Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Uchwała nr 85/2003 Zarządu Powiatu Żagańskiego z dnia 19 sierpnia 2003r.
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-08-26 12:54:57 przez Tomasz Makowski
Akapit nr - brak tytułu
Uchwała nr 85/2003
Zarządu Powiatu Żagańskiego
z dnia 19 sierpnia 2003r.
Zarządu Powiatu Żagańskiego
z dnia 19 sierpnia 2003r.
w sprawie powierzenia obowiązków Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żaganiu
Na podstawie art. 32 ust.2 pkt. 5 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. nr 142 poz. 1592 z 2001r. ze zm.) uchwala się co następuje:
Na podstawie art. 32 ust.2 pkt. 5 Ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (tekst jednolity Dz. U. nr 142 poz. 1592 z 2001r. ze zm.) uchwala się co następuje:
§1
Powierza się obowiązki Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Żaganiu Panu Henrykowi Dawidczykowi na okres od 1 września 2003 r. do 31 grudnia 2004 r.
Ustala się wynagrodzenia Dyrektora SP ZOZ w Żaganiu w wysokości 6500,00 zł słownie sześć tysięcy pięćset zł 00/100.
Ustala się wynagrodzenia Dyrektora SP ZOZ w Żaganiu w wysokości 6500,00 zł słownie sześć tysięcy pięćset zł 00/100.
§2
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu Powiatu.
§3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z mocą obowiązującą od 1 września 2003r.
Brak zastrzeżeń
Formalno- prawnych
Starosta Zenon Rzyski.............................
Wicestarosta Piotr Piotrowski.............................
Członek Zarządu Marek Kopta.............................
Członek Zarządu Tadeusz Buganik............................
Członek Zarządu Jan Kosiński............................
Brak zastrzeżeń
Formalno- prawnych
Starosta Zenon Rzyski.............................
Wicestarosta Piotr Piotrowski.............................
Członek Zarządu Marek Kopta.............................
Członek Zarządu Tadeusz Buganik............................
Członek Zarządu Jan Kosiński............................