ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: USTALENIE KIERUNKU REKULTYWACJI, UZNANIE REKULTYWACJI GRUNTÓW ROLNYCH ZA ZAKOŃCZONĄDrukuj informacjęSprawa: USTALENIE KIERUNKU REKULTYWACJI, UZNANIE REKULTYWACJI GRUNTÓW ROLNYCH ZA ZAKOŃCZONĄ

Szczegóły informacji

USTALENIE KIERUNKU REKULTYWACJI, UZNANIE REKULTYWACJI GRUNTÓW ROLNYCH ZA ZAKOŃCZONĄ

Wydział: WYDZIAŁ GEODEZJI KARTOGRAFII KATASTRU I NIERUCHOMOŚCI Z FILIĄ W SZPROTAWIE

Ogłoszono dnia: 2013-04-25 08:50:27

Termin załatwienia

Do 2 miesięcy

Osoba kontaktowa

Remigiusz Soppart - ŻAGAŃ

Miejsce załatwienia

Żagań ul. Jana Pawła II nr 9  I piętro  pokój  nr 104

Telefon kontaktowy

0 68 452 82 17 - Żagań

Adres e-mail

d.skrzeczkowski@powiatzaganski.pl

Sposób załatwienia

Rekultywacja gruntów rolnych.
Z wnioskiem mogą wystąpić osoby fizyczne i prawne, które spowodowały utratę wartości użytkowej gruntów rolnych.

Miejsce odbioru

Żagań ul. Jana Pawła II nr 9  I piętro pokój 104

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o ustalenie kierunku rekultywacji/wydanie decyzji uznającej rekultywację gruntów za zakończoną;
  • aktualna mapa obejmująca obszar planowanej inwestycji/ mapa dot. zagospodarowania wyrobiska poeksploatacyjnego wraz z opisem przeprowadzonych prac rekultywacyjnych;
  • projekt rekultywacji gruntów wyszczególnionych we wniosku;
  • pełnomocnictwo (wraz z opłatą skarbową 17 zł)

Czas realizacji

do 30 dni, a w sprawach skomplikowanych do 60 dni wg Kpa

Opłaty

  1. skarbowa 10 zł  od złożenia wniosku;
  2. skarbowa 17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa;
Opłat należy dokonywać na konto Urzędu Miejskiego w Żaganiu BZ WBK S.A. I O/Żagań 66 1090 2558 0000 0006 4000 0100.

Tryb odwoławczy

Przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze, za pośrednictwem Starosty Żagańskiego, w terminie 14 dni od daty doręczenie decyzji administracyjnej.

Uwagi

Z wydaniem decyzji wiąże się obowiązek zasięgnięcia opinii właściwych organów zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz. U  z 2004 r. nr 121 poz. 1266 z późn. zm.)

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych ( Dz. U  z 2004 r. nr 121 poz. 1266 z późn. zm.)
Ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania administracyjnego  (Dz. U 2013.267 j.t..)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Damian Skrzeczkowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-04-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Remigiusz Soppart
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-04-25 08:49:40
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-04-25 08:50:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-22 14:26:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
11176 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony