Strona główna
Szczegóły informacji
Remont nawierzchni pobocza w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I ZP.271.22.2019
Status: archiwalne
Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE
Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI
Termin składania ofert / wniosków: 2019-04-17 23:59:00
Treść:
ZP.271.22.2019 Żagań, 11 kwietnia 2019 r.
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn.
„Remont nawierzchni pobocza w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I”
„Remont nawierzchni pobocza w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I”
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pobocza przy użyciu kruszywa łamanego (niesort) frakcji 0-31,5 mm oraz mieszanki mineralno-bitumicznej od skrzyżowania z ul. 3-go Maja na długości 990 mb (z długości wyłączone są zjazdy i zatoka autobusowa i szerokości 0,5 mb jednostronnie strona prawa).
- Szczegółowy rodzaj prac określony jest w kosztorysie ofertowym zawierającym przedmiar robót.
- Materiał do remontu:
- kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm (niesort) w ilości ok. 290 ton dostarczy na miejsce wbudowania Zamawiający i poniesie jego koszt;
- mieszankę mineralno-asfaltową w ilości 63 t. Wykonawca dowiezie z wytwórni z m. Bolesławiec, koszt samego materiału poniesie Zamawiający.
- Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy do Zamawiającego.
- Termin realizacji zadania: do 21 dni od daty zawarcia umowy
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: „Remont nawierzchni pobocza
w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I” do dnia 17 kwietnia 2019 r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań w godzinach pracy urzędu.
w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I” do dnia 17 kwietnia 2019 r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań w godzinach pracy urzędu.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
Osoba do kontaktu:
- Piotr Kościański – Kierownik Referatu Transportu i Dróg w dni robocze w godzinach od 8.00
do 15.00 tel. 605850632
do 15.00 tel. 605850632
W załączeniu przesyłamy :
- załącznik nr 1 – formularz ofertowy
UWAGA!
Zamawiający zamieścił w dniu 19 kwietnia 2019 r., w formie załącznika, WYNIK niniejszego postępowania.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Rodenko |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-04-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Rodenko |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-04-11 10:44:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-04-11 10:46:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-04-19 08:44:35 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 486 raz(y) |