ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.3.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.3.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Referacie Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju

Data udostępnienia: 2021-02-23

Ogłoszono dnia: 2021-02-23

Termin składania dokumentów: 2021-03-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.3.2021

Id ogłoszenia: AO.210.3.2021

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne wykształcenie: wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 
  2. doświadczenie zawodowe - 3 letni staż pracy w przypadku wykształcenia średniego, preferowany w administracji, 
  3. obywatelstwo - polskie, 
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych – pełna,
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
 
 
b. Wymagania dodatkowe:
  1. co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub co najmniej roczny staż pracy w komórce organizacyjnej w administracji publicznej;
  2. znajomość aktów prawnych:
    • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2020r., poz. 920),
    • ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019r., poz. 1429 z późn. zm.),
  3. umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office, MS Windows,
  4. odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  5. kreatywność, dyspozycyjność, komunikacja werbalna i pisemna,
  6. życzliwość i wysoka kultura osobista,
  7. umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole,
  8. umiejętność redagowania pism,
  9. prawo jazdy kat. „B”.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sporządzanie zamówień i prowadzenie rejestru zamówień starostwa powiatowego;
  2. przygotowanie i przeprowadzenie rozeznań cenowych o wartości do 130.000 zł. netto; 
  3. prowadzenie rejestru wydatków dla referatu AO, bieżące monitorowanie wydatków budżetowych,  dokonywanie przeniesień między paragrafami i wnioskowanie do zarządu o dokonanie zmian w uchwalonym  budżecie; 
  4. prowadzenie zbioru zawartych przez powiat umów i porozumień realizowanych przez referat AO jak również,  sporządzanie projektów umów, pilnowanie terminów, na jakie zostały zawarte oraz przygotowywanie wniosków do zawarcia nowych umów zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych;
  5. bieżące zaopatrzenie Starostwa w materiały biurowe, art. spożywcze i przemysłowe oraz aktualizacja potrzeb w tym zakresie;
  6. prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i przedmiotów nietrwałych oraz spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem ruchomym starostwa a w szczególności:
    1. prowadzenie ewidencji ilościowej;
    2. rejestracja zakupionych składników majątku ruchomego;
    3. oznakowanie majątku ruchomego numerami inwentarzowymi;
    4. przekazywanie składników do użytkowania;
  7. załatwianie spraw związanych z pieczęciami, tablicami i informacją wizualną urzędu;
  8. koordynowanie działań z zakresu łączności; 
  9. administrowanie budynkami, lokalami i innymi składnikami starostwa w tym adaptacji, remontów, napraw oraz konserwacje budynków i sprzętu (umowy najmu, umowy dzierżawy);
  10. planowanie i realizacja rzeczowych wydatków bieżących i inwestycyjnych starostwa;
  11. sporządzanie sprawozdań z wykonania budżetu referatu AO na potrzeby zarządu i skarbnika powiatu;
  12. sporządzanie projektu budżetu na dany rok referatu AO;
  13. prowadzenie spraw związanych z orderami i odznaczeniami;
  14. załatwianie spraw socjalnych pracowników starostwa;
  15. wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku Podinspektora nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, jest to praca przy monitorze komputerowym i związana z obsługą interesantów. Pomieszczenie biurowe referatu znajduje się na parterze Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39.

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny ( podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie ( podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający staż pracy, 
  5. kserokopie dyplomów ( świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  7. podpisane oświadczenie :
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  8. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-03-08 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 08.03.2021 r. do godz. 15.00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 z dnia 02.07.2020 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor – Referat Administracji, Obsługi, Polityki Społecznej i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39
   
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl
  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
    • Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.)
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2019 poz.1282).
  5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żagański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-23 15:30:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-23 15:31:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-31 15:02:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1144 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony