ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.1.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo-Budżetowym

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Budżetowy

Data udostępnienia: 2023-05-22

Ogłoszono dnia: 2023-05-22

Termin składania dokumentów: 2023-06-02 12:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.1.2023

Id ogłoszenia: AO.210.1.2023

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne – wykształcenie: wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku
  2. doświadczenie zawodowe – 3 letni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego lub 5 letni w przypadku wykształcenia średniego, preferowany w księgowości,
  3. obywatelstwo – polskie
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych 
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
  6. nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych, podatku od towarów i usług;
  2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej i umiejętność korzystania z Internetu;
  3. umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, rzetelność, umiejętność zarządzania czasem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Rozliczanie i prowadzenie wszelkich spraw związanych z VAT-em, w szczególności:
    • sporządzanie zbiorczej deklaracji VAT-7, JPK oraz informacji podsumowujących w obrocie krajowym (Starostwa oraz jednostek organizacyjnych) do Urzędu Skarbowego,
    • sporządzanie i przekazywanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej Ministrowi, właściwemu do spraw finansów publicznych informacji o prowadzonej ewidencji.
  2. Wystawianie i podpisywanie (akceptacja) faktur VAT, FVAT – korekta.
  3. Wystawianie po terminie płatności wezwań do zapłaty i naliczanie odsetek za zwłokę w zakresie wynikającym z zakresu obowiązków.
  4. Kompletowanie dowodów księgowych Starostwa Powiatowego do podpisu.
  5. Prowadzenie spraw związanych z należnościami od kół łowieckich (m. in. wystawianie faktur, wezwań do zapłaty, rozliczanie wpłat, czuwanie nad prawidłowym przebiegiem likwidacji zaległości).
  6. Potwierdzanie sald wynikających z wykonywanych obowiązków.
  7. Rozliczanie inwentaryzacji, polegające zwłaszcza na:
    • wpisywaniu cen ewidencyjnych stosowanych w księgach rachunkowych i inwentarzowych na arkuszach spisu z natury,
    • sporządzanie zestawienia różnic inwentaryzacyjnych.,
  8. Prowadzenia rejestru not księgowych i wystawiania not księgowych.
  9. Zastępstwo pracownika Wydziału FB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie prowadzenia kartotek ilościowo – wartościowych materiałów oraz terminowe ich rozliczanie.
  10. Zastępstwo pracownika Wydziału FB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie spraw związanych z kompletowaniem dokumentów dotyczących wpłat za opłaty geodezyjne.
  11. Zastępstwo pracownika Wydziału FB na czas jego nieobecności (tj. urlop, zwolnienie lekarskie) w zakresie prowadzenia ksiąg inwentarzowych środków trwałych, sporządzania rocznej tabeli amortyzacyjnej środków trwałych i prowadzenia ewidencji pozabilansowej (na podstawie ewidencji geodezyjnej) zasobu nieruchomości, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu Skarbu Państwa i Powiatu na dzień 31 grudnia każdego roku do dnia 31 marca następnego roku.
  12. Przygotowywanie korespondencji do jednostek budżetowych oraz odpowiedzi na pisma kierowane do Wydziału.
  13. Przekazanie z własnego odcinka pracy akt do archiwizacji.
  14. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Skarbnika Powiatu lub Naczelnika Wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Praca na stanowisku Podinspektora nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy, jest to praca przy monitorze komputerowym. Pomieszczenie biurowe Wydziału Finansowo – Budżetowego znajduje się na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, ul. Dworcowa 39. W budynku znajdują się winda.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany), 
  2. życiorys – curriculum vitae:
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w tym potwierdzające staż pracy potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez kandydata  
  4. kserokopię dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje lub umiejętności,   potwierdzonych za zgodność   z oryginałem przez kandydata
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń, potwierdzonych za zgodność   z oryginałem przez kandydata
  6. podpisane oświadczenie :
    1. o posiadaniu obywatelstwa polskiego 
    2. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    4. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    5. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    6. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
    7. nie toczy się przeciwko niemu postepowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-06-02 12:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 02.06.2023 r. do godz. 12.00 
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1797 z dnia 01.10.2021 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor  - Wydział  Finansowo-Budżetowy VAT”
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej 39

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679   z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, e-mail: starostwo@powiatzaganski.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod adresem e-mail: iod@powiatzaganski.pl
  3. Państwa  dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
    • Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (t.j. Dz. U. z 2022. 1510 z późn. zm.)
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2022. 530).
  5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żagański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-22 08:29:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-22 09:28:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-16 12:06:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1009 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony