawozdania z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego Powiatu Żagańskiego za 2014 r.
|
Starosta
|
art. 38b pkt.3 ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.)
(do 31.01.2015r.)
|
||
2.
|
II kwartał 2015 r.
|
Rozpatrzenie informacji rocznej w zakresie:
|
Zarząd Powiatu
|
|
1. Realizacji programu współpracy organizacji pozarządowych z powiatem.
|
Naczelnik Wydziału Polityki Społecznej i Funduszy Pomocowych
|
art. 5a ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
( do 30.04. br.)
|
||
2. Realizacji zadań przez PCPR w Żaganiu oraz ocena zasobów pomocy społecznej w Żaganiu.
|
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
|
art. 16a ust.4 i art. 112 ust. 12 ustawy o pomocy społecznej (t.j Dz.U.2013 poz. 182 ze zm.)
(do 30.04. br.)
|
||
3. Stanu bezrobocia w powiecie i funkcjonowania PUP w Żaganiu.
|
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
|
|
||
4. Stanu porządku i bezpieczeństwa publicznego.
|
Komendant Powiatowy Policji,
|
art.10 pkt.1 ustawy o Policji (Dz. U. z 2011r. Nr 287 poz. 1687 ze zm.)
|
||
5. Stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego i zabezpieczenia przeciwpowodziowego w Powiecie.
|
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej,
|
art.12 ust.9d ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.) art.14 ust. 1 ustawy o państwowej straży pożarnej ( t.j. Dz. U. 2013r. poz. 1340 ze zm.)
|
||
6. Bezpieczeństwa i zagrożeń sanitarnych.
|
Powiatowy Inspektor Sanitarny
|
art.12a ust.3 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz. U. z 2011r. Nr 212 poz. 1263 ze zm.)
|
||
7. Funkcjonowania i zabezpieczeniu opieki medycznej w powiecie (Program Ochrony Zdrowia)
|
Dyrektor 105 Szpitala, Sekretarz Powiatu
|
|
||
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu oraz sprawozdania finansowego za 2014 r.
|
Zarząd Powiatu
Skarbnik Powiatu
Komisja Rewizyjna
|
art.12 ust.6 ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.)
art. 267, art. 270, art. 271 ustawy o Finansach Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm)
|
||
Podjęcie Uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu.
|
||||
3.
|
III kwartał 2015 r.
|
Analiza realizacji budżetu Powiatu za I półrocze 2015r.
|
Zarząd Powiatu
Naczelnicy Wydziałów
Skarbnik Powiatu
|
art. 266 ustawy o Finansach Publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm)
|
Realizacja zadań w zakresie inwestycji powiatu oraz realizacji zadań z zakresu infrastruktury drogowej za I półrocze 2015 r. (budowa, utrzymanie i ochrona dróg oraz obiektów mostowych)
|
Naczelnik Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg
|
|
||
4.
|
IV kwartał 2015 r.
|
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych.
|
Naczelnik Wydziału Oświaty Kultury, Kultury Fizycznej i Turystyki
|
art. 5a ust. 4 ustawy z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty
( tekst jednolity Dz. U. z 2004 roku Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) (do 31.10 2015r.)
|
Informacja z analizy oświadczeń majątkowych radnych i pracowników Starostwa
|
Przewodniczący Rady, Starosta,
Wojewoda,
Urząd Skarbowy
|
art.25c ust.12 ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.)
(do 30.10.2015r.)
|
||
Uchwalenie budżetu Powiatu na 2016 r.
|
Zarząd Powiatu
Skarbnik Powiatu
Komisje Rady
|
art.12 ust.5 ustawy o samorządzie powiatowym ((t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.)
|
||
Sprawozdanie Przewodniczących Komisji Rady z działalności Komisji.
|
Przewodniczący Komisji stałych
|
§ 53 ust. 3 Statutu Powiatu Żagańskiego
|
||
Zatwierdzenie planu kontroli na 2016 r. Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu Żagańskiego
|
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
|
art.38b ust.3 ustawy o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 595 ze zm.)
(do 31.12.2015r.)
|
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Powiatu Żagańskiego.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Rada Powiatu Żagańskiego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Rada Powiatu Żagańskiego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-02 10:19:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-02-04 08:21:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-02-04 08:21:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 938 raz(y) |