Strona główna
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021Szczegóły informacji
Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2021-12-06 23:59:00
Treść:
ZP.271.15.2021 Żagań, 29 listopada 2021 r.
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn. „Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu”
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
- Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia w ramach w/w zadania jest usunięcie barier architektonicznych poprzez, m.in. dostosowanie łazienki dla osób ze szczególnymi potrzebami, montaż platformy pionowej (podnośnika śrubowego) dla osób niepełnosprawnych.
- Szczegółowy zakres robót określa PROJEKT BUDOWLANY, KOSZTORYS ŚLEPY,
- Kosztorys ślepy służy jako dokumentacja pomocnicza - rozliczenie ryczałtowe.
- Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, WYKONAŁ MINIMUM JEDNĄ ROBOTĘ BUDOWLANĄ ODPOWIADAJĄCĄ PRZEDMIOTOWI ZAMÓWIENIA wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Przez robotę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia rozumie się jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy lub kilku umów) polegającą na:
- Montażu podnośnika pionowego lub windy, o wartości min 50.000,00 zł brutto
- Dostosowaniu min 1 łazienki dla osób niepełnosprawnych
UWAGA!
1/ Realizacja poszczególnych robót budowlanych może być wykonana w ramach jednego zadania (umowy) lub w ramach oddzielnych zadań (umów) pod warunkiem spełnienia wymagań odpowiednio dla danej roboty określonej w w/w warunku udziału w postępowaniu (a lub b)
2/ Nie dopuszcza się sumowania wartości z różnych zadań w celu spełnienia wymagania wartościowego dla podnośnika celem spełnienia minimalnego warunku określonego w pkt. a).
3/ W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.
- Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy przedłożenia wypełnionego kosztorysu ślepego na którego podstawie została skalkulowana oferta.
- Zamawiający posiada pozwolenie na budowę - Decyzja nr 359/2021 z dnia 01.07.2021 zmienione postanowieniem WBO.6740.323.2021 z dnia 21.07.2021 r.
- Zobowiązuję się Wykonawcę do uczestniczenia w odbiorach, w tym w szczególności w odbiorze z Urzędem Dozoru Technicznego oraz Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
- WARUNKI PŁATNOŚCI:
- Za wykonanie Przedmiotu Umowy, Strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtowej ustalone na podstawie Oferty Wykonawcy w wysokości …………zł netto plus należny VAT, co łącznie stanowi kwotę ….. zł brutto (słownie:…………………………………….)
- Wynagrodzenie określone w ust. 8.1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją Przedmiotu Umowy, choćby nawet wprost nie wynikały z Umowy, a były niezbędne do jej prawidłowego wykonania, w tym m.in. koszty materiałów, zużytych mediów, robociznę, ubezpieczenia, podatki i inne. Jakiekolwiek niedoszacowanie, pominięcie lub brak wszechstronnego rozpoznania zakresu Przedmiotu Umowy nie może być podstawą do zmiany wynagrodzenia.
- Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji, w szczególności ze względu na wzrost kosztów produkcji, wahania kursów walutowych, wysokość inflacji, wzrost wskaźników cen w produkcji budowlano-montażowej itp.
- Wykonawca nie może żądać wynagrodzenia za prace dodatkowe, które wykonał bez zawarcia odrębnej umowy.
- Rozliczenie wynagrodzenia Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi na podstawie faktury częściowej i faktury końcowej po wykonaniu prac i podpisaniu odpowiednio protokołu/ów częściowego i końcowego.
- Strony zgodnie ustalają, że wynagrodzenie będzie płatne na podstawie faktury częściowej i końcowej po dokonaniu niezbędnego odbioru bez zastrzeżeń inspektora nadzoru i Zamawiającego, w następujący sposób:
- Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę faktury częściowej po wykonaniu robót do 80 % wartości umowy brutto, o której mowa w ust. 8.1. umowy po dokonaniu niezbędnych odbiorów bez zastrzeżeń Zamawiającego i inspektora nadzoru;
- Pozostały zakres przedmiotowy niniejszej umowy będzie stanowił część rozliczoną na podstawie faktury końcowej po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie.
- Strony ustalają, że podstawą do wystawienia faktur lub rachunków jest protokół odbioru częściowego i końcowego robót. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę lub rachunek wystawiony na Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań. Odmowa dokonania odbioru odnosi się tylko do takich wad, które uniemożliwiają eksploatację przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem, zaś istnienie drobnych usuwalnych wad, nie będzie stanowić podstawy do odmowy odbioru przedmiotu zamówienia.
- Wynagrodzenie będzie płatne w formie przelewu w terminie do 14 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury częściowej oraz do 30 dni od daty otrzymania faktury końcowej na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.
- Przedmiot umowy należy wykonać w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych, ul. Pomorska 6-7, 68-100 Żagań
- Termin realizacji zadania: do 11 kwietnia 2022r.
PROJEKT DOFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW PFRON W RAMACH "PROGRAMU WYRÓWNANIA RÓŻNIC MIĘDZY REGIONAMI III" W RAMACH OBSZARU B PROGRAMU
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu” do dnia 6 grudnia 2021r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentów)
Osoba do kontaktu:
- Iwona Hryniewiecka – Sekretarz Powiatu w dni robocze w godzinach od 8.00
do 15.00 tel. 68 477-79-11
do 15.00 tel. 68 477-79-11
W załączeniu przesyłamy:
- załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
- załącznik nr 2 – Projekt budowlany
- załącznik nr 3 – Kosztorys ślepy
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usunięcie barier architektonicznych w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu ZP.271.14.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-11-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Rodenko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-11-29 09:26:38 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Magdalena Rodenko |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-11-29 14:12:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rodenko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-07 08:54:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 236 raz(y) |