ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Archiwum naborów na wolne stanowiska

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żaganiu ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko – REFERENT DS. KANCELARYJNYCH

Informacja ogłoszona dnia 2006-03-06 09:40:43 przez Tomasz Makowski

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art.3a ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U.
z 2001r. Nr 142, poz.1593 z późn.zm.)
Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żaganiu
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko
– REFERENT DS. KANCELARYJNYCH
w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Żaganiu, ul. X-Lecia PL 19-21
w wymiarze całego etatu na podstawie umowy o pracę.

Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe lub średnie o kierunku administracyjnym,
- udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy w administracji,
- znajomość prawa administracyjnego i procedur administracyjnych,
- znajomość Kodeksu Pracy i Karty Nauczyciela,
- biegła znajomość obsługi komputera (w tym internetu) oraz pakietu biurowego..

Wymagania pożądane;
- znajomość przepisów prawa właściwych dla realizacji stanowiska pracy,
- doświadczenie w pracy w placówce oświatowej,
-znajomość obsługi programów wspomagających pracę placówek oświatowych (Sekretariat, Kadry).

Referent ds. kancelaryjnych będzie pełnił obowiązki i ponosił odpowiedzialność w zakresie:
- sporządzania i wydawania duplikatów i opisów świadectw oraz innych dokumentów dla uczniów zgodnie z odrębnymi przepisami,
- prowadzenia księgi uczniów,
- wydawania uczniom i ich rodzicom niezbędnych zaświadczeń,
- prowadzenia rejestrów druków ścisłego zarachowania,
- obsługi sekretariatu (rejestrowanie wszystkich pism, przepisywanie i powielanie dokumentów, wysyłanie korespondencji),
- samodzielnego, kompleksowego prowadzenia spraw pracowniczych i kadrowych jednostki,
- prowadzenia ewidencji znaczków pocztowych, ewidencji materiałów biurowych,
- opracowywania projektów zarządzeń i decyzji dla dyrektora szkoły,
- prowadzenia archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- przeprowadzania brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
- sporządzania obowiązujących sprawozdań, zgodnie z zakresem obowiązków,
- należytego przechowywania i zabezpieczenia dokumentów zarówno w sekretariacie szkoły, jak i w szkolnym archiwum,

Ofertę może składać osoba, która
1) ma obywatelstwo polskie,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwa popełnione umyślnie,

Wymagane dokumenty:
1) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
2) świadectwa pracy lub inne dokumenty poświadczające staż pracy w administracji.
3) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
4) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
4) życiorys / CV / z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej.
5) list motywacyjny.

Miejsce i termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z opisem „Oferta pracy na stanowisko referent ds. kancelaryjnych”:
- osobiście w sekretariacie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żaganiu,
ul. X-Lecia PL 19-21
- lub przesłać pocztą na adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , ul. X Lecia PL 19-21, 68-100 Żagań
w terminie do 15 marca 2006 r. (decyduje data stempla pocztowego)
Oferty, które wpłyną do SOSW po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.


Uwaga:
Lista kandydatów, którzy spełnią wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu oraz na tablicy ogłoszeń Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Żaganiu , ul. X Lecia PL 19-21.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2006-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2006-03-06 09:34:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2006-03-06 09:40:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2006-03-06 09:40:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3801 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony