ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SP ZOZ W ŻAGANIU ORAZ MIENIA W NIM SIĘ ZNAJDUJĄCEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2006-05-30 15:31:15 przez Tomasz Makowski

Akapit nr - brak tytułu

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
NA USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ GŁÓWNEGO BUDYNKU SP ZOZ W ŻAGANIU
ORAZ MIENIA W NIM SIĘ ZNAJDUJĄCEGO
ZAMAWIAJĄCY:
Nazwa i adres zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68 – 100 Żagań.

Osoba do kontaktów:
Krzysztof Szpruta, tel. (068) 477 12 54, fax (068) 377 26 25, e-mail:

TRYB ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony.

ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
http://www.bip.powiatzaganski.pl/

SPOSÓB UZYSKANIA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
Zamówienia na specyfikację można również składać pod wskazanym niżej adresem:
Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68 – 100 Żagań, tel. (068) 477 12 00 lub 477 12 54, fax (068) 377 26 25, e-mail:
Specyfikacja jest dostępna bezpłatnie.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony fizycznej głównego budynku SP ZOZ w Żaganiu i mienia w nim się znajdującego, w zakresie określonym szczegółowo w SIWZ.

Wielkość i zakres zamówienia:
Zamówienie obejmuje jednoosobową, ochronę fizyczną głównego budynku SP ZOZ w Żaganiu i mienia w nim się znajdującego w dni powszednie w godzinach: od godziny 15:00 do godziny 08:00 dnia następnego, oraz w soboty, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy ochronę całodobową w godzinach: od godziny 08:00 do godziny 08:00 dnia następnego.
Zamówienie obejmuje okres od dnia 03. 07. 2006 roku, godz. 15:00, do dnia 02. 07. 2007 roku, godz. 08:00.
Szacunkowa wartość zamówienia: około 75.000 zł.

Miejsce wykonywania usługi:
Usługa będzie wykonywana w budynku głównym SP ZOZ w Żaganiu.

Podział zamówienia na części:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

OFERTA WARIANTOWA:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Okres od dnia 03. 07. 2006 roku, godz. 15:00, do dnia 02. 07. 2007 roku, godz. 08:00.

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania Zamówienia;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu (podmiotowe i przedmiotowe) zawarte są w SIWZ.

WYMAGANE WADIUM:
Zamawiający nie wymaga składania wadium.

KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
Jedyne kryterium wyboru oferty - 100 % stanowi cena oferty (brutto), rozumiana jako całkowite wynagrodzenie brutto Wykonawcy za wykonanie usługi ochrony fizycznej mienia w okresie od dnia 03. 07. 2006 roku, godz. 15:00, do dnia 02. 07. 2007 roku, godz. 08:00.

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć w Sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68-100 Żagań, nie później niż do dnia 19. 06. 2006 roku, do godz. 12.00
MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT:
Otwarcie ofert nastąpi w gabinecie Dyrektora SP ZOZ w Żaganiu, ul. Żelazna 1, 68-100 Żagań, w dniu 19. 06. 2006 roku, godzina 12:15.

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Oferent jest związany złożoną ofertą w ciągu 30 dni od dnia otwarcia ofert.

INFORMACJA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

INFORMACJA O ZAMIARZE USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Żagań, dnia 29. 05. 2006 roku
Mgr Henryk Dawidczyk
Dyrektor SP ZOZ w Żaganiu
« powrót do poprzedniej strony