Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: AO.210.5.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: AO.210.5.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor – Biuro Audytu, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, Dworcowa 39, 68-100 Żagań - budynek przy ul. Rybackiej 38
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Biuro Audytu Wewnętrznego, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego
Data udostępnienia: 2021-04-20
Ogłoszono dnia: 2021-04-20
Termin składania dokumentów: 2021-05-05 15:00:00
Nr ogłoszenia: AO.210.5.2021
Id ogłoszenia: AO.210.5.2021
Zlecający: Starosta Żagański
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wymagania kwalifikacyjne - wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane: zarządzanie kryzysowe lub bezpieczeństwo narodowe)
- obywatelstwo - polskie
- doświadczenie zawodowe – 4 letni staż pracy w administracji rządowej lub samorządowej
- zdolność do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych - pełna.
- niekaralność za przestępstwa popełnione z winy umyślnej ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów:
- ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP,
- ustawy o zarządzaniu kryzysowym,
- ustawy o stanie klęski żywiołowej,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym: pakiet MS Office,
- umiejętność pracy w zespole,
- kreatywność, obowiązkowość,
- dobra organizacja pracy,
- samodzielność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja zadań obronnych:
- przygotowywanie i opracowywanie dokumentów planistycznych i wykonawczych związanych z realizacją przedsięwzięć osiągania wyższych stanów gotowości obronnej państwa,
- przygotowywanie i opracowywanie dokumentów związanych z przygotowaniem starostwa do wykonywania zadań w czasie zagrożenia i wojny,
- przeprowadzanie czynności związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony oraz współdziałania z organami wojskowymi w zakresie administrowania rezerwami osobowymi dla celów powszechnego obowiązku obrony,
- opracowywanie dokumentacji w zakresie organizowania i prowadzenia na terenie powiatu akcji kurierskiej tj. doręczania kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych w trybie natychmiastowego stawiennictwa oraz do czynnej służby wojskowej w razie mobilizacji i wojny,
- realizacja zadań stałego dyżuru na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa,
- współpraca z urzędami gmin oraz z Wojskowym Komendantem Uzupełnień w zakresie realizacji zadań obronnych,
- planowanie i realizacja przedsięwzięć w dziedzinie obronności, w tym szkoleń obronnych kadry kierowniczej starostwa,
- koordynowanie przedsięwzięć związanych z realizacją zadań obronnych przez poszczególne komórki organizacyjne starostwa.
- realizacja zadań obrony cywilnej:
- opracowywanie i uzgadnianie planów obrony cywilnej,
- opracowywanie wytycznych szefa OC powiatu do realizacji zadań przez gminy,
- opracowywanie i realizacja rocznych planów działania w zakresie obrony cywilnej,
- opracowywanie planów kontroli oraz prowadzenia kontroli realizacji zadań obrony cywilnej w gminach,
- sprawowanie nadzoru nad magazynami i sprzętem OC znajdującym się w gminach,
- sprawowanie nadzoru nad skompletowaniem, wyposażeniem oraz szkoleniem formacji OC w gminach,
- koordynowanie działań i nadzorowanie szkolenia formacji wchodzących w skład systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania o zagrożeniach,
- koordynowanie działań związanych z przygotowaniem i realizacją doraźnej ewakuacji mieszkańców,
- koordynowanie i przygotowanie zakładów opieki zdrowotnej do udzielania pomocy mieszkańcom w przypadku masowych porażeń lub zachorowań,
- planowanie środków finansowych na działalność OC oraz ich redystrybucja, organizowanie szkoleń z zakresu OC oraz propagowanie problematyki obrony cywilnej i ochrony ludności,
- opracowywanie informacji dotyczących realizacji zadań OC,
- współdziałanie z Wojskowym Komendantem Uzupełnień w zakresie realizacji działań OC,
- integrowanie sił OC oraz innych służb do prowadzenia akcji ratowniczych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych,
- opracowywanie i uaktualnianie bazy danych sił i środków OC;
- realizacja zadań wynikających ze stanu klęski żywiołowej:
- opracowywanie projektów planów operacyjnych, w tym reagowania kryzysowego, ochrony przed powodzią, ochrony zabytków,
- opracowywanie projektów rocznych planów pracy zespołu zarządzania kryzysowego oraz terminarza posiedzeń zespołu,
- opiniowanie i przedstawianie do zatwierdzenia staroście gminnych planów reagowania kryzysowego,
- przygotowywanie materiałów na posiedzenie zespołu zarządzania kryzysowego,
- opracowywanie regulaminu prac zespołu,
- opracowywanie i przedstawianie do zatwierdzenia staroście planów ćwiczeń zespołu,
- utrzymywanie w stałej gotowości systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności,
- współpraca z powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami w zakresie monitorowania i oceny zagrożeń,
- opracowywanie procedur uruchamiania działań przewidzianych w planie reagowania kryzysowego,
- sporządzanie bilansu sił i środków technicznych niezbędnych do prowadzenia działań antykryzysowych,
- kierowanie działaniami związanymi z monitorowaniem, planowaniem, reagowaniem i usuwaniem skutków zagrożeń na terenie powiatu,
- koordynowanie akcji zwalczania klęsk żywiołowych i innych nadzwyczajnych zagrożeń,
- przygotowywanie projektów decyzji starosty podejmowanych w celu likwidacji zagrożeń, pomocy poszkodowanym i ograniczeniu strat,
- opracowywanie raportu odbudowy oraz przedstawianie propozycji działań mających na celu odbudowę po wystąpieniu sytuacji kryzysowych,
- wyposażanie i utrzymywanie powiatowego magazynu przeciwpowodziowego, w tym prowadzenie gospodarki materiałowej i magazynowej,
- organizowanie pracy i nadzorowanie działalności powiatowego centrum zarządzania kryzysowego,
- opracowywanie okresowych analiz z zakresu występowania zagrożeń,
- inicjowanie i koordynowanie kontroli stanu bezpieczeństwa mieszkańców i środowiska,
- inicjowanie i koordynowanie działań z zakresu zapewnienia właściwych warunków pracy zespołu zarządzania kryzysowego,
- opracowywanie planów finansowania pracy zespołu;
- realizacja zadań bezpieczeństwa publicznego oraz współpracy z powiatowymi służbami, inspekcjami i strażami:
- przygotowywanie projektów planów i harmonogramów działania komisji bezpieczeństwa,
- prowadzenie stałej obsługi biurowej prac komisji,
- opracowywanie dla potrzeb działalności komisji analiz z zakresu bezpieczeństwa,
- podejmowanie czynności polegających na skoordynowaniu działań powiatowych służb, inspekcji i straży w celu poprawy bezpieczeństwa na terenie powiatu,
- przedkładanie radzie corocznych informacji opracowanych przez powiatowe służby, inspekcje i straże.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy
Praca na stanowisku Inspektora Biura Audytu, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenia biurowe znajduje się na piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, budynek ul. Rybacka 38. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problem z poruszaniem się.
Praca na stanowisku Inspektora Biura Audytu, Kontroli i Zarządzania Kryzysowego nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Pomieszczenia biurowe znajduje się na piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu, budynek ul. Rybacka 38. Budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych mających problem z poruszaniem się.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest większy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny (podpisany),
- życiorys zawierający oświadczenie (podpisane) kandydata do zatrudnienia, że ww. dane są zgodne z dowodem osobistym seria............. nr ..................... wydanym przez ……...... lub innym dowodem tożsamości …………
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursów lub szkoleń,
- podpisane oświadczenie :
- zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe,
- braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przeprowadzenia naboru,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
- zaświadczenia o pozytywnym wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą, o ile kandydat był wcześniej zatrudniony w jednostkach samorządu terytorialnego i odbył taką służbę.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-05-05 15:00:00
b. Sposób:
Termin i miejsce składania dokumentów.
- Dokumenty należy składać w terminie do dnia 05.05.2021 r. do godz. 15.00
- Wymagane dokumenty można składać:
- osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowa 39 pok. nr 18,
- elektronicznie z wykorzystaniem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP w Biuletynie InformacjiPublicznej Starostwa Powiatowego w Żaganiu www.bip.powiatzaganski.pl, w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego podpisem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 z dnia 02.07.2020 r.).
- pocztą na adres Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68 - 100 Żagań, z dopiskiem na kopercie: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Inspektor – Biuro Audytu, Kontroli i Zarzadzania Kryzysowego w Starostwie Powiatowym w Żaganiu".
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiatzaganski.pl oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Żaganiu przy ul. Dworcowej.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Żagański tel: 68 68 477 79 01, mail: starostwo@powiatzaganski.pl
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Starostwie Powiatowym w Żaganiu możliwy jest pod adresem email m.gesigora@powiatzaganski.pl
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji do pracy w Starostwie Powiatowym w Żaganiu na podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit.,c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Kodeks Pracy – Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zmianami)
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wypełnienia zadań wynikających z art. 13 pkt.4 ustawy o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U 2016 poz.902).
- Posiada Pan/i prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody.
- Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest obowiązkowe ze względu na przepisy prawa pracy, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Starosta Żagański |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-20 11:15:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Tomasz Makowski |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-20 11:26:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Makowski |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-05-24 10:10:09 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 901 raz(y) |