ˆ

Strona główna

Drukuj informację Zamówienie publiczne: Remont nawierzchni pobocza w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I ZP.271.22.2019

Szczegóły informacji

Remont nawierzchni pobocza w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I ZP.271.22.2019

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE

Zamawiający: POWIAT ŻAGAŃSKI

Termin składania ofert / wniosków: 2019-04-17 23:59:00

Treść:

ZP.271.22.2019                                                                                    Żagań, 11 kwietnia 2019 r.
 
Powiat Żagański zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na zadanie pn.
 Remont nawierzchni pobocza w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I
 
  1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Powiat Żagański, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań
 
  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pobocza przy użyciu kruszywa łamanego (niesort) frakcji 0-31,5 mm oraz mieszanki mineralno-bitumicznej od skrzyżowania z ul. 3-go Maja na długości 990 mb (z długości wyłączone są zjazdy i zatoka autobusowa i szerokości 0,5 mb jednostronnie strona prawa).
  2. Szczegółowy rodzaj prac określony jest w kosztorysie ofertowym zawierającym przedmiar robót.
  3. Materiał do remontu:
  1. kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm (niesort) w ilości ok. 290 ton dostarczy na miejsce wbudowania Zamawiający i poniesie jego koszt;
  2. mieszankę mineralno-asfaltową w ilości 63 t. Wykonawca dowiezie z wytwórni z m. Bolesławiec, koszt samego materiału poniesie Zamawiający.
  1. Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót należy do Zamawiającego.
  1. Termin realizacji zadania: do  21 dni od daty zawarcia umowy
 
Ofertę prosimy dostarczyć w kopercie/opakowaniu z napisem: Remont nawierzchni pobocza
w ul. Kraszewskiego w Szprotawie - etap I
do dnia 17 kwietnia 2019 r. do pokoju nr 18 w budynku Starostwa Powiatowego w Żaganiu ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań w godzinach pracy urzędu.
 
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie:
- elektronicznej na adres zamowienia.publiczne@powiatzaganski.pl (podpisany skan dokumentu)
 
Osoba do kontaktu:
- Piotr Kościański – Kierownik Referatu Transportu i Dróg w dni robocze w godzinach od 8.00
 do 15.00 tel. 605850632
 
W załączeniu przesyłamy :
-  załącznik nr 1 – formularz ofertowy

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Powiat Żagański
Osoba, która wytworzyla informację: Magdalena Rodenko Data wytworzenia informacji: 2019-04-11 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Rodenko Data wprowadzenia do BIP 2019-04-11 10:44:18
Wprowadził informację do BIP: Magdalena Rodenko Data udostępnienia informacji: 2019-04-11 10:46:56
Osoba, która zmieniła informację: Magdalena Rodenko Data ostatniej zmiany: 2019-04-11 10:46:56
Artykuł był wyświetlony: 81 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwa Powiatowego w Żaganiu
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu