ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Uchwała nr 98/2003 Zarządu Powiatu Żagańskiego z dnia 7 października 2003 r.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2003-10-08 09:52:34 przez Tomasz Makowski

Akapit nr - brak tytułu

Uchwała nr 98/2003
Zarządu Powiatu Żagańskiego
z dnia 7 października 2003 roku

w sprawie: powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Powiatu Żagańskiego

Działając na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym ( Dz.U. 142 poz. 1592 z 2001r. tekst jednolity z późniejszymi zmianami ) , § 8 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 1998r. w sprawie określenia szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomosci stanowiących własność Skarbu Państwa lub własność gminy ( DZ.U. nr 9 poz. 30 z późniejszymi zmianami )

uchwala się co następuje
§ 1.
Powołuje się Komisję przetargową do przeprowadzania przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Powiatu Żagańskiego, zwaną w dalszej treści „ Komisją „ w następującym składzie osobowym :

1. PRZEWODNICZĄCY KOMISJI Zdzisław Żyta

2. ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO Marek Kopta

3. ZASTĘPCA PRZEWODNICZĄCEGO Anastazja Irska

4. CZŁONKOWIE KOMISJI Józefa Gorczyńska

Zdzisława Grabowska

Jadwiga Wyrozumska

Ewa Świtoń
§ 2.
Czynności związane z przeprowadzeniem przetargu przeprowadza Komisja w co najmniej 3 osobowym składzie, który każdorazowo określa prowadzący przetarg Przewodniczący lub jego Zastępca
§ 3.
Komisja działa zgodnie z przepisami określonymi Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzenia przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub własność gminy.
§ 4.
Wykonanie uchwały powierza się przewodniczącemu Zarządu
§ 5.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia

brak zastrzeżeń
formalno – prawnych



Starosta : Zenon Rzyski .....................................
Wicestarosta : Piotr Piotrowski ......................................
Członek Zarządu : Tadeusz Buganik .....................................
Członek Zarządu : Jan Kosiński .....................................
Członek Zarządu : Marek Kopta .....................................





Wyjaśnienia do Uchwały :

Dotychczas powoływano komisję przed każdym przetargiem na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Żagańskiego.

Zgodnie z § 8 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 13 stycznia 1998r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzenia przetargów na zbycie nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa lub własność gminy, czynności związane z przeprowadzeniem przetargu wykonuje komisja przetargowa w składzie od 3 do 7 osób.

W związku z powyższym proponuję wyznaczyć stałych członków z których każdorazowo przewodniczący lub jego zastępca wybierze komisję.

Zaproponowałam osoby zaangażowane w przygotowanie nieruchomości do sprzedaży - pracowników Wydziału Geodezji i Członka Zarządu Pana Marka Koptę .



Józefa Gorczyńska
« powrót do poprzedniej strony