ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont przepustu na drodze powiatowej nr 1058F w m. Sucha Dolna ZP.271.9.2020Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont przepustu na drodze powiatowej nr 1058F w m. Sucha Dolna ZP.271.9.2020

Szczegóły informacji

Remont przepustu na drodze powiatowej nr 1058F w m. Sucha Dolna ZP.271.9.2020

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2020-02-14 23:59:00

Treść:

ZP.271.9.2020                                                                                              Żagań, 7 lutego 2020 r.
 
 
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn. „Remont przepustu na drodze powiatowej nr 1058F w m. Sucha Dolna”
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest remont przepustu Ø 630 o długości 9 mb.
  2. Zakres prac do wykonania określa przedmiar robót, który służy jako dokument pomocniczy.
  3. Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy do Zamawiającego.
  4. Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy przedłożenia wypełnionego przedmiaru, na którego podstawie została skalkulowana oferta.
 
  1. Termin realizacji zadania:  do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy
 
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Remont przepustu na drodze powiatowej nr 1058F w m. Sucha Dolna” do dnia 14 lutego 2020 r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
 
 
Osoba do kontaktu:
- Piotr Kościański – Kierownik Referatu Transportu i Dróg w dni robocze w godzinach od 8.00
 do 15.00 tel. 605850632, 68 475-18-82
 
UWAGA!
Zamawiający w dniu 17 lutego 2020 zamieścil w formie załącznika WYNIK niniejszego postępowania.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-02-07 13:06:15
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-07 13:12:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-02-17 10:11:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
481 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony