ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021

Szczegóły informacji

Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-06 23:59:00

Treść:

ZP.271.15.2021                                                                                 Żagań, 29 listopada 2021 r.
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn. „Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu”
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
  1. Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia w ramach w/w zadania jest usunięcie barier architektonicznych poprzez, m.in.  dostosowanie łazienki dla osób ze szczególnymi potrzebami, montaż platformy pionowej (podnośnika śrubowego) dla osób niepełnosprawnych.
  2. Szczegółowy zakres robót określa PROJEKT BUDOWLANY, KOSZTORYS ŚLEPY,
  3. Kosztorys ślepy służy jako dokumentacja pomocnicza - rozliczenie ryczałtowe.
  4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, WYKONAŁ MINIMUM JEDNĄ ROBOTĘ BUDOWLANĄ ODPOWIADAJĄCĄ PRZEDMIOTOWI ZAMÓWIENIA wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.  
Przez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy lub kilku umów) polegającą na:
  1. Montażu podnośnika pionowego lub windy, o wartości min 50.000,00 zł brutto
  2. Dostosowaniu min 1 łazienki dla osób niepełnosprawnych
UWAGA!
1/ Realizacja poszczególnych robót budowlanych może być wykonana w ramach jednego zadania (umowy) lub w ramach oddzielnych zadań (umów) pod warunkiem spełnienia wymagań odpowiednio dla danej roboty określonej w w/w warunku udziału w postępowaniu (a lub b)
2/ Nie dopuszcza się sumowania wartości z różnych zadań w celu spełnienia wymagania wartościowego dla podnośnika celem spełnienia minimalnego warunku określonego w pkt. a).
3/ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
  1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy przedłożenia wypełnionego kosztorysu ślepego na którego podstawie została skalkulowana oferta.
  2. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę - Decyzja nr 359/2021 z dnia 01.07.2021 zmienione postanowieniem WBO.6740.323.2021 z dnia 21.07.2021 r.
  3. Zobowiązuję się Wykonawcę do uczestniczenia w odbiorach, w tym w szczególności w odbiorze z Urzędem Dozoru Technicznego oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
 
  1. WARUNKI PŁATNOŚCI:
    1. Za wykonanie Przedmiotu Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtowej ustalone na podstawie Oferty Wykonawcy w wysokości …………zł netto plus należny VAT, co łącznie stanowi kwotę ….. zł brutto (słownie:…………………………………….)
    2. Wynagrodzenie określone w ust. 8.1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją Przedmiotu Umowy, choćby nawet wprost nie wynikały z Umowy, a były niezbędne do jej prawidłowego wykonania, w tym m.in. koszty materiałów, zużytych mediów, robociznę, ubezpieczenia, podatki i inne. Jakiekolwiek niedoszacowanie, pominięcie lub brak wszechstronnego rozpoznania zakresu Przedmiotu Umowy nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia.
    3. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji, w szczególności ze względu na wzrost kosztów produkcji, wahania kursów walutowych, wysokość inflacji, wzrost wskaźników cen w produkcji budowlano-montażowej itp.
    4. Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za prace dodatkowe, które wykonał bez zawarcia odrębnej umowy.
    5. Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej po wykonaniu prac i podpisaniu odpowiednio protokołu/ów częściowego i końcowego.
    6. Strony zgodnie ustalają, że wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury częściowej i końcowej po dokonaniu niezbędnego odbioru bez zastrzeżeń inspektora nadzoru i Zamawiającego, w następujący sposób:
    7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej po wykonaniu robót do 80 % wartości umowy brutto, o której mowa w ust. 8.1. umowy po dokonaniu niezbędnych odbiorów bez zastrzeżeń Zamawiającego i inspektora nadzoru;
    8. Pozostały zakres przedmiotowy niniejszej umowy będzie stanowił część rozliczoną na podstawie faktury końcowej po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie.
    9. Strony ustalają, że podstawą do wystawienia faktur lub rachunków jest protokół odbioru częściowego i końcowego robót. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę lub rachunek wystawiony na Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań. Odmowa dokonania odbioru odnosi się tylko do takich wad, które uniemożliwiają eksploatację przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem, zaś istnienie drobnych usuwalnych wad, nie będzie stanowić podstawy do odmowy odbioru przedmiotu zamówienia.
    10. Wynagrodzenie będzie płatne w formie przelewu w terminie do 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury częściowej oraz do 30 dni od daty otrzymania faktury końcowej na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.
    11. Przedmiot umowy należy wykonać w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych, ul. Pomorska 6-7, 68-100 Żagań
  1. Termin realizacji zadania: do 11 kwietnia 2022r.
 
PROJEKT DOFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW PFRON W RAMACH "PROGRAMU WYRÓWNANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI III" W RAMACH OBSZARU B PROGRAMU
 
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu do dnia 6 grudnia 2021r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentów)
 
Osoba do kontaktu:
- Iwona Hryniewiecka – Sekretarz Powiatu w dni robocze w godzinach od 8.00
 do 15.00 tel. 68 477-79-11
 
W załączeniu przesyłamy:
- załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- załącznik nr 2 – Projekt budowlany
- załącznik nr 3 – Kosztorys ślepy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Rodenko
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-29 09:26:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Rodenko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-29 14:12:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Rodenko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-07 08:54:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
236 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony