ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa sterowników programowalnych PLC do pracowni mechatronicznej w ZSTiL w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim ZP.271.32.2018Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa sterowników programowalnych PLC do pracowni mechatronicznej w ZSTiL w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim ZP.271.32.2018

Szczegóły informacji

Dostawa sterowników programowalnych PLC do pracowni mechatronicznej w ZSTiL w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Żagańskim ZP.271.32.2018

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2018-11-29 23:59:00

Treść:

ZP.271.32.2018                                                                                   Żagań, 21 listopada 2018 r.
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn.
Dostawa sterowników programowalnych PLC do pracowni mechatronicznej w ZSTiL w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w  Powiecie Żagańskim”
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Przedmiotem zamówienia jest:
  1. Dostawa sterowników programowalnych PLC do pracowni mechartonicznej w Zespole Szkół Technicznych i Licealnych w Żaganiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia.
  1. Dostarczony Zamawiającemu przedmiot umowy ma być wolny od wad fizycznych
    i prawnych.
  2. Przedmioty zamówienia muszą być dostarczone zgodnie z warunkami licencjonowania określonymi przez producenta.
  3. Wykonawca zapewni pełną dokumentację standardowo dołączoną przez producentów.
  4. Wykonawca musi posiadać fachową wiedzę i dysponować wszelkimi niezbędnymi informacjami oraz pozwoleniami wymaganymi przez przepisy prawa w dziedzinach związanych z wykonaniem przedmiotu umowy, a także dysponuje odpowiednim Personelem i odpowiednimi środkami gwarantującymi terminową realizację niniejszego postępowania.
  5. Wykonawca zapewni, że dostarczone sterowniki PLC wraz ze wszelkimi wymaganymi tytułami prawnymi umożliwiającymi Zamawiającemu korzystanie z tych sterowników. Wykonawca oświadczy także, że sterowniki PLC będące przedmiotem umowy nie będą naruszać przepisów prawa, prawem chronionych dóbr osobistych lub majątkowych osób trzecich ani także praw na dobrach niematerialnych, w szczególności praw autorskich, praw pokrewnych, praw z rejestracji wzorów przemysłowych oraz praw ochronnych na znaki towarowe.
  6. Wykonawca musi być oficjalnym dystrybutorem lub producentem zaoferowanych sterowników PLC.
  7. Wymagany okres gwarancji zgodnie z gwarancją producenta.
  8. Wykonawca bierze na siebie wszelką odpowiedzialność za roszczenia osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich w zakresie sterowników PLC dostarczonych w ramach realizacji niniejszego postępowania.
  9. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu gotowość do dostarczenia przedmiotu umowy.
  10. Przez dostarczenie przedmiotu zamówienia strony uznają dzień dostarczenia przedmiotu zamówienia.
  11. Protokół odbioru końcowego zostanie sporządzony w dwóch egzemplarzach, jeden dla Wykonawcy i jeden dla Zamawiającego.
  12. Termin płatności do 14 dni od dnia wpływu faktury do Zamawiającego, na rachunek wskazany w fakturze/rachunku przez Wykonawcę.
 
  1. Termin realizacji zadania:  do 10 grudnia 2018 r.
 
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: Dostawa sterowników programowalnych PLC do pracowni mechatronicznej w ZSTiL do dnia 29 listopada 2018 r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań w godzinach pracy urzędu.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
- lub faxem na nr:  68 477-79-20 (podpisany dokument)
 
Osoba do kontaktu:
- Katarzyna Zapolska – Koordynator projektu w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00 tel. 68 477 79 05
 
 
W załączeniu przesyłamy :
-  załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia
-  załącznik nr 2 – formularz ofertowy
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony