ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.8.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.8.2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań - budynek przy ul. Jana Pawła II 9

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości

Data udostępnienia: 2019-10-08

Ogłoszono dnia: 2019-10-08

Termin składania dokumentów: 2019-10-18 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.8.2019

Id ogłoszenia: AO.210.8.2019

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne  -  wykształcenie:
    • średnie techniczne ekonomiczne, administracyjne, geodezyjne 
    • lub wyższe administracyjne, ekonomiczne, geodezyjne
  2. doświadczenie zawodowe - 3 letni staż pracy dla kandydata z wykształceniem średnim technicznym   
  3. obywatelstwo - polskie 
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych - pełna.
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią 
  7. umiejętność redagowania pism, przygotowywanie decyzji 
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość prawa geodezyjnego i kartograficznego, przepisów w zakresie ewidencji gruntów i budynków, przepisów kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów kodeksu cywilnego, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o księgach wieczystych, kodeksu cywilnego
  2. analityczne myślenie, odporność na stres, samodzielność, inicjatywa, komunikatywność, sumienność, umiejętność interpretowania przepisów prawnych
  3. znajomość komputera, programów tekstowych, Excel
  4. doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej lub doświadczenie w zakresie wykonywanych zadań lub czynności geodezyjnych

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. analiza aktów notarialnych, decyzji administracyjnych, postanowień sądowych, umów i dokumentacji geodezyjnej stanowiących podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków,
  2. wprowadzanie zmian w operacie ewidencji gruntów w oparciu o dowody wymienione w pkt 1 w obrębach ewidencyjnych w kolejności wpływu,
  3. przekazywanie zawiadomień o zmianach do urzędów Gmin, Sądu Rejonowego – Wydział Ksiąg wieczystych, Urzędu Statystycznego oraz właścicieli i władających nieruchomościami,
  4. opracowywanie zestawień i bilansów gruntów i budynków wg. potrzeb, sprawozdań,
  5. przygotowywanie decyzji o wprowadzonych zmianach w ewidencji gruntów i budynków,
  6. udzielania odpowiedzi na złożone wnioski, 
  7. wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków,
  8. obsługa interesantów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku podinspektora nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, jest to praca przy monitorze komputerowym i związana z obsługą interesantów. Pomieszczenie biurowe wydziału znajduje się na parterze Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Jana Pawła II. W budynku znajdują się schody. Wejście na parter wymaga ich pokonania. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problemy z poruszaniem się.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający 3 letni staż pracy, 
  5. kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  7. podpisane oświadczenie :
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  8. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-10-18 15:00:00
c. Miejsce:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 18 października 2019 r. do godz. 15.00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U.2016.1579 z dnia 29.09.2016 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor – Wydział Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
   
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, mail: starostwo@powiatzaganski.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod adresem email m.gesigora@powiatzaganski.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
    • Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zmianami)
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2016 poz.902).
  5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
A.Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-08 09:06:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-08 09:10:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-12 13:05:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1301 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony