ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.5.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.5.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor – Biuro Audytu, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań - budynek przy ul. Rybackiej 38

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Biuro Audytu Wewnętrznego, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2021-04-20

Ogłoszono dnia: 2021-04-20

Termin składania dokumentów: 2021-05-05 15:00:00

Nr ogłoszenia: AO.210.5.2021

Id ogłoszenia: AO.210.5.2021

Zlecający: Starosta Żagański

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wymagania kwalifikacyjne  -  wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań  na stanowisku (preferowane: zarządzanie kryzysowe lub bezpieczeństwo narodowe)  
  2. obywatelstwo -  polskie 
  3. doświadczenie zawodowe – 4 letni staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej
  4. zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych - pełna.
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
  6. cieszyć się nieposzlakowaną opinią
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość przepisów:
    1. ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
    2. ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
    3. ustawy o stanie klęski żywiołowej,
    4. ustawy o samorządzie powiatowym,
    5. kodeks postępowania administracyjnego,
  2. umiejętność obsługi programów komputerowych w tym: pakiet MS Office,
  3. umiejętność pracy w zespole, 
  4. kreatywność, obowiązkowość, 
  5. dobra organizacja pracy,
  6. samodzielność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja zadań obronnych:
    • przygotowywanie i opracowywanie dokumentów planistycznych i wykonawczych związanych z realizacją przedsięwzięć osiągania wyższych stanów gotowości obronnej państwa,
    • przygotowywanie i opracowywanie dokumentów związanych z przygotowaniem starostwa do wykonywania zadań w czasie zagrożenia i wojny,
    • przeprowadzanie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałania z organami wojskowymi w zakresie administrowania rezerwami osobowymi dla celów powszechnego obowiązku obrony, 
    • opracowywanie dokumentacji w zakresie organizowania i prowadzenia na terenie powiatu akcji  kurierskiej tj. doręczania kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej w razie mobilizacji i wojny, 
    • realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa, 
    • współpraca z urzędami gmin oraz z Wojskowym Komendantem Uzupełnień w zakresie realizacji zadań obronnych, 
    • planowanie i realizacja przedsięwzięć w dziedzinie obronności, w tym szkoleń obronnych kadry kierowniczej starostwa, 
    • koordynowanie przedsięwzięć związanych z realizacją zadań obronnych przez poszczególne komórki organizacyjne starostwa.
  2. realizacja zadań obrony cywilnej:
    • opracowywanie i uzgadnianie planów obrony cywilnej,
    • opracowywanie wytycznych szefa OC powiatu do realizacji zadań przez gminy,
    • opracowywanie i realizacja rocznych planów działania w zakresie obrony cywilnej, 
    • opracowywanie planów kontroli oraz prowadzenia kontroli realizacji zadań obrony cywilnej w gminach,
    • sprawowanie nadzoru nad magazynami i sprzętem OC znajdującym się w gminach,
    • sprawowanie nadzoru nad skompletowaniem, wyposażeniem oraz szkoleniem formacji OC w gminach,
    • koordynowanie działań i nadzorowanie szkolenia formacji wchodzących w skład systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach,
    • koordynowanie działań związanych z przygotowaniem i realizacją doraźnej ewakuacji mieszkańców,
    • koordynowanie i przygotowanie zakładów opieki zdrowotnej do udzielania pomocy mieszkańcom w przypadku masowych porażeń lub zachorowań,
    • planowanie środków finansowych na działalność OC oraz ich redystrybucja, organizowanie szkoleń z zakresu OC oraz propagowanie problematyki obrony cywilnej i ochrony ludności,
    • opracowywanie informacji dotyczących realizacji zadań OC,
    • współdziałanie z Wojskowym Komendantem Uzupełnień w zakresie realizacji działań OC,
    • integrowanie sił OC oraz innych służb do prowadzenia akcji ratowniczych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych, 
    • opracowywanie i uaktualnianie bazy danych sił i środków OC;
  3. realizacja zadań wynikających ze stanu klęski żywiołowej:
    • opracowywanie projektów planów operacyjnych, w tym reagowania kryzysowego, ochrony przed powodzią, ochrony zabytków,
    • opracowywanie projektów rocznych planów pracy zespołu zarządzania kryzysowego oraz terminarza posiedzeń zespołu,
    • opiniowanie i przedstawianie do zatwierdzenia staroście gminnych planów reagowania kryzysowego,
    • przygotowywanie materiałów na posiedzenie zespołu zarządzania kryzysowego,
    • opracowywanie regulaminu prac zespołu,
    • opracowywanie i przedstawianie do zatwierdzenia staroście planów ćwiczeń zespołu,                      
    • utrzymywanie w stałej gotowości systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności,
    • współpraca z powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami w zakresie monitorowania i oceny zagrożeń,
    • opracowywanie procedur uruchamiania działań przewidzianych w planie reagowania kryzysowego,
    • sporządzanie bilansu sił i środków technicznych niezbędnych do prowadzenia działań antykryzysowych,
    • kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu,
    • koordynowanie akcji zwalczania klęsk żywiołowych i innych nadzwyczajnych zagrożeń,
    • przygotowywanie projektów decyzji starosty podejmowanych w celu likwidacji zagrożeń, pomocy poszkodowanym i ograniczeniu strat,
    • opracowywanie raportu odbudowy oraz przedstawianie propozycji działań mających na celu odbudowę po wystąpieniu sytuacji kryzysowych,
    • wyposażanie i utrzymywanie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego, w tym prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej,
    • organizowanie pracy i nadzorowanie działalności powiatowego centrum zarządzania kryzysowego,
    • opracowywanie okresowych analiz z zakresu występowania zagrożeń,
    • inicjowanie i koordynowanie kontroli stanu bezpieczeństwa mieszkańców i środowiska,
    • inicjowanie i koordynowanie działań z zakresu zapewnienia właściwych warunków pracy zespołu zarządzania kryzysowego,
    • opracowywanie planów finansowania pracy zespołu;
  4. realizacja zadań bezpieczeństwa publicznego oraz współpracy z powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami:
    • przygotowywanie projektów planów i harmonogramów działania komisji bezpieczeństwa,
    • prowadzenie stałej obsługi biurowej prac komisji,
    • opracowywanie dla potrzeb działalności komisji analiz z zakresu bezpieczeństwa,
    • podejmowanie czynności polegających na skoordynowaniu działań powiatowych służb, inspekcji i straży w celu poprawy bezpieczeństwa na terenie powiatu,
    • przedkładanie radzie corocznych informacji opracowanych przez powiatowe służby, inspekcje i straże.
 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy 
Praca na stanowisku Inspektora Biura Audytu, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenia biurowe znajduje się na piętrze w  budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, budynek ul. Rybacka 38.   Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problem z poruszaniem się.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny (podpisany),
  2. życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……......    lub innym dowodem tożsamości   …………
  3. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
  6. podpisane oświadczenie :
    1. zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze, 
    4. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
    5. posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
  7. zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-05 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
  1. Dokumenty należy składać w terminie do dnia 05.05.2021 r. do godz. 15.00
  2. Wymagane dokumenty można składać:
    1. osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
    2. elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie InformacjiPublicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 z dnia 02.07.2020 r.).
    3. pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor – Biuro Audytu, Kontroli i Zarzadzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej.     
 
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679   z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE  (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, mail: starostwo@powiatzaganski.pl
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod  adresem email  m.gesigora@powiatzaganski.pl
  3. Państwa  dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
    • art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r. 
    • Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zmianami)
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2016 poz.902).
  5. Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
  6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
  7. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żagański
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-04-20 11:15:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Tomasz Makowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-04-20 11:26:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Tomasz Makowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-24 10:10:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
901 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony