ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Drukuj informacjęSprawa: Udostępnienie nieruchomości stanowiących własność Powiatu Żagańskiego na potrzeby infrastruktury technicznej w celu budowy, modernizacji, przebudowy, naprawy, konserwacji i eksploatacji inwestycji liniowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi, z wyłączeniem terenów zajętych pod inwestycje liniowe znajdujące się w pasie drogowym

Szczegóły informacji

Udostępnienie nieruchomości stanowiących własność Powiatu Żagańskiego na potrzeby infrastruktury technicznej w celu budowy, modernizacji, przebudowy, naprawy, konserwacji i eksploatacji inwestycji liniowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi, z wyłączeniem terenów zajętych pod inwestycje liniowe znajdujące się w pasie drogowym

Wydział: WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI Z FILIĄ W SZPROTAWIE

Ogłoszono dnia: 2016-11-28 10:13:49

Termin załatwienia

do 10 dni

Osoba kontaktowa

Damian Skrzeczkowski

Miejsce załatwienia

Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104

Telefon kontaktowy

68 452 82 17

Adres e-mail

d.skrzeczkowski@powiatzaganski.pl

Sposób załatwienia

Wydanie stosownych oświadczeń oraz umowy

Miejsce odbioru

Żagań ul. Jana Pawła II 9 pok. 104

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wydanie oświadczenia powinien zawierać: 
    1. dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby (Nr Regon), w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz nr Krajowego Rejestru Sądowego  
    2. cel zajęcia nieruchomości, 
    3. wskazanie powierzchni zajęcia terenu w m2, podanie długości i parametrów projektowanej infrastruktury technicznej oraz szerokości pasa technologicznego, 
    4. mapę sytuacyjną z nakładką ewidencyjną, z wkreślonymi w kolorze żółtym/zielonym granicami działek, a w kolorze czerwonym granicami terenu niezbędnego do udostępnienia, 
    5. zgody na wejście w teren wyrażone przez pozostałych użytkowników nieruchomości, o ile nieruchomość zadysponowana jest na rzecz osób trzecich, 
    6. pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inną osobę, wraz z opłatą skarbową, 
  2. Wniosek o zawarcie umowy na czas trwania robót budowlanych powinien zawierać: 
    1. dane inwestora (imię i nazwisko, numer PESEL, adres), w przypadku osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą – nazwa firmy i adres siedziby, w przypadku osoby prawnej – nazwa firmy i adres siedziby oraz aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem), 
    2. określenie terminu zajęcia nieruchomości tj.: data rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych (dzień, miesiąc, rok), 
    3. decyzja o warunkach zabudowy lub decyzja o ustaleniu lokalizacji celu publicznego o ile wydanie jest przewidziane przepisami prawa (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), 
    4. pełnomocnictwo do reprezentowania wnioskodawcy, jeżeli wnioskodawca jest reprezentowany przez inna osobę,
 

Czas realizacji

do 10 dni

Opłaty

Opłata skarbowa za udzielone pełnomocnictwo

Tryb odwoławczy

Brak

Podstawa prawna

Uchwała Nr 196.2016 Zarządu Powiatu Żagańskiego z dnia 23 listopada 2016r.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyla informację: Tomasz Makowski Data wytworzenia informacji: 2016-11-28 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kudyba Data wprowadzenia do BIP 2016-11-28 10:13:44
Wprowadził informację do BIP: Tomasz Makowski Data udostępnienia informacji: 2016-11-28 10:13:49
Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Makowski Data ostatniej zmiany: 2016-11-28 10:13:49
Artykuł był wyświetlony: 1156 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu